czwartek, 12 września 2013

Wyróżnienie


Witajcie !

Otrzymałam kolejne wyróżnienie.Tym razem od Iwonki - 
blog " KORONKI IWONKI " // iwonusiowo.blogspot.com //.
Bardzo jest mi przyjemnie i dziękuję bardzo.

Zgodnie z zasadami nominowania powinnam podać siedem faktów o sobie.

...... a więc siedem głównych cech Marysi

1 - szczera i otwarta do ludzi , nieobojętna wobec losu starszych ludzi
2 - umysł ścisły - matematyk
3 - marzycielka starająca się twardo stąpać po ziemi
4 - lubiąca Francję i często w niej bywa zwłaszcza w Nord - Pas -de- Calais
5 - na pierwszym miejscu stawia zawsze rodzinę
6 - kocha swój dom , ogród , zwierzaki i swoje miejsce na Ziemi
7 -nie toleruje szpanu i pozerstwa

Teraz powinnam nominować kolejnych siedem blogów ale  nie zrobię tego  / wiem że Iwonka będzie wyrozumiała /.
Nominuję szczerze wszystkie blogi które znam i do których zaglądam. To że nie będę nominować będzie u mnie tradycją , także jak ktoś chce aby dalej zabawa trwała omijajcie mnie bardzo proszę.

Miłego dnia życzę wszystkim i do następnego pisania już wkrótce

Marysia



15 komentarzy:

  1. Marysiu w 1,5 i 7 punkcie, to jakbyś o mnie pisała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu :)
    Już wiem skąd ten Francuski:) ten punkt czwarty mnie nurtuje, czy Ty do mnie zaglądasz z tego miejsca? bo ktoś kuka, kiedyś o tym pisałam tylko nie wiem kto:)
    Punkt drugi podziwiam, matematyka to moja pięta Achillesowa :)
    A punkt pierwszy to z pewnością, szczerość Twą już poznałam i to cenię :)
    Buziaki ślę ranny ptaszku :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnośnie pkt.4 tak to ja.Pisałam wczoraj że może Ciebie zaskoczę.Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super:) to miasto z mojego ulubionego filmu:)
      Czyli teraz jesteś tam ? jak tak to zrób posta o tym miejscu :)
      ZASKOCZYŁAŚ MNIE Z PEWNOŚCIĄ :) JESZCZE DORZUCĘ ŻE JESTEŚ BARDZO SKROMNĄ OSOBĄ :)

      Usuń
  4. Marysiu gratuluję pięknie napisałaś - ale Francja mnie również zaskoczyła - jak tam jesteś teraz to super kocham francję jej inpresje oraz uwielbiam ich kuchnię i sery - ale o tym napiszę ci w meilu w sobotę więc zaglądnij tam ciepło pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Mario oczywiście czekam na maila, tematy francuskie tylko tam nie na blogu. Buziaki.

      Usuń
  5. fajnie się czegoś dowiedzieć o Tobie Marysiu! zazdroszczę częstych wizyt we Francji :) byłam raz na trzy tygodnie, bardzo mi się podobało. Francja to wyjątkowy kraj, śmiem powiedzieć, najpiękniejszy w Europie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Francja i moje obecne miejsce na ziemi to dwie przestrzenie w których jestem szczęśliwa :-)
    Podpisuję, się tez pod pkt. 7 i tez nie lubię nominować :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Marysiu:)
    Właśnie tak się zastanawiałam skąd literki fr, w adresie Twojego bloga, pewnie teraz jesteś we Francji, jeśli tak pozdrów ją ode mnie:)Kocham francuskie klimaty!Miło dowiedzieć się o Tobie więcej, zaimponowałaś mi, umysł ścisły...ja zupełnie nie ścisły, humanista w każdym calu i romantyk do tego jeszcze, przepraszam, ale cyferki zawsze były mi obce, a jedyny przedmiot ścisły, który uwielbiałam, to chemia..:)
    Buziaki posyłam i gratuluję wyróznienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje..... a odpowiedzi mnie troche zaskoczyły....
    umysł ścisły i ....marzycielka .... tak wiem mozna to połaczyć ale wtedy wychodzi taka Marysia Super....
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama matematykę i marzycielstwo zawsze postrzegałam jako nie idące w parze, ale widać się myliłam:) Też nikogo tym razem nie nominowałam, ale na pytania odpowiadałam szczerze i z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muito lindo seu blog.
    Voltarei outras vezes
    beijoca Nilda

    http://meucantin5.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. sielsko u Ciebie na blogu... tak jak lubię... więc zostaję... na dłużej
    piekne serducha

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło czegoś się o Tobie dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń