środa, 26 maja 2021

Bukiecik kwiatków

 

Witajcie !


Dzisiaj przedstawiam mały haft z motywem kwiatów.
















@@@@@@@@@@@@@@@@

Po przyjeździe do Brukseli , odbiłam dwa  hafty na duże poduszki. Podczas mojego pobytu mam zamiar je wyhaftować. W tej chwili prawie kończę ten projekt. Do wyjazdu mam jeszcze półtora tygodnia.

Odbijam haft żelazkiem



Po odbiciu












Początek


Tutaj wiosna jest bardzo chłodna. Cały czas temperatury wynoszą około 15 stopni. Dopiero na ten weekend zapowiadają 20 stopni i słońce. Kurtkę , którą włożyłam do walizki musiałam wyjąć . Czasami z chęcią ubrałabym  jeszcze czapkę.

W tutejszym ogrodzie dopiero zaczynają kwitnąć rododendrony.

























Ciepłe dni spędzam często na tarasie



Na tarasie jest stary marmurowy kominek


Pobyt mój powoli się kończy . Walizki spakowane i czekam na dzień wyjazdu. 

Kochani dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego spotkania

Marysia


25 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik, a będzie ich więcej. Malownicze otoczenie.
    Pozdrawiam serdecznie. Powodzenia, Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu, w pięknym otoczeniu przebywasz. Ten taras, kominek mnie zauroczył. Haft bardzo mi się podoba. Ciekawa jestem efektu końcowego.
    Marysiu, czym rysujesz na tym pergaminie wzór, że tak ładnie za pomocą żelazka się on przenosi? Nawet nie pomyślałam o takim sposobie - człowiek uczy się przez całe życie. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A!!! Już doczytałam w poprzednim poście, że te wzory były gotowe:)

      Usuń
  3. Jak byłam małą dziewczynką, babcia uczyła mnie haftować na tamborku :) cudowne czasy

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty będę.Mieszkasz jak na zamku.U nas wiosna też chłodną.Moze Ty przywieziesz trochę ciepełka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu śliczny hafcik, a w sumie haft, bo wcale nie jest taki mały. Uroczy bukiet. Ten następny zapowiada się interesująco. U nas też rododendrony dopiero rozkwitają.
    Ciepłych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny hafcik bardzo ładny. Te Twoje hafciki zawsze mnie zachwycają bo są takie znajome mi z dzieciństwa. U babci była pościel tak haftowana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft bardzo ładny:))u nas też maj zimny:((Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. hafcik piękny:) a rododendrony iście dostojne kwiaty:) mi się zwłaszcza podobają jako obsadzona nimi cała aleja w parku w zamku Książ:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wena twórcza i fantazja Cię nie opuszczają Marysiu. Kolorowe żonkile wyhaftowałaś i pięknie wygladają. W mojej rodzinie dwie kobiety uparcie noszą czapki, nawet jak jest ciepło. Ja myślę, że jak się głowa spoci i powieje, to najłatwiej o przeziębienie. Już lepiej osłonic głowę kapturem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie odbijanie wzorów to cudeńko! Jak sobie przypomnę kalkowanie lub odrysowywanie na szybie ze światłem od spodu...

    Piękny zakątek z tą pergolą i kominkiem na tarasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj do domu szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze używam kalki o takim sposobie nie wiedziałam. Udanego powrotu do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny hafcik, u mnie też wiosna jest w tym roku zimna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. wonderful embroidery, is that peony blossom pattern?
    colored wig

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny bukiecik 😍. W pięknym miejscu przebywasz, u nas wiosna też nie rozpieszcza, może w czerwcu będzie lepiej. Pozdrawiam wiosennie 🌷🌷🌺🌺👋👋❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój ogród i jego aranżacja zapierają dech w piersiach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas niestety w tym roku wiosna również chłodna. Widać, że nawet podczas podróży nie marnujesz czasu. uwielbiam Twoje kwiatowe hafciki. Piękny ten który wyhaftowałaś, ale te nowe, odbite w czasie podróży zapowiadają sie równie piękne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny haft :)))
    U mnie wiosna dość ciepła, ale jestem w kontakcie z różnymi osobami rozsianymi po całej Polsce i właśnie wiem, że tegoroczna wiosna jest mocno zróżnicowana. Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Toż ten taras jest bajeczny, kominek mnie powalił, dzieło sztuki. Zdecydowanie w takim miejscu bym duuużo czasu spędzała, wszystko przepiękne. <3 Haft śliczny i nie wydaje mi się mały, ale ja się tam nie znam. Bardzo ciekawe kwiaty, nie widziałam jeszcze takiego haftu, jest super oryginalnie, świetne wykonanie. Pozdrawiam, miej dni pełne szczęścia. :****

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne prace Marysiu. Fajnie, że już wracasz.

    OdpowiedzUsuń