czwartek, 27 października 2022

Biały sweterek


Witajcie !


Skończyłam drugi sweterek dla Adelki. 




 

























Zaczęłam dziergać trzeci.





@@@@@@@@@@


W ogrodzie wykonujemy ostatnie porządki przed zimą.

Zerwałam pigwy na nalewkę.


Mamy trzy młode drzewka. Tak kwitły wiosną.









Wrzesień





Nie było wiele owoców , ale za to duże.








Do nalewki dodałam cytryny.







Wyszły mi takie dwa słoje. Rozlewamy nalewki zawsze przed Bożym Narodzeniem i degustujemy. W zasadzie to ja degustuję , bo mąż nie pije żadnego alkoholu.














Winobluszcz w jesiennej szacie. Na zdjęciu nowa grządka , którą zrobiliśmy wiosną z czosnkiem niedźwiedzim. Zobaczymy czy w przyszłym roku będą plony.








Dzisiaj zostało już niewiele listków.







Oplótł starą czereśnię.




Tym jesiennym akcentem kończę mój wpis.

Dzięki za wszystkie komentarze.

Życzę Wam spokojnego weekendu.

            Czekają nas  porządki na cmentarzu i odwiedziny grobów bliskich osób. Wyciszam się i wspominam...

Pozdrawiam serdecznie i do następnego spotkania 

Marysia

18 komentarzy:

  1. Witaj Marysiu, swietny sweterek z kolorowymi guziczkami , widze ,ze beda kwadraty babuni, pieknie w ogrodzie i dobre zbiory, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek śliczny:)))u nas też winobluszcz już stracił większość liści:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z taką babcia to Adelka ma dobrze, sweterek słodki a kolejny też zapowiada się uroczo.Konczymy sezon ogrodowy, czas ucieka niesamowicie.Kolorki jesienne są bajkowe.Pozdrawiam. 🍃🍂🍁

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweterek i te guziczki! Wspaniale obrodziła pigwa i jakie śliczne ma kwiaty. Mam problem z czosnkiem niedźwiedzim, bo marnie nam się rozrasta.Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek,dla dziewczynki idealny i te guziczki 😊. Nie ma pigwy ale co roku dostaję wiaderko, robię z niej dżemik a nalewkę robię z pigwowca.
    Piękna jesień w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek i ten powstający też zapowiada się rewelacyjnie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek z bombelkami i guziczkami w serduszka, biały- odświętny.
    Pigwówka to chyba jedna z lepszych nalewek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny bąbelkowy sweterek, trzeci zapowiada się rewelacyjnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ śliczny ten sweterek. W bąbelki:)Te guziczki dodają uroku:))) Cudna jesień u Ciebie Marysiu. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek . Pigwówkę piłam dawno temu , mój dziadek miał sad i robił taką nalewkę. Miłego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie małe drzewko gruszkowe, ma już ponad 10 lat i tylko raz owocowało. Na Twoim są piękne i dorodne gruchy. Nie będę litowała się dłużej nad moim i postanowiłam go wreszcie wykopać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marysiu, sweterek jest piękny. Jesień zagościła na dobre. U nas też winorośl plącze się w ogrodzie i tato ją puszcza linkami w różne strony.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweterek i super lale. Sporo się dzieje u Ciebie w ogrodzie i w domu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne i bardzo gustowne wdzianko. Podoba mi się odcień tego sweterka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny sweterek, a trzeci zapowiada się ciekawie🤩. To mnie też już gotowa pigwa do herbaty. Pozdrawiam serdecznie 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny sweterek. Dziewczynka pewnie ładnie w nim wygląda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek bomba i te guziczki, całość zachwyca. Ty wiesz, że mnie się już podoba ten trzeci. Fajowy kolor i te akcenty, aj mega pięknie już wygląda. Jesteś super Mamą.  Twój ogród mnie zachwyca. Ten winobluszcz, aj, jaki on magiczny, wspaniałe barwy i tak fantastycznie otulił drzewo. Jesteś otoczona miłością i sama ją kreujesz wkoło siebie, dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń