czwartek, 14 kwietnia 2022

Świątecznie


Witajcie !


Udało mi się skończyć przed świętami wiosenną serwetkę , tak jak zaplanowałam.











 







Partiami szyję poszewki na poduszki i jaśki wykorzystując hafty , które wcześniej pokazywałam na blogu.












@@@@@@@@@@@@


W kuchni szczypiorek sporo urósł.
 





Świątecznie zrobiło się w domu. Posiałam rzeżuchę prawie dwa tygodnie przed świętami. Tak wygląda dzisiaj w czwartek . Ciekawe czy do niedzieli świątecznej wytrzyma ?
















Z lasku przyniosłam brozowe gałązki. Jeszcze muszę donieść bazie.












Przed domem zajączek wśród szydełkowych pisanek , które kiedyś zrobiłam.





Duża pisanka i mała materiałowa , to prezent od koleżanek blogerek sprzed paru lat.













Kochani z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych składam Wam najserdeczniejsze życzenia.  Życzę zdrowych i spokojnych Świąt , wiele łask od Zmartwychwstalego Chrystusa .

Miłego świętowania w gronie najbliższych 

Marysia


26 komentarzy:

  1. Pieknie wystrojony dom, Wielkanoc wnet zapuka do drzwi, bieżnik naprawdę wiosenny, moja cebula już zjedzona.Dziekuje za życzenia, Wam też życzę zdrowych ,błogosławionych świąt.Pozdrawiam serdecznie. 🙏💕🐥🐤🐣🐣🐣🐣🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom odświętnie udekorowany 🙂
    WESOŁEGO ALLELUJA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna serweta! Piękne dekoracje świąteczne!
    Radosnych, zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu, i Tobie życzę wszystkiego najlepszego :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta serwetka wygląda pięknie.Pięknych świąt życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrych świąt życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się powtarzam, ale z ogromną przyjemnością oglądam Twoje dzieła, dekoracje i ten niepowtarzalny klimat. Życzę Ci wszelkiego błogosławieństwa od Zmartwychwstałego Chrystusa. Radosnych Świąt pełnych spokoju i nadziei🐣🐤🐥

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech te Święta będą pełne nadziei i wiary ,
    radosnych spotkań przy Wielkanocnym stole
    oraz smacznego święconego jajka.
    Wesołego Alleluja życzy Tina.

    Pięknie przystroiłaś dom Marysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna serweta i podusie. Świąteczne dekoracje urocze.
    Spokojnych i zdrowych Świąt wielkanocnych życzę Tobie Marysiu i Twoim najbliższym ❤️🌿☀️🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale folorowe ładne dzieła:) Kolorowych Swiąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za życzenia Marysiu. Poduchy obłędne, serwetka urocza. Zdrowia i nadziei na lepsze, pokojowe jutro Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna serwetka a te poduszki z haftem urocze. Ładne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  13. Marysiu, za życzenia dziekuję. Odwzajemniam je i ściskam Cię całym sercem.
    A robótki przepiękne, szczególnie urzekły mnie haftowane podusie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego!
    Piękne ozdoby, kurcze... jak ja się lenię... i serweta i dekoracje... Gratuluję weny twórczej, to jest cudowna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że Święta mijają w spokojnej, rodzinnej atmosferze. Piękne dekoracje! Wiosenna serwetka śliczniutka, a poszeweczki przepiękne!
    Pozdrawiam świątecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny świąteczny klimat stworzyłaś:) aż oczy się radują i w serduszku ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie u Ciebie Marysiu. Drugą Wielkanoc z rzędu zabrakło u nas brzozowych witek, cieszę się że mogłam nacieszyć oczy podziwiając Twoje. Radosnego Alleluja oraz wszelkiego dobra na nadchodzące dni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna serwetka w optymistycznych kolorach. Piękne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne ozdoby, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko bardzo mi się podoba, a szczególnie gaik z pisankami.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne dekoracje, Marysiu. Zwłaszcza ten gaik i koszyczek z zającem i pisankami. Jednak to, co najbardziej przykuło moją uwagę to wzory na poszewkach - są piękne. Tak mi przyszły na myśl ozdobne ukraińskie hafty. Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka piękna wiosenna serweta!
    Haftowane poszefki są mega! Wygląda to nieziemsko, taki stosik jaśków w haftowanych poszefkach. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekna szydelkowa serwetka, taka delikatna i radosna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna serweta i przeurocze poduszki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń