czwartek, 25 maja 2023

Serca z ptaszkiem





Witajcie !

Ostatnio jako przerywnik od drutów , zaczęłam robić serca filetowe na szydełku. Dzisiaj pokazuję  serca z motywem ptaszka. Kordonek Maxi , szydełko 1,5.



















































@@@@@@@@@@@@@


Piękny wiosenny czas mija bardzo szybko. Niedawno byliśmy na rowerowej majówce ,  a ja dopiero teraz pokazuję zdjęcia. 







Wybraliśmy się w bukowy las , który znajduje się niedaleko naszej wioski.




Drzewa jeszcze bez listków.






W lesie znajduje się wiele takich uroczych miejsc




Miejsce dla myśliwych





Grill i miejsce do biesiadowania






















Wykryliśmy taką ziemiankę











Przystanek zrobiliśmy w sąsiedniej wsi przy ślicznym kościółku












Po powrocie do domu była kawa i drożdżówka







Tym razem z czarną porzeczką i lukrem












Ostatnio Ula z bloga  Proste Potrawy pokazywała jak zrobiła chleb z mojego przepisu. Gratuluję Uleńko ,  że się udał . Ja już kilka lat nie kupuję chleba w sklepie . Piekę go cały czas.









Ostatnio rzadziej publikuję posty. Materiałów , zdjęć i pomysłów mam bardzo dużo . Czasami nawet mam ochotę już nie pisać . Tak jak kiedyś pisałam internet znacznie mniej mnie pociąga niż dawniej. Mam nadzieję , że to się zmieni i będę tu częściej.

Życzę Wam dobrego weekendu , cieszmy się tym pięknym czasem i do następnego pisania 

Marysia

28 komentarzy:

  1. Przepiękna okolica. Serduszka wspaniałe, a chleb, aż mi zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serducha , wycieczka wspaniała.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham sercowe wzory i ptaki a tu pokazałaś dwa w jednym. Podziwiam kunszt koronczarski. Te serca są piękne. Miłego dnia życzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszkowy wysyp, śliczne
    Nie potrafię się ich doliczyć.U mnie ostatnio ciasto z wiśniami, porzeczkę mrożona też jeszcze mam.Wycieczka urocza a chleb apetyczny.Pokazuj Twoje grzadki i kury, kocham to oglądać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mobilizujesz mnie 👍. Następnym razem będą grządki i kury. Pozdrawiam. 🪻

      Usuń
  5. Preciosos corazones y preciosas fotos.
    Animo y sigue publicando y escribiendo ¡¡que no decaigan los blogs!!
    BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te serduszka, takie niezwykle i każde inne. Masz wspaniała okolice., warto robić wycieczki u Ciebie., wspaniały kościółek, proszę pokazuj nam więcej też Twoich okolic, tam jest pięknie
    Pozdrswiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie delikatne ptaszki w serduszkach zrobiłaś. Marysiu nie przestawaj pisać, bardzo Cię proszę. Gdzie ja zobaczę drugie tak klimatyczne miejsce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przestanę. Tylko czasami mam lenia. Dziękuję za miłe słowa
      Pozdrawiam 🌷

      Usuń
  8. Mieszkacie w pięknym miejscu😍, serduszka z ptaszkami przecudne, też je bardzo lubię robić. Chlebki, aż u mnie pachną😋. Nie przestawaj pisać, potraktuj jako archiwum, będzie pamiątką dla Twojej wnusi, tak wiele nam umyka, a raz zapisane zostanie na lata, a i Ty nie raz zaglądniesz🤔. Pozdrawiam cieplutko 😘😘.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Kiedyś pisałam , że blog traktuję jak pamiętnik. Mieszkasz w tym samym rejonie , więc u Ciebie jest podobnie. Pozdrawiam 🥰

      Usuń
  9. Ojej tylko nas nie opuszczaj :-(. Lubię czytać co się u Ciebie dzieje. Serduszka piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są Twoje serduszka. Kilka razy się przymierzałam i jakoś nie wyszło. Zazdroszczę (pozytywnie) takich tras rowerowych. Pięknie tam w lesie. Marysiu nie wyobrażam sobie, by Cię tutaj nie było. U Ciebie jest taki klimat, który zawsze bym chciała mieć, ale mieć nie będę. Gdzie będę napawać się pięknem? Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Uwielbiam klimat swojego siedliska i cieszę się , że go czuć na blogu. Pozdrawiam 🥰

      Usuń
  11. jaka klimatyczna ziemianka! Aż bym zjarzała do środka:) pisuj nam, nie przestawaj!!! To miejsce ma wyjątkowy klimat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wycieczka i świetne serca. Mam okresy ze Internet mnie nie wciąga to znaczy brak czasu. W pracy komputer, czasem jest przesyt. Tez wypróbuję twój chleb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekę go ciągle. Wcześniej piekłam różne. Tego przepisu się trzymam , bo nie brudzę rąk ciastem i nie muszę myć form . Pozdrawiam 🥰

      Usuń
  13. Witaj Marysiu. Czasami trzeba odpocząć od internetu. Jak ja to mówię... Jeśli twoją pasją jest blog, nie poddawaj się... Czasami są chwile zwątpienia ale myślę że warto... Pomysł o plusach blogowania. Cieszę się że do Ciebie zajrzałam. Wspaniała osoba z ciebie. Pieczesz chleb jesteś aktywna, robisz takie cuda, i jeszcze takie okolice masz dookoła siebie... Cudownie. Ja zostaje, obserwuje i liczę na kolejne wpisy. I może podzielisz się przepisem na chlebek. Wygląda mega apetycznie. Chętnie skorzystam. Też piękne, dużo piękne różności ale takiego chleba jeszcze nie widziałam. Poproszę. Pozdrawiam i przytulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały przepis kiedyś podałam. Cofnij się do posta z 12 grudnia 2020 roku. Dziękuję , że mnie znalazłaś. Pozdrawiam serdecznie 🌺

      Usuń
  14. Śliczne serduszka, a przyroda jest niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że wyprawa rowerowa się udała. Ciasto wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń