piątek, 10 kwietnia 2020

Życzenia świąteczne



Spokojnych Świąt Wielkanocnych , smacznego jajeczka oraz wiele łask od Zmartwychwstałego Pana  życzy 

Marysia 






Kochani

zrobiłam sobie przerwę na blogu na czas pandemii. Nie mam ochoty na pisanie , nawet wkleiłam zdjęcie pisanek z tamtego roku.  Mam dużo do pokazania i dzieje się jak zwykle u nas sporo. Czas ten poświęcam na aktywność u Was. 

🐔🐔🐔🐰🐰🐰🐏🐏

Dziękuję za liczne komentarze , trzymajcie się ciepło i miłego świętowania mimo wszystko



Marysia

66 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia:))Tobie i Twoim bliskim również pięknych świąt życzę:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo.Marysiu tego samego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tez bywa, to nic złego, odpocząć od niektórych spraw, dobrego i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu, Zdrowych i spokojnych Świąt!
    Wcale Ci się nie dziwię, ten czas jest naprawdę trudny!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najwspanialszych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj będzie mi brakowało Twoich postów, poczekam cierpliwie. Cieszę się jednak, że jesteś z nami. Jesteś prawdziwie kochana!!!!! Ja wierzę, że wspólnie pokonamy wirusa, kochana damy radę! Dziękuję, że jesteś, dziękuję za życzenia. Życzę Ci i Twoim bliskim spokojnych, zdrowych i mimo wszystko życzę też radosnych świąt. Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy dać radę. Spokojnych Świąt 🐑🐑🐑🐑🐑

      Usuń
  7. Niech te święta Wielkiej Nocy spłyną rzeką Boskiej mocy,
    otuliwszy serce spokojem i radością.
    Życzę chwili refleksji i chwil radości spędzonych
    wspólnie przy rodzinnym stole.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak Jedni wolą przeczekać ten czas a ja jakoś zabijam te smutne myśli tworzeniem i publikowaniem postów :-). Poczekamy :-). Zdrowia i pogody ducha w te Święta życzę:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest odwrotnie. Dziękuję 🐔🐔🐔🐔🐔

      Usuń
  9. A ja ten czas wykorzystuję na przyjemności robótkowe i blogowanie właśnie :)
    Marysiu, życzę Ci wszystkiego dobrego, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i pogodnych świąt życzę i szybkiego powrotu do normalności .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marysiu, błogosławionych świąt, pełnych zdrowia, dla Ciebie i Twoich najbliższych. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnóstwo radości i optymizmu na ten czas, mimo wszystko! Zmartwychwstały i tak do nas dotarł, więc jest czas na weselenie się:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych spokojnych dni:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za życzenia:) Zdrowia,spokojnego ducha i nadziei na lepsze jutro życzę,
    a reszta i tak nie od nas zależy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołego Alleluja i nadziei na lepsze jutro☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak moja babcia mowila - jest czas na wszystko i serce Twoje czuje, kiedy czym nalezy sie zajac. Radosnych swiat i zdrowych. Pozdrawiam serdecznie An.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrawiam Marysiu serdecznie i życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu. Fajnie , że po roku wróciłaś 🙂🌷🌷🌷

      Usuń
  18. Piękne pisanki! Życzę zdrowia! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Marysiu ja też nie mam sił na pisanie i wena gdzieś uciekła. Życzę dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana wszystkiego dobrego na Święta jak i na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne... nie wiem co mi się bardziej podoba :D Jajka z cudnym motywem... zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I wish you a happy Easter, Marysia. Hopefully bring a lot of blessing.

    .. I love seeing two beautiful chickens ... very good.

    Greetings from Indonesia

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne jajka, nie ważne, ze ubiegłoroczne.
    Trudny czas dla nas wszystkich, ale musimy go przetrwać.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna dekoracja Marysiu. Kurki są tak urocze, że warto je zachować na następne święta, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieje, że Wielkanoc u Ciebie była w miarę udana, jak na panujące czasy. Śliczne sa twoje ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkiego dobrego! Może nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego na każdy dzień, a przede wszystkim zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasem trzeba odpocząć od bloga, mam nadzieje, że jesteś zdrowa i na pewno działasz w ogrodzie. Pozdrawiam☺️

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję Marysiu, że zaglądasz do mnie.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję Ci za wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Co tam Marysiu u Ciebie słychać. Tak cicho u Ciebie i zamilklas na blogu, chociaz widać Cie po komentarzach..jak radzisz sobie w tej pandemi? Pozdrawiam ciepło i myślę o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Marysiu co u Ciebie, jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń