środa, 10 listopada 2021

Jesienny spacer


Witajcie !


Druga para  getrów dzierga się.




@@@@@@@@@@@@@


Dzisiaj chwalę się jaką wspaniałą przesyłkę otrzymałam od Jaskółki z bloga mojerękoczyny.blogspot.com.

Wysłałam dla koleżanki wzory haftów , które przywiozłam z zagranicy. Odbijanie tych wzorów na tkaninę jest bardzo łatwe . Wystarczy naprasować gorącym żelazkiem. Nie trzeba używać kalki , co jest trudne przy większych motywach.

W ramach podziękowania otrzymałam upominek na bogato. Jaskółko dziękuję bardzo , wszystko  bardzo mi się przyda.


Dwa kupony materiałów , karteczka z miłą korespondencją oraz zawieszka i igielnik.



Zawieszka z bliska


Szczegóły



Igielnik

I😘😘😘

Jeszcze raz bardzo dziękuję 



Zapraszam Was na krótki spacer po naszym lesie , kiedy jeszcze były liście na drzewach.



Piękne przebarwienia





 














Nuki wierny przyjaciel.


Powrót


Wchodzimy do naszej wioski.






Bruczkiem kierujemy się w stronę domu.






Jesteśmy już koło domu. W dali  nasz mały kamienny kościółek.





Nasz domek od strony ulicy.






Taki ptaszek przysiadł w karmniku.




Na ławce czeka nasz kocurek. Dynie z ławki zniknęły . Często robiłam z nich zupę.













W mojej skrzynce z ziołami odbił ładnie tymianek po ostanim cięciu. 











Po spacerze między innymi piliśmy sok z kiszonych buraczków , który robiłam pierwszy raz w tym roku. Sok ma bardzo  intensywny kolor.



Dzisiaj grabiliśmy ostatnie liście , przycinałam kwiaty  . Mąż glebgryzarką kopał zagonki. W skrzyniach został tylko por , który nie mieści się do zamrażarki. Moja sąsiadka wykopała swoje pory  i posadziła w namiocie foliowym na czas zimy. Myślę , że to jest dobry pomysł. 

Jeszcze zostało parę małych prac i obejście będzie przygotowane na zimę. 

Kochani dziękuję za wszystkie wizyty . 

Trzymajcie się ciepło , bywajcie w zdrowiu

Marysia

17 komentarzy:

  1. Ładnie tam u Ciebie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak cudownie u Ciebie! Droga brukowa mnie urzekła, a taki domek...ach moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wokół Ciebie, wioska też urocza i Twoj domek wspaniały.Dziergasz szybko, u mnie jak krew z nosa idzie.Urzekla mnie kotka na ławce, słodka.Pozdrawiam serdecznie.🐈🐈‍⬛🍁🍂🍁🍂🍁❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Spacer uroczy:)))))piękne prezenty:)))bardzo ładnie wokół Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jesienny post!
    Kolejne getry powstają w moich ulubionych kolorach. Śliczne upominki otrzymałaś.
    Bardzo podoba mi się Twoja fotorelacja z wyprawy do lasu. Po bokach drogi - tej leśnej i tej do Twojego domu- sporo uschniętych liści. Uwielbiam "brodzić" i szurać nogami w takich liściach.
    Pięknie wygląda taki bruczek na drodze, ale rowerem niezbyt dobrze mi się po czymś takim jeździ, wolę asfalt.
    Śliczne dekoracje wokół domu. Zioła ładnie Ci rosną. A taki kielich soku z buraka- samo zdrowie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jesienny spacer, piękna droga do domu🍁😁. Dobro wraca, u Ciebie objawiło się prezentami❤️. Pozdrawiam cieplutko i jesienne🍁😘☀️.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jesienny las. Wasz domek jest piękny i przytulny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te getry i już powstają nowe :-). Ja już zrobiłam porządki w ogrodzie bo nie lubię pracować w czasie mrozów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Pospacerowałam z Tobą Marysiu:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spacery w takiej scenerii są urocze. Prześliczny jest Twój domek. O takim zawsze marzyłam- małym, białym w ogrodzie:)
    Marysiu, wiem, że tkaniny wykorzystasz. Miałam problem z doborem drugiego koloru i doszłam do wniosku, ze taka jasna mięta do wszystkiego pasuje.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiadomo dla mnie jak jest kot to jest super:)) Pyszny musi być ten sok z buraków lubię buraczki w każdej postaci. Ślicznie tam u Ciebie , pogłaskaj kiciusia ode mnie.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W bardzo urokliwym miejscu mieszkasz, ten bruk dodaje klimatu tej miejscowości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawieszki są fantastycznie. A getry wyglądają cieplutko :)
    I podrap kota za uchem ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudowne kotełki idealne do mruczenia na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne roślinki, stosujesz jakieś nawozy, albo stymulatory wzrostu bo mi bez tego nic nie rośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używamy tylko obornik z kurnika i z kompostownika. Pozdrawiam 🍁

      Usuń