poniedziałek, 22 marca 2021

Kocyk dla Adelki


Witajcie !


Przedstawiam dzisiaj kocyk dla wnusi Adelki. Wykonałam go z bardzo grubej włóczki na drutach. Brzeg obrzuciłam szydełkiem.


Początki











 











@@@@@@@@@@@@@

W drugiej części wklejam parę zdjęć z mojego atelier , które jeszcze będzie dopieszczane. Jest to mały pokoik , przejściowy. Z jednej strony są drzwi do toalety , a z drugiej drzwi do kuchni gospodarczej. Do zagospodarowania miałam dwie ścianki .

Na jednej ściance stanął mebelek na materiały i wszystkie przydasie. Długo szukałam czegoś odpowiedniego w meblach używanych . Miał być z litego drewna i  bez odkrytych  półek .
Za sto złotych kupiłam coś takiego.


Na przeciw znalazło się moje stanowisko szyciowe.



 












Okno przyozdobiłam girlandą , którą kiedyś pokazywałam na blogu.
























Na koronki , wstążki i tasiemki postawiłam wojskową skrzynię na amunicję z demobilu , którą syn miał w pokoju.























Na ścianie zawisła makatka , którą zrobiłam kiedyś i też była pokazana na blogu.


Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.

Życzę Wam miłego przygotowywania się do świąt , mimo tego trudnego czasu . 
Czekam na wiosnę i słoneczko , które choć trochę doda nam wszystkim radości i nadzieje na lepsze.

Bywajcie w zdrowiu , pozdrawiam serdecznie 

Marysia

32 komentarze:

  1. Wspaniały kocyk:) Ja również czekam na wiosnę i słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że kocyk już przetestowała dziecinka :-). Każda z nas marzy o takiej pracowni :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gruby kocyk jest fantastyczny, ale przy zdjęciach Twojej pracowni wpadłam w zachwyt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oniemiałam z zachwytu- kocyk piękny, ale atelier.... no cudo:) Po prostu zżółkłam z zazdrości, a ja nie mam charakteru zazdrośnicy. Ten kredensik jak znalazł, jednak skrzynka na amunicję, przeznaczona do przechowywania tasiemek to jest to.
    Piękne zagospodarowanie.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez Ci zazdroszczę takiego atelie. Masz w nim wszystko czego potrzeba, a skrzynia jest świetna!teraz tylko pracować:) oj myślę, że nie tylko poduszki czy ten kocyk dostanie Adelka:) jest na pewno oczkiem w Twojej głowie wiec na pewno powstaną piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie piękny mebel zakupiłaś. Kącik po drugiej stronie świetnie zagospodarowany. I chyba najważniejsze, że wszystko jest w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał super zorganizowałaś sobie tą pracownie :) A kocyk dla wnusi normalnie świetny, uwielbiam różowy kolor, więc jak najbardziej jestem na tak :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocyk jest super. Zazdroszczę takiej pracowni, własny pok9ik na pracownie jest super sprawa. Ten mebel z odzysku zrobiłby nie jeden salon lubię takie . Brawo Ty😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kocyk i wdać, że się spodobał bardzo. :))) Przemiło się ogląda Twój atelier, naprawdę miło, to Twoje spełnione marzenie, cieszę się razem z Tobą. Cena mebla mnie powaliła, inwestycja genialna. Wszystko, co widze na zdjęciach jest otoczone miłością i to mnie wręcz wzrusza. Pozdrawiam, miej piękny czas, dużo radości Ci życzę. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takiej grubej włóczki, to prawdziwy, zimowy kocyk wyszedł. Ślicznej Adelce wyraźnie się podoba. Pracownię masz bezcenną. Wszystko pod ręką i możesz schować w każdej chwili. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swojsko i przytulnie u Ciebie, chciałoby się siąść z filiżanka herbaty i poplotkować. Kocyk piękny a wnusia po prostu cudna.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać że wnusia z kocyka zadowolona:)a Twoja pracownie jest super:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy kocyk i cudowna Adelka.To skarb mieć takie miejsce swojego królestwa, wszystko w jedynym miejscu, fajnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocyk jest piękny, a pomieszczenia na swoje hobby zazdroszczę. Mebel bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocyk piękny i w dziewczęcym kolorze.Fajne pomieszczenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kredens jest nieziemski:) CUDO! a kocyk milusio wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor wełny. Kocyk wyszedł wspaniale jet modny i cieplutki. Maryniu pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny mebelek kupiłaś za grosze.Bardzo mi się Twoja pracownia podoba i kocyk i Adelka najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny, intensywny róż:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się prezentuje ten kocyk :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kocyk. Wspaniałe atelier- dobrze mieć taką pracownię!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne miejsce, takie przytulnie i wszytko pod reka.Pozdrawiam.ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kocyk,a atelier tylko pozazdrościć:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale przytulnie . ale ładnie...no a wnusia , wiadomo sam skarb..wiem coś o tym ..od roku przecież staałm się babcią:):):)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kocyk! Pracownia też robi wrażenie. Widać, że artystyczna dusza z Ciebie- wszystko urządzone z polotem, z sercem... Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wnusia pełna uroku:) widać że szuka okazji do psotek:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Marysiu, u Ciebie jak zwykle pomysłowo i przytulnie. Pozdrawiam przedświątecznie. Dobrych, błogosławionych Świąt. Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocyk super i malutka jak widać zadowolona:) Taki duży kredens za stówkę ?? Miałaś fuksa :) Fajne to Atelier i skrzynia zamiast naboi pełna skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kocyk i pracownia ale serce skrada wnusia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uroczy kącik sobie stworzyłaś do pracy :))). Kocyk cudny, wygląda na milutki i cieplutki - na zdjęciu z malutką widać dopiero jaka to grubaśna włóczka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pracownia jak się patrzy, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocyk uroczy, widać, że nowa właścicielka zadowolona 😁. Atelier urocze i wreszcie masz miejsce na swoje królestwo, kredens na przydasie fantastyczny, taki z historią i z pewnością spełni swoją rolę, magazynu rękodzielniczki. Pozdrawiam serdecznie ❤️😘.

    OdpowiedzUsuń