sobota, 24 kwietnia 2021

Haft z motywem kwiatów

 

Witajcie !


Przedstawiam dzisiaj kolejny haft na białej bawełnie. Nie wiem jeszcze gdzie  go zastosuję .



Haftowałam atłaskiem



Początki


































@@@@@@@@@@@@@

Dzisiaj piszę do Was z Brukseli , gdzie będę przebywać do końca maja. Pisałam już , że pracuję od czasu do czasu za granicą . Przyjechałam tutaj , aby zakończyć definitywnie  swoją pracę i pozamykać wszystkie sprawy , zdać papiery itp. Po przyjeździe obowiązuje tu kwarantanna dziesięciodniowa. Trzeba zrobić test w pierwszym i siódmym dniu po podróży. Po obydwóch testach negatywnych jest koniec kwarantanny. Jestem już po kwarantannie . Zamykam tu wszystko w maju , aby powrócić do Polski przed wprowadzeniem certyfikatów .  

               Na pamiątkę wklejam parę zdjęć z ogrodu gdzie spędzałam wiele miłych chwil.

Przywitały mnie tu pięknie kwitnące magnolie


Niespodziewanie pod koniec kwietnia spadł śnieg i w ciągu jednego dnia prawie wszystkie kwiatki opadły . Zrobiłam zdjęcie z okna kuchni


Kolejne zdjęcia są z tamtego roku





















































Sąsiad jak robi się ciepło wyciąga swój stary uroczy  samochód







Tarta , którą dziś zrobiłam na obiad


 Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , które jak zawsze motywują do napisania kolejnego posta.

Czekam na ciepłe dni . Tutaj w przyszłym tygodniu ma być około 14 stopni. Jak na Belgię wiosna w tym roku jest zimna .

Pozdrawiam Was cieplutko 

Marysia


26 komentarzy:

  1. Kolejny piękny haft, z pewnością znajdziesz dla niego zastosowanie😁. Jesteś w prześlicznym miejscu, u nas pogoda też nie rozpieszcza. Zmiany w życiu są potrzebne, zamykamy jedne drzwi, otwierają się przed nami kolejne. Życzę Ci udanego pobytu w Brukseli i czekam na ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko ❤️😘❤️.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft. Bardzo pogodny. Mnie się nasunął obrus na okrągły stoliczek. Ogród ładny. Ciekawy pomysł z trawami w kamiennym kręgu.
    Czyli koniec Twoich wyjazdów? Może to i lepiej?
    Dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zamykam ten okres definitywnie , idzie nowe . Pozdrawiam 🙂

      Usuń
  3. Cudowny hafcik.Oģrod bardzo ciekawy.Zalatwiaj wszystkie sprawy i wracaj do siebie.Chyba to koniec Twoich wyjazdów? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu, hafcik śliczny, kwintesencja wiosny :D Ciekawa jestem jakie znajdziesz mu zastosowanie :)
    Przebywasz w pięknym miejscu, nasyć się nie do woli zanim wrócisz do domku :D
    Tarta wygląda na pyszną. Dałaś mi fajny pomysł na dzisiejszy obiadek, dawno już nie robiłam tarty... ostatnio chyba jesienią :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten haft i uroczy ogrod...

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu hafcik będzie na pewno piękny a co do ogrodu to piękny stół jest tan, no i te doniczki cudne. Fajnie mieć takiego sąsiada co lubi starocie. Pozdrawiam Zosia,

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft skojarzł mi się z obrusem:)Przyjemnego pobytu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft bardzo ładny:)))Pozdrawiam i powodzenia w załatwianiu spraw życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się haft i fotografie. Udanego nowego etapu w życiu . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny haft! Uwielbiam te klimaty folkowe.
    Dwa lata temu byłam w Brukseli - piękniejszego Starego Miasta nie widziałam, ale zdjęcia, które pokazujesz pokazuję inne cudne zakątki. Marysiu, jak ja Ci zazdroszczę, że możesz przebywać tam teraz... tak pozytywnie oczywiście:)
    Uściskaj "Mannekenpisa" ode mnie:DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Marysiu, piekny haft, masz duze zdolnosci, swietnie ,ze wyjechalas za granice, zawsze zmienisz klimat i zobaczyc inne i piekne rzeczy niz w rodzinnych stronach, w ubiegly piatek zostalam zaszczepiona Phizerem, pracuje w szkole i chcialabym pracowac dalej, bezpieczniej pomyslalam,ze lepiej bedzie zaszczepic,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj do nas Marysiu, gdy tylko pozamykasz sprawy, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana jakie piękne słoneczne zdjęcia:) czuć wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft. Uwielbiam twoje prace. Ale, ale widzę, że u Ciebie już piękna wiosna się zadomowiła :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magnolie kwitną tak cudnie, jak w Nieborowie. Szkoda,że kwiaty opadły. Te wyhaftowane zostaną na dłużej. Gratuluję aktywności i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. a ta tarta wygląda przesmacznie:) muszę zrobić podobną:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hafcik kolejny widać że w Twoim stylu. Pięknie tam gdzie jesteś ale wracaj do nas. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft jest urocza,a magnolia niesamowita. W pięknym miejscu przebywasz. Miłego pobytu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy magnolie w ogródku. Na szczęście śnieg jej nie zasypał.
    Powodzenia w pracy i wracaj bezpiecznie do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Cudowny haft, zachwycający :) Cudowna magnolia, ja po prostu kocham kwiaty :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wychodzą Ci hafty, a Twój sąsiad ma bardzo uroczy samochód, podobają mi się takie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Haft, w swoim czasie, na pewno znajdzie zastosowanie. Ogród piękny, te magnolie wprost oczy porywają. Urzekła mnie huśtawka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana udanego dnia:) odpoczywaj słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. you took the impressive photographs,especially the magnolisa
    long wig

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne hafciki i pyszności !!!

    OdpowiedzUsuń