środa, 6 grudnia 2023

Czapka do swetra


Witajcie !

Zostało mi trochę włóczki od swetra z poprzedniego posta i wydziergałam taką prostą czapkę .












 


















@@@@@@@@@@@@@@

U nas jak w całej Polsce biało i mroźno. Jest bajecznie pięknie. Jak byłam sama w domu mimo przeziębienia musialam wyjść z pieskiem . Przy okazji cyknęłam kilka zdjęć.


Wychodzę z domu





Nuki jak zawsze szczęśliwy














Huśtawka w białym puchu






Wejście do naszego lasku











Staw okryty bielą







Mimo mrozu kurki i kaczki wychodzą na wybieg





We wtorek byłam w mieście i na rynku kupiłam takie rękawiczki z czystej wełny na spacery z pieskiem. Tego typu  rękawice sprzedaje pan z Ukrainy . Są jeszcze cudne skarpety dla dużych i małych i ukraińska chałwa słonecznikowa. Skarpety i rękwice wełniane moge nosić , ale swetrów nie.








Kotek na Mikołaja dostał budkę na zimę. Zawsze śpi na słomie w obórce , ale zimą przenosi się pod dom. Dwa dni nie wchodził do budki . Myśleliśmy , że  wydane pieniądze na marne. Po dwóch dniach ośmielił się i wszedł. Teraz prawie z niej nie wychodzi .





Kochani dziękuję za wszystkie życzenia i pozdrowienia . Przeziębienie powoli przechodzi. Mam nadzieję , że do końca tygodnia będzie dobrze. 

Minęła pierwsza niedziela Adwentu . Zaczął się czas oczekiwania na cud narodzin. W sobotę w naszej wiosce zaczynają się rekolekcje. 

Do świąt coraz bliżej .........

Życzę Wam wszystkiego dobrego na czas Adwentu

Trzymajcie się ciepło 

Marysia

18 komentarzy:

  1. Miła czapeczka i cieplutka.Rekawice też ciepłe także jesteś zaopatrzona.U nas jeszcze biało ale nadchodzi odwilż
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zima i pięknie na wesoło ja pokazałaś. Nuki jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, wish we had snow! Maybe soon. Love the doggie's sweater! Awesome, chickens too. Adoring the hat! Stay cozy and warm!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka w sam raz na te pogody. Ja z psem muszę wyjść na spacer nawet, jeżeli jestem przeziębiona, ale ty Marysiu możesz przecież wypuścić pieska na podwórko, jeżeli jest szczelnie ogrodzone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka udana.
    Ty wiesz, że ja jeszcze nie zrobiłam czapki?! Przymierzam się do tego co roku, a potem po prostu kupuję gotową.
    Rękawice śliczne. Przyglądam się i nie wiem- pies wrobiony czy wyszyty- nieważne, śliczny!
    Nuki elegancki jak zawsze.
    Niektóre kurki wyglądają na nieco " zgęziałe" , ale skoro wychodzą z kurnika mimo mrozu, to muszą tego potrzebować.
    Dobrze, że kot docenił ciepło takiego urokliwego domku.
    Pozdrawiam serdecznie. Dbaj o siebie, Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka bardzo mi się podoba i pasuje do swetra. Piękna zima u Ciebie Marysiu. Nuki prawdziwy elegant, a budka dla kotka super i widać jaki szczęśliwy. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka super:))piękne zimowe kadry:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna czapeczka <3 Oj tak śniegu napadało, sama musiałam sobie jeszcze jeden dłuższy spacer zrobić, nim wszystko stopnieje, bo coś czuję, że za długo tak pięknie nie będzie. Super cieplutkie zakupki zimowe ^^. Zdrowiej Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Marysiu u Ciebie jak zwykle coś sie dzieje, a przy tej okazji zamieszczasz piekne zdjęcia :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna czapka. Bajkowa zima na zdjęciach. Miłego przedświątecznego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marysiu przepiękna czapka! Najważniejsze że chroni głowę 🙂
    Zima piękna, uwielbiam taką! A pieseczek jaki słodki! I jaki wystrojony 😀i kotek piękny domek ma! I wszyscy zadowoleni i to najważniejsze! Nieustannie zdrowia życzę 😍🩷🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mała ma fazę na takie czapki i w domu w nich lata;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zima w pełni...pozdrawiam Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna czapka :) Moje kury też już przyzwyczaiły się do śniegu (to te starsze) a młode kompletnie nie mają chęci po nim chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszła bardzo fajna i ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka. Zdrowi zdrowia.... Pięknie było ale już jesiennie. A chałwe uwielbiamy... Te właśnie ze wschodu. I cieplasie skarpety jak teściowa przywiezie... Czapka świetna, będzie na mróz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne rękawiczki. I na pewno bardzo cieplutkie. A zima... Ach, żeby takie były święta. Ale nic takich nie zapowiada. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń