niedziela, 30 kwietnia 2023

Niebieski kardigan



Witajcie !


Skończyłam kolejny kardigan. Wzór jest puszysty i bardzo miły. Wygląda atrakcyjnie. Ma jedną wadę , bardzo się zaciąga. Trzeba ciągle uważać i nie jest to dla mnie komfortowe. Robilam na drutach 4,5.



































@@@@@@@@@@@@

Przed świętami sadziłam bratki , które teraz pięknie się rozrosły. 

W altanie














Posadziłam jeszcze dwie komarzyce.






W dłubance , którą musimy w tym roku odnowić.









Przy wejściu




























Wiosna rozkwita na dobre. Codziennie podziwiam jej piękno. Stokrotki opanowały trawnik. 







Moja ulubiona brzoza płacząca ma już piękne listki.




Drzewa w sadzie zaczęły kwitnąć i wszystko się budzi. Wiosno trwaj , uwielbiam cię.



@@@@



Ostatnio piekłam drożdżowe z rodzynkami. Skorzystałam z przepisu , który znalazłam na blogu Marcepanowy Kącik do którego zaglądam. Przepis łatwy , a ciasto pyszne. Puszyste i nie suche. Piekłam w formie 24 cm na 24cm.















Jutro wyciągamy rowery i tak zaczynamy majówkę. Majówka będzie pracowita , bo zabieramy się za grządki.

Dziękuję bardzo za komentarze i za Waszą obecność.

Życzę wszystkim udanej majówki i do następnego spotkania 

Marysia    





17 komentarzy:

  1. Cudowny kardigan. Szczególnie podoba mi się jego kolor, taki uniwersalny. Ciasto wygląda bardzo apetycznie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny kardigan, aż czuje się jak jest mięciutki. Tak pięknie udekorowałaś bratkami każdy kącik. U nas wiosna niestety zimna. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kardigan rewelacyjny.Bratkowe dekoracje w oryginalnych pojemnikach cudowne.W ogóle u Ciebie pieknie.U mnie ostatnio babki i serniki były.Pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki sweterek zawsze się przyda bo wiosna u nas chłodna a i latem się sprawdzi. Bratki ślicznie zdobią ogród . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kardigan jest śliczny i w moi kolorze. Bardzo mnie cieszy, że drożdżówka Tobie smakowała :) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kardigan bardzo ładny:)))piękne masz dekoracje wokół domu:)))ja też posadziłam trochę bratków z innymi kwiatami jeszcze się wstrzymuję bo u nas ciągle zimno:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy kupione pelargonie i też czekamy. Dzisiaj oraz wczoraj rano był u nas przymrozek. Pozdrawiam 🪻

      Usuń
  7. Kardigan fajny. Masz zimno w domu, że tyle swetrów dziergasz ? Wiosenne kwiatki dodają nam optymizmu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież dopiero drugi zrobiłam. W domu mam ciepło . Lubię mieć wybór. Pozdrawiam 🌺

      Usuń
  8. Sweter wyszedł Ci wspaniały iten cudowny kolor, a bratki użekają swoim pięknem.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweter, prosty wzór, cudny kolor😁. Bratki zawsze urzekają swoimi kolorami, u nas też zimno, ale czekamy na ciepełko i wtedy wiosna pokaże swoją krasę. Pozdrawiam cieplutko 😘❤️.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja Marysiu upiekłam chleb wg Twojego przepisu. Po wyjęciu z formy wygląda pięknie. Zrobiłam jeden okrągły bochenek.
    Dziękuje za inspirację, pozdrawiam :)
    Twój sweter ma piękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor tego kardiganu, ogromnie mi się podoba. Chleba dawno nie piekłam odkąd jestem na diecie.

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny jest ten kardigan, piekne miejsce w ogrodzie,brakuje mi tylko zdjecie psiaka Nikusia,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  13. Kardigan bardzo ładny... A spacery po ogrodach uwielbiam... Mamy nawet te same donice 😊😊😊 udanej majówki, wprawdzie to już końcówka ale wiele się jeszcze może wydarzyc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj. Mam problem z okienkiem do wiadomości, dopiero na tym temacie jest dostępny. Nie wiem co się dzieje. Ściskam Cię bardzo mocno i podziwiam za pracowitość. Dobrze, że chociaż blog się mi otwiera i mogę sobie poczytać i popatrzeć na piękne zdjęcia. Serwetki cudne :)

    OdpowiedzUsuń