czwartek, 24 sierpnia 2017

Nad czym pracuję



Witajcie po dłuższej przerwie


Dzisiaj wyjątkowo nie przedstawiam robótki skończonej.
Powolutku haftuję obrus i komplet serwetek , które pokazywałam jakiś czas temu.


























Nadal robię w niebieskim.



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Piątego sierpnia mieliśmy  uroczystość rodzinną - ślub naszego syna . Stąd dłuższa przerwa w postach.
Blog traktuje jako pamiętnik internetowy , a więc nie może zabraknąć relacji z tej uroczystości . Przeżycie ogromne , ale daliśmy radę i nie było większych wpadek.
Teściowie jak to dziwnie brzmi ..... trzeba się przyzwyczaić.
Życie toczy się dalej .....



Zdjęcia robiłam przed weselem , podczas przygotowań.

























Na szampana








Na powitanie




Miejsce dla młodych








Szykowanie słodkości.

























Przygotowanie kącika wiejskiego. Niebieska ręka kroi wędliny.




Dla muzyków




Na suficie papierowe kule




Wianki. Młodzi wybrali rustykalny wystrój sali , to co ja i mąż lubimy najbardziej. Niedaleko pada jabłko od jabłoni.



Czekoladki podziękowania.




Dziękuję Joasi z MARASIOWEJ OSTOI  za wykonanie pudła na koperty .  Jest piękne i sprawdziło się doskonale.










Wianek Panny Młodej z naturalnych kwiatów . Sfatygowany bo zdjęcie robione wieczorem po poprawinach.





Wiązanka Panny Młodej i napis na tablicy rejestracyjnej samochodu.





Podziękowanie  dla rodziców - bukiet kwiatów i kosz przyjemności.




.... a w koszyku takie kryształowe serce











Trochę dekoracji przenieśliśmy do domu.














Młodzi.


Były to piękne , niezapomniane , wzruszające chwile .




Nazbierało się u nas  trochę nowości remontowych i ogrodowych. 

Kochani pozdrawiam Was serdecznie i do następnego wpisu wkrótce

Marysia


























44 komentarze:

  1. Wszystkiego.najlepszego.dla.Mlodej.Pary,ciesze.sie.Twoim.szczesciem,dziekuje.za.piekne.zdjecia,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć Marysiu :)
    haft płaski... śliczna szykuje się serweta... sporo już wyszyłaś;
    druga praca...och... cudna... kolorki mi pasują do tego wzór ładny, przypatrywałam się i... nie wiem... każdy element oddzielnie robisz czy inaczej ?
    widzę, że synek ma długie i piękne włosy ! lubię płeć męską z długimi piórami ;)
    masz już za sobą ten wielki dzień... a ja przed...
    widzę, że wszystko było dopięte na ostatni guzik
    pozdrawiam cieplutko
    wszystkiego dobrego Młodym !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu jeszcze raz dziękuję za cudowne pudło. Widzisz na zdjęciach jak pięknie pasowało do wianka i wiązanki , dlatego jak je zobaczyłam u Ciebie od razu zamówiłam. Drugie pokażę w następnym poście . Cieszę się , że ten wielki dzień jest za mną i wszystko wyszło super. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Młodej Pary.Dekoracje cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna uroczystość w pięknym wydaniu. Serdeczne życzenia dla Młodych, wielu wspaniałych chwil. Haft śliczny, ale wymaga niezwykłej precyzji i cierpliwości. Dawno nie pracowałam tą techniką. Czekam na efekt końcowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trzeba poczekać na efekt końcowy. Dziękuję za życzenia , pozdrawiam.

      Usuń
  5. Haft zapowiadać się na piękne dzieło :)
    Szczęścia dla młodych na nowej drodze życia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu ale wspaniała dla Was uroczystość, piekny wystrój, zadziiwły mnie pewne akcenty inne niz u nas na południu, WItamy naszych a nie miłych gosci, tablica rejetracyjna, czekoladki z podziekowaniem no i to serce dla rodziców. Pierwszy raz sie spotkałam z takimi akcentami. FAjne masz dzieciaki. Obrus wyszywaj wytrwale, a mój od Ciebie jeszcze nie tknięty igiełka. Pozdrawiam Bea:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko za miły wpis. Dzieciaki są naprawdę super. Jak wkłujesz pierwszy raz igłę to dalej pójdzie łatwo , tylko zacząć i nazbierać w sobie trochę cierpliwości. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Gratulacje dla Młodej Pary i ich Rodziców! Piękny wystrój, fajne akcenty, bardzo miło i naturalnie to wszystko wygląda :).
    Obrus przepiękny, podziwiam Twoją cierpliwość! Marzy mi się taki haftowany obrus, ale jak pomyślę ile to pracy wymaga, to wymiękam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety haftowanie wymaga samozaparcia , może warto spróbować ? Dziękuję za miłe słowa , pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jak widać ze zdjęć przeżyliście wspaniałą uroczystość.Młoda Para piękna i niech też będzie ich takie życie. Obrus haftujesz widać z cierpliwością. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczystość była wspaniała. Powoli haftuję i widać postępy. Dziękuję Alicjo , pozdrawiam.

      Usuń
  9. Jaki piękny obrus - zawsze się zastanawiam czy nie jesteśmy już ostanim pokoleniem co wyszywa takie cuda. Ja mam też podobny do skończenia od 25 lat i teraz wjechałaś mi na ambicję żeby się za niego w końcu wziąć.
    Gratuluję uroczystości. Panna Młoda miała świetny wianek na głowie. Pozdrawiam - Mirela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację . Większość obecnych haftów to maszynowe , od linijki , dokładne. Dla mnie nie ma porównania z ręcznym . Dziękuję za życzenia , pozdrawiam.

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla młodej pary - jak widać wszystko było wspaniale zaplanowane i udało się w stu procentach - piękny wystrój kwiaty i cała reszta - serweta już wygląda ślicznie - pozdrawiam Marysiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałą uroczystość mieliście:)))ja już od trzech lat teściową:))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego młodym życzę:))zapomniałam dopisać że pięknie wszystko wyglądało:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teściową być nie jest źle hehe... Dzięki i pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ależ wspaniałe wydarzenie! Przeżyłam to już dwukrotnie...
    Wspomnienia pozostają:)
    Piękna oprawa Marysiu u Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiesz więc jakie to przeżycie. Dziękuję , pozdrawiam.

      Usuń
  13. Najlepsze życzenia dla młodych! Obrus zapowiada się zachwycający! Kibicuję i czekam na efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla młodej Pary!!!!!niech się szczęści !!!!!!Obrus w moje ulubione kwiatuszki!!!!Gdzieś tam marzy mi się x2 wspaniałe uroczystości:)Serdecznie Cię pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są też moje ulubione kwiatuszki na Twoich pracach , co niejednokrotnie pisałam u Ciebie. Dziękuję Anitko i pozdrawiam.

      Usuń
  15. Śliczne Twoje prace.Piekne dekoracje ślubne.Duzo szczęścia młodym na nowej drodze życia.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obrus już zachwyca!!!Dużo szczęścia na nowej drodze życia dla młodych:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Jadziu , że efekt końcowy zachwyci jeszcze bardziej. Dzięki , pozdrawiam.

      Usuń
  17. Marysiu obrus bomba ale dla Syna &Synowej samych radosnych chwil, az wstyd się przyznać że masz takiego dorosłego syna;)dekoracja lokalu wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulko zanim się obejrzysz , to sama będziesz przeżywać takie uroczystości. Czas nie stoi w miejscu , a po czterdziestce to wręcz pędzi. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Marysiu, to Ty masz już takiego dorosłego syna???? No to witaj w gronie teściowych, przyzwyczaisz się :)

    Obrus będzie cudowny!

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syn dorosły , ale w mojej głowie ciągle maj. Dziękuję za powitanie i miłe słówka , pozdrawiam.

      Usuń
  19. Marysiu, przepiękna uroczystość - gratuluję. Piękni młodzi, pięknie udekorowana sala. Wszystko dopracowane w szczególikach. Ja trzy lata temu przeżywałam to samo - ślub syna. Czas tak szybko leci, jakby to wszystko było wczoraj.
    Śliczny haft. Będzie śliczny obrus.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tych przeżyć się nie zapomina , ciągle będą powracać. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Marysiu, przyjmij moje gratulacje i najserdeczniejsze, najlepsze życzenia dla Młodych na Nowej Drodze Życia!
    Przepiękną uroczystość mieliście i w pięknych klimatach!
    Obrus imponujący - jeszcze trochę pracy i będzie gotowy:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego co najlepsze dla Młodych:)). Piękna oprawa uroczystości, ale przecież u Ciebie Marysiu nie mogło być inaczej. Obrus zapowiada się przecudnie, a i szydełko nie próżnuje. Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Robótki choć trochę muszą być prawie codziennie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Wszystkiego najlepszego dla Młodej Pary. Pięknie wyglądali. Wianek i bukiet Panny Młodej urocze,takie polskie kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego dla Młodych :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń