poniedziałek, 25 lipca 2016

Łapki kuchenne



Witajcie !

Po większych pracach lubię robić przerywniki dziergając coś małego. Łapki do kuchni są taką odskocznią.
Wykorzystałam włóczkę bawełnianą i szydełko nr 3.
Kolor soczysta zieleń i ostry żółty. Zdjęcia nie oddają kolorów , robione były w bardzo słoneczny dzień.
























@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Ostatnio najwięcej czasu zajmuje nam koszenie trawy.
Deszcze i ciepełko powodują , że rośnie jak na drożdżach.
Owoce w sadzie dojrzewają. Zebraliśmy już wiśnie .
Czereśnie żółte są też już skonsumowane i zebrane. Na śliwach w tym roku jest sporo owoców. Teraz przyszedł czas na jabłka.
Parę fotek z sadu.





Stara żółta czereśnia.


































Budowa naszej szopy na drewno powoli posuwa się do przodu.
Dziś czekamy na dostawę desek z tartaku.







Dziękuje Kochani za komentarze . Miło mi , że pomimo urlopów zaglądacie. Wiele z nas  " siedzi " na działkach , ogródkach , a powrocie do domu często nie mamy sił nawet otworzyć komputera. Ja też mniej jestem u Was , choć staram się jak mogę nadrabiać zaległości.

Życzę Wam miłego i słonecznego tygodnia.
Wiele uśmiechu i radości w sercu.
Pozdrawiam serdecznie i do miłego........

Marysia

22 komentarze:

  1. Bardzo ładne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapki są prześliczne. Podziwiam tym bardziej,że mnie się jakoś nie chce małych form szydełkować. Raptem 2 łapki mam na koncie,ale córce się spodobały i już ich nie mam. Wasz sad Marysiu również jest godny podziwu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne łapki!!!Wspaniale się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super łapki - zmotywowałaś mnie bo ciągle do mich nie mogę się zabrać ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne łapki w pięknych kolorach.Może i ja kiedyś sobie zrobię łapki bo nie mam. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne łapki w cudownych kolorach :-) Świetny pomysł :-)
    Napatrzeć się nie mogę na twój sad... cudowne miejsce.
    Ostatnio i ja stawiałam wiatę :-) I miałam podobne belki przymocowane do betonowej podłogi :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia Kasiu . My nie możemy doczekać się desek z tartaku , strasznie długo czekamy na realizację zamówienia. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Cudne te łapki, masz bardzo zadbany ogród. Ja wczoraj dostałam śliwki od kolegi i będę ich smażyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w tym roku będzie duży wysyp śliwek . Czeka mnie też praca. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Super łapki :) sad idealny na odpoczynek.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie przerywnikowe projekty. Właśnie uświadomiłam sobie, że nigdy nie jadłam żółtych czereśni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie przerywnikowe projekty. Właśnie uświadomiłam sobie, że nigdy nie jadłam żółtych czereśni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne i przydatne .Trawka ładnie skoszona i nawet pieskowi się podoba :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łapek nigdy za wiele,a ogród masz prześlicny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Małe, a cieszy:), u mnie też powstają drobiazgi, ale ich mało, bo biegam do pracy(urlop w sezonie to cud). dobrze, że koszeniem zajmuje się Mąż, bo ciężko byłoby wydostać się za płot:)), Pozdrawiam serdecznie i cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosimy prawie co tydzień , bo trawa rośnie jak szalona . Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Uwielbiam takie kuchenne dodatki zwlaszcza wykonane samemu. Śliczne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są, kolory bardzo w moim typie:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne.te.Twoje.lapki.takie.az.szkoda.ich.uzywac.Twoj.ogrod.jest.wspanialy,taki.duzy.pozdrawiam.cieplo

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takie dziwne przeczucie, że masz cał kredens łapek kuchennych :) nawet nie wiem ile razy już podziwiałam je w różnych kolorach.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu , większość rozdałam po znajomych. Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Te zielono żółte pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń