piątek, 13 listopada 2020

Następny haft na jaśki


Witajcie !


Pokazuję dziś kolejny haft na jaśki . 

Pierwszy w niebieskościach dla niego.


Początek





















 








Drugi w różu dla niej















@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Z nowości w naszej zagrodzie jest to ,  że w końcu mamy swoje kury.   Latem przygotowaliśmy im wybieg.                                      

































W wybiegu zbudowaliśmy kompostownik , po którym kurki często chodzą i grzebią.














Do kuchni wleciał taki piękny świerszcz.








Wypuściliśmy go na wolność.



Moi drodzy , dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za Waszą obecność. Miejmy nadzieję na prawie normalne święta , bo przecież są już za pasem. Uważajcie na siebie

Zasyłam uściski i pozdrawiam gorąco

Bywajcie w zdrowiu 💚💙💛🧡

Marysia

21 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe hafty na jaśki ,zawsze chciałam mieć mały domek i kurki oraz kaczki.Nie udało się.Piekny wybieg.Pozdrawiam.🐓🐣🐥🐤

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafty mega kojarzą mi się z uroczym domkiem na wsi co ja osobiście uwielbiam. Hafty na medal, idealne!!!! <3 Fajnie obserwować, jak się rozwijacie, jak spełniacie swoje marzenia, no miło się to obserwuje. Pozdrawiam cieplutko, miłego weekendu. Niech zdrowie się Was trzyma i niech święta będą pełne magii mimo wszystko. <3 :

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba hafciki bardzo ładne :)
    Pokaż te kurki i napisz o nich coś więcej :) Jestem bardzo ciekawa "co i jak".
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wyglądają te wyszyte kwiatowe bukiety :) Pokażesz podusie jak będą gotowe?
    Tak dla sprostowania ten owad to nie świerszcz tylko pasikonik zielony:)
    I przepraszam że się czepiam ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sprostowanie. Człowiek uczy się przez całe życie. Pozdrawiam ❤️

      Usuń
  5. Piękne kwiatki wyhaftowałaś to i świerszcz przyszedł je podziwiać. Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A Ty Marysiu wciąż jak nie szydełko to haft, zresztą pięknie Ci i jedno i drugie wychodzi.
    Podpatrzyłam kompostownik, również mamy, nawet 2, jednak z desek. A ten Wasz, betonowy na pewno trwalszy. Pokażę mężowi.
    Ściskam Cię mocno! I również zdrowia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne hafciki, bardzo lubię takie drobniutkie kwiatki.
    Wspaniały wybieg dla kur. Mam wielki sentyment dla tych domowych ptaków, ale sama jakoś nie mogę się dorobić...Trochę na zasadzie chciałabym, a boję się. Obydwoje z mężem jesteśmy czynni zawodowo, ciągle w biegu...
    Pozdrawiam serdecznie, Marysiu. Bądźmy bezpieczni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te haftowane bukieciki są śliczne. Będą świetną ozdobą poduszek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, delikatne hafty... w oko wpadła mi szczególnie niebieska wersja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje hafty zawsze mi się podobają - też bym chciała tak wyszywać, dziergać na drutach i mieć swoje kurki - będą szczęśliwe w takiej zagrodzie - pozdrawiam Maryniu serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się Twoje hafty, są takie delikatne i subtelne. Zazdroszczę kurek i swojskich jajeczek. Ja niestety mam za małą działkę, aby mieć kury.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne Twoje chafty , i te rozowe i niebieskie,dziekuje tez za wizyte i komentarz KochanaMarysiu,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafty na jaśki przeurocze! O hodowli kur wiem sporo, ponieważ moi rodzice prowadzili fermę. Uwielbiałam żółty dywan kurczaczków. Trzeba było je grzać i pilnować w nocy, żeby się nie spłoszyły. Nic czerwonego nie mogło być w kurniku. Jajka od szczęśliwie biegających kur, bez antybiotyków i rybnej karmy mają wspaniały smak. Dobra decyzja, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wybieg. Kurcze, kiedy Ty znajdujesz czas na te cudne hafty? :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te hafty wykonałam jak byłam na wiosnę uwięziona za granicą z powodu pandemii. Teraz je prezentuję. Pozdrawiam 💗

      Usuń
  15. Takie jaśki powodują, że w domu id razu robi się przytulnie.
    Mnie się kur odechciało skutecznie,jak dwunożne lisy poniszczyly ogrodzenie i przywłaszczyli kury.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduszki będą piękne i dodadzą klimatu. Szyk i elegancja .

    OdpowiedzUsuń