środa, 6 stycznia 2021

Zasypało nas

 Witajcie !


Początek roku u nas biały. Dawno nie było tyle śniegu. Świat od razu wygląda pięknie. Rano wybrałam się z Nukim na spacer . Kierunek nasza łąka i las. Było bajecznie . Tylko nasze ślady na białym puchu. Zrobiłam małą fotorelację.


Zbliżamy się do stawu , który zamarzł







Wchodzimy do lasku











Podziwiam ośnieżone drzewa








Nuki znalazł norę



Wracamy do domu od strony łąki. W oddali wyłaniają się nasze zabudowania. 



Przechodzimy przez sad











 







Moja ulubiona huśtawka






Karmnik






Jesteśmy koło domu







Parę fotek od frontu. W tym roku postawiliśmy nowy płot




























Nasz domek od ulicy






Nuki zadowolony , chociaż śniegu miał po szyję



Kochani , dziękuję za wszystkie życzenia noworoczne i komentarze. W tym roku mam zamiar mniej wykonywać robótek niż zwykle. Chcę skupić się na szyciu i wykańczaniu starych prac.

Pozdrawiam Was serdecznie i do napisania

Marysia

26 komentarzy:

  1. Piękna zimowa fotorelacja, Marysiu!
    Śliczna okolica, Twój domek wygląda przepięknie, Nuki- jak widzę ma długą smycz i ładne szeleczki, świetnie wygląda w bieli śniegu.
    W takim razie będę czekać na zdjęcia Twoich wykończonych prac, a także...relacje z kurnika, domu, ogródka w warzywniaka.
    Pozdrawiam serdecznie w Święto Trzech Króli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale zdjecia, u mnie nie pobielilo niestety, moze jeszce spadnie snieg,Nuki b.dobrze wyglada, a domek wyglada b.pieknie,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za spacerek, u mnie też biało, trochę prószy miło tak jakoś :)Dobranoc
    Marysiu w Święto Trzech Króli!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zasypało :-). Prawdziwa zima . Ja też czekałam na śnieg i jest i u mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajka, ja też chce, moje dzieci i wnuki tez, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich widoków chyba u siebie nie zobaczę, jak z innej bajki. Pięknie mieszkasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ci Marysiu zazdroszczę! U nas szaro, brzydko, leje jak dawniej w listopadzie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    PS Skasuj natychmiast komentarz powyżej, też się u mnie pojawiał i to nie tylko przy jednym poście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie u Ciebie Marysiu.Białostocczyznę omija ostatnio śnieg ale może nadejdzie czas i u nas spadnie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna zima! U mnie buro-zielono i mży. Aż nie chce się wychodzić z domu. Cudny pies - towarzysz spacerów. Tak mi się spodobało u Ciebie Marysiu, że... zagnieździłam się:DDD Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie magiczne krajobrazy:) jak w filmie jakimś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ przepiękny spacer w zimie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie widoki, pięknie zrobione zdjęcia. U nas aż tak nie zasypało, ale wszystko przed nami. Domek i ogrodzenie wyglądają super, aż miło popatrzeć. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez kocham takie widoki, a Wwie nie ma sniegu, troche by przykryl ta szarowke i byloby troche jasniej i pogodniej,pozdrawiam cieplo,Marysiu ,wiecej zdjec Nukiego

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne, magiczne, zimowe widoczki. Dobrze, że na zdjęciach, bo tylko taką zimę uwielbiam 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością obejrzałam zimowe widoczki, dawno takich nie widziałam. W pięknej okolicy mieszkasz i masz uroczy domek. Piesio widać ze jest na spacerze szczęśliwy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale u Ciebie pięknie, biało! U nas troszkę śniegu jest, ale za mało żeby wybrać się na sanki. Mam nadzieję, że doczekamy się też bardziej zimowej aury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie u Ciebie! Normalnie jak z bajki!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. u nas teraz zaczyna sypać... śnieg póki co do kostek:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie, ile śniegu napadało! U mnie to szaroburo. Aż zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia:) Zima taka jak pamięta się z dzieciństwa. U nas też jest śnieg jak nigdy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marysiu przepiękne, zimowe zdjęcia, pozdrawiam serdecznie. U mnie też biało i jakoś optymistyczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna zima u Was Marysiu, my też cieszymy się podobną. Pozdrawiam cieplutko ❤️😘.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna zima na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń