środa, 25 sierpnia 2021

Prosty haft na płótnie


Witajcie !


Haft na płótnie . Wykonałam go jeszcze przed wakacjami i zapomniałam  pokazać. Jak wiecie na razie u mnie w robótkach zastój.


 

























@@@@@@@@@@@@


Wieczory i ranki stały się chłodne . Czuć już smak jesieni. Zamykam w słoiki warzywa i owoce . Zapełniam zamrażarkę , aby nic się nie zmarnowało. Dzisiaj siedzę w paprykach i pomidorach 🌶🌶🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅






















Paprykę marynowałam do słoików .





Piwniczka  powoli zapełnia się .




Hortensje w tym roku nie zawiodły . Kwitną pięknie. Posadziłam w tym roku również sporo floksów.









Zaczęły kwitnąć słoneczniki karłowate.





Czasami grillujemy.






Nuki w nowym ubranku na nadchodzące jesienne dni.




Dziękuję serdecznie za Waszą obecność. 

Pozdrawiam gorąco , pa pa 

Marysia

20 komentarzy:

  1. Życie u Ciebie pełna parą! Jak Ty to robisz? Wyszywasz, robisz przetwory(ślinka mi leci na paprykę), do tego dom i ogródek. Kobieta z pasją, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko u mnie przetwory. W tym roku wyjątkowo dużo ich zrobiłam. Paprykę też będę marynować, ale muszę kupić, bo u mnie nie rośnie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowania do jesieni i zimy idą pełną parą, najlepsze smaki zamykasz w słoikach. Hafcik uroczy🤩. Co z niego będzie? Pozdrawiam serdecznie 😘❤️👋.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy hafcik, lubię tego typu wzory.
    Pięknie zapełnia się Twoja spiżarnia.
    Dzięki takiej aurze, przeplatanej deszczami, mogłam wczoraj jeszcze kupić ogórki na mizerię do słoiczków, po bardzo niskiej cenie.
    Nuki to prawdziwy elegant! A hortensje bukietowe są śliczne. Niesamowita dekoracja ogrodu na tym etapie lata.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny wzorek.Tez dalej sloikuje ale pomidory coś zawiodły.Buziaki. 🍏🍏🍏🫐🫐

    OdpowiedzUsuń
  6. Pies jest uroczy. Dobrze mu w niebieskim. Podziwiam Twoje zaangażowanie w robienie zapasów.
    Wzór jest prosty, ale haftowania przy nim dużo. To bardzo ładny wzór.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieje się:))) Haft ciekawy, piesio śliczny, papryczka mniam:) Ja też dzisiaj tworzyłam przeciery pomidorowe. Zimą uwielbiam:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień zbliża się coraz szybciej:))bardzo fajny wzór haftu:))))piwniczka super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny koniec lata u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu, praca przy przetworach aż wre u Ciebie. Później zimą pyszne i zdrowe warzywa i owoce, dojrzewające na słońcu, pełne witamin i wspaniałego smaku :D Jestem pod wrażeniem Twojej piwniczki :) Hortensje i floksy to jedne z moich ogrodowych ulubieńców, cudnie Ci kwitną :)) A psinka niezwykle elegancka :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zastanawiam Marysiu, czy Twoja doba ma więcej godzin, niż moja? Ogród ogarnięty, przetwory zrobione, duży haft w pełnej krasie - gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż miło popatrzeć na półki w spiżarni... tyle dobrości, które w zimie przypomną smak i zapach lata.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie u Ciebie, tak swojsko... :))) Masz rację jesień zbliża się wielkimi krokami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy haft. U nas też kuchnia tonie w słoikach, papryce, ogórkach...Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm marynowana papryka:D jadłabym!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne masz zbiory papryki. U mnie w tym roku lepiej w ogródku i też korzystam z własnych warzywek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę, po prostu muszę zacząć od Nuki - straszny słodziak :) bardzo proszę go podrapać po brzuszku ode mnie, bo aż się ręce same wyciągają do takiej mordki <3 Haft mimo, że prosty, to bardzo efektowny, świetna kolorystyka. A i przetwory wyglądają bardzo apetycznie, ta papryczka w słoiczkach, ach! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. piesełek prześliczny:) oczka ma takie kochane i wierne że aż w serduszku ciepło:) a weki istne szaleństwo:D ja ogórki i borówki robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nuki to teraz prawdziwy elegant! Marysiu, podziwiam Twoją pracowitość, tyle smakowitych przetworów, tylko pozazdrościć! Ja trochę robię, ale nie tak dużo jak Ty. Masz przepiękny ogród, wspaniałe kwiaty! Kiedy Ty znajdujesz jeszcze czas na haftowanie?! Haft bardzo ciekawy, nigdy podobnego nie widziałam, świetny wzór na serwetę albo obrus. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń