niedziela, 20 maja 2018

Poduszka z indykiem



Witajcie !


Zostało mi trochę wełny do haftowania w stonowanych kolorach. 





Wykorzystałam wełnę do wyhaftowania kilku poduszek. Znalazłam  schemat indyka i przeniosłam go na kanwę.

Tak się zaczęło.....








Poduszka








Spód uszyłam z flaneli w kratkę.


@@@@@@@@@@@@@@@@@

W maju obsadziliśmy nasze grządki.




Jedna noc po 10 maja była chlodna i ogórki gruntowe trochę nam przemarzły . Musieliśmy  okryć je agrowłókniną.












Nasz namiot foliowy - zeszłoroczny zakup.




W skrzyni posadziliśmy papryki czerwone , ogórki szklarniowe , pomidorki coctailowe okrągłe i podłużne oraz przy brzegu posiałam sałatę.




W donicach i wiadrach po remoncie rosną pomidory malinowe. W wiadrach wywierciliśmy dziury na spodzie.




Tutaj już wszystko jest podwiązane.











Tak  trzymamy drobne przydasie jak sznurek , nożyczki itp.




Przy grządkach zainstalowaliśmy prowizoryczny jak na razie kran do podlewania , żeby nie chodzić z konewką przez cały sad.




W przerwach posilaliśmy się pierwszym ciastem z rabarbarem i herbatką.


oraz piliśmy dużo wody z cytryną , bo gorąco było.



Kochani dziękuję za wszystkie komentarze !!!

Życzę Wam dobrego tygodnia i do następnego pisania


Marysia







16 komentarzy:

  1. Poduszeczka ciekawa. Jestem pod dużym wrażeniem Twojego ogrodu. Takie podniesione grządki zawsze mi się podobają a cieplarenka świetnie zagospodarowana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Marysiu sobie poczynacie. Wszystko zadbane, poukładane i przemyślane. Na cisto z rabarbarem mam ochotę a i wody z cytryną też chętnie bym się napiła. Indor na podusi pięknie się puszy.Cudny czas u Was.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie wiele się dzieję:)))poduszka piękna:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Indyk pomysłowy.
    Podobają mi się te Twoje podniesione grządki. Podpowiadam mojemu mezowi juz drugi rok. Jak na razie tu właśnie wróciłam z haczką z ogrodu ;) Zaskoczyłas mnie zasadzeniem wszystkiego razem w jednej skrzyni w foliaku. Posiadam bardzo podobny, zakup tegoroczny ale ktoś mi powiedział, że nie łączy się pomidorów z ogórkiem i papryką. Wypróbuję w przyszłym roku.
    Pracowicie spędzasz czas .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy laikami w uprawie pod namiotem. Zobaczymy co urośnie , może faktycznie tak się nie sadzi ? Były u mnie koleżanki ogrodniczki amatorki i nie zwróciły na to uwagi . Zobaczymy. Grządki podwyższone to jest luksus. Niestety trzeba zainwestować , ale opłaca się na przyszłość . Co rok idzie na starośc a niestety nie na młodość. Pielę na stojąco bez schylania się . Pozdrawiam.

      Usuń
  5. U Ciebie Marysiu bardzo klimatycznie:)nawet grządki maja swój urok:)Poduszka zachwyca prostotą:)))serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft na podusi ,a ogrodniczką jesteś przednią podziwiam i jeszcze raz podziwiam:))
    pozdrawienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusia śliczna.
    Wspaniały warzywniak .

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie haftujesz. A co do grządek to nie trzeba się schylać i to jest duża zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Indyk przeuroczy. Bardzo mi się podobają Twoje hafty, ja niestety nie mam do tego talentu. Podziwiam również Twoje ogrodowe poczynania. Widać wspaniałe efekty, a smak własnoręcznie wyhodowanych warzyw będzie na pewno wspaniały. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszeczka wyszła bardzo oryginalnie:)Bardzo podobają mi się te Twoje"skrzyneczki" na warzywa;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza poduszka, świetny pomysł na haft:). Świetnie urządziliście warzywniak:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  12. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    winwin log in

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj.Marysiu,cudowna.podusia,biedne.ogoreczki,zycze.zeby.urosly,pozdrawiam.cieplo

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne robisz poduszki, podziwiam. :)

    Nie ma to jak warzywka czy owoce z własnego ogrodu. Zjadłabym takie rabarbarowe ciasto. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń