piątek, 31 grudnia 2021

Poduszka w norweskie wzory



Witajcie !


Przód poduszki wykonałam jakiś czas temu. Przed świętami zmobilizowałam się i uszyłam poduszkę.






 












@@@@@@@@@@@@@



Dzisiaj parę zdjęć . Nasz domek wieczorem.

Przy wejściu



Wianek co roku ten sam .






W końcu doczekaliśmy się białych świąt.














Pierwszy raz oświetliliśmy altanę.







Renifer to dekoracja na którą się skusiłam w tym roku.


















To jest mój ostatni post w tym dziwnym roku. Mija kolejny rok blogowania . Trwam w blogosferze już długo , bo od 2013 roku i jeszcze mi się nie znudziło. Myślę , że mój wirtualny pamiętnik będzie potem świetną lekturą dla wnuczki , a także przyszłych wnucząt. Czasami sama sięgam do starych postów i z przyjemnością wspominam minione chwile uwiecznione na zdjęciach.

Kochani , dziś Sylwester . Prawie co roku chodziliśmy na zabawę sylwestrową . W tym roku spędzamy Sylwester w domu w miłym towarzystwie.

Życzę Wam udanej zabawy , domówki i innych kameralnych spotkań. Niech Nowy Rok będzie dla Was łaskawy i przyniesie same przyjemne i pozytywne chwile. Niech nam się darzy .........

Zostańcie w zdrowiu i szampańskim humorze 

Marysia

38 komentarzy:

  1. Witaj Marysiu,piekneSwieta u Ciebie, wspaniala poduszka, jest naprawde urocza,
    zycze udanej zabawy i duzo zdrowia na Nowy Rok,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna poducha i śliczny wystrój. Wszystkiego najlepszego w nowym roku i mnóstwo dobrego zdrowia.

    Mam kłopot u Ciebie komentować. Dopiero z którymś razem wchodzi komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może to chwilowe nieudogodnienia. Pozdrawiam 🍾🍾

      Usuń
  3. Śliczne to wszystko Marysiu:)
    Niech się darzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak w bajce wokół Ciebie.Poduszka przesliczna.DOSIEGO ROKU MARYSIU.BUZIAKI.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie Święta też zmobilizowały do robótek świątecznych, mimo małych niedyspozycji :) Szczęścia i pomyślności w Nowym Roku Marysiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie u Ciebie, Marysiu.
    Poduszka świąteczna,a reniferem pięknie rozświetlony wygląda w oknie.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo u Ciebie ładnie:)))Dziękuję za piękne życzenia i niech Tobie również się spełnią:)))niech nam się darzy...Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Do takiej podusi aż chce się przytulić, tworzy cudowny klimat😍. Bardzo dziękuję za życzenia i ja Ci życzę Marysiu wszystkiego co najlepsze w tym Nowym 2022 Roku❤️.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie wzory wymagały dużo skupienia i cierpliwości, ale fajna poduszka wyszła. Nowy Rok trzeba było godnie przywitać. Oby był dla Ciebie szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna poduszka, w sam raz do świątecznej dekoracji. Wzór dosyć pracochłonny, bardzo starannie wykonany.
    Piękne świąteczne dekoracje.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej! Ta podusia jest piękna! Dla mnie druty to czarna magia - znam tylko podstawy :D Wszystkiego dobrego w tym nowym roku i oby był lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby był lepszy dla wszystkich , dziękuję 🍾🍾🍾🍾🍾

      Usuń
  12. Śliczna poduszka. Mój styl. Dekoracje również są mega. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ozdobiłaś dom, uwielbiam takie dekoracje, nie zdążyłam w tym roku z ozdobami, ale w przyszłym już sobie nie odpuszczę;) Marysiu dziękuję za miłe słowa, życzę wszystkiego dobrego dla całej Twojej rodziny. Niech ten 2022 obfituje w radość, miłość i zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrego roku życzę i żeby w końcu było normalnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie macie urocze wejście do domku:) podoba mi się niezmiernie:) te dekoracje świąteczne prezentują się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie u Ciebie Marysiu... Życzę aby nowy rok przyniósł dużo zdrowia, spokoju i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Marysiu, przepiękny klimat stworzyłaś.
    Cudne prace i cudne otoczenie!
    Poduszką się zachwycam, też kiedyś dużo robiłam na drutach. :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie jak i Twoim Bliskim samych cudownych dni
    w zdrowiu i pomyślności! Niech Wam się darzy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marysiu Twoje prace są piękne nie powtarzalne ,a swój domek urządasz nie tuzinkowo i to jest piękne.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Marysiu gratuluję Ci klimatycznego domu, piekne prace a poduszek zazdroszczę!, gdybym ja umiała tak szyć :) życze Ci w Nowym Roku zdrowia i wiele wspaniałaych pomysłów no i oczywiście czasu na ich spełnianie :)

    OdpowiedzUsuń