piątek, 1 grudnia 2017

Krajobraz z chatką i łabędzie



Witajcie !

Dzisiaj zamykam wieko kuferka. Przedstawiam  ostatnie prace , które wykonałam dawniej .  Haft krzyżykowy muliną na kanwie z gotowym nadrukiem.



Krajobraz z chatką.













Pejzaż wiosenny.













@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Dzisiaj wstawiam parę zdjęć z jesiennego spaceru .
Mam nadzieję , że na święta świat zrobi się biały.

Czy już zaczęłyście jakieś przygotowania świąteczne ?

Dziś 1 grudnia , święta zbliżają się wielkimi krokami.
Ja na razie jestem na etapie planowania.



























Graffiti w lesie.






















To wszystko co chciałam dziś pokazać . Następne wpisy będą  już z klimatem świątecznym.

Kochani dziękuję za wszystkie wpisy !

Życzę Wam miłego weekendu !

Marysia









12 komentarzy:

  1. Twoje hafty są piękne:))spacer w uroczym miejscu:))Pozdrawiam i na świąteczne klimaty czekam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu opraw swoje prace, wieszaj na zmianę. Szkoda je trzymac w czeluściach kuferka.
    Wśród jesiennych zdjęć uwagę moją zwróciły mury na jakich powstało to graffitti, musiał tam byc piękny pałac.
    Przygotowania świąteczne u mnie w pełni rozpocząte ze względu na intensywną pracę zwodową po drodze. Korzystam z wolnych chwil i to co można po malutku zapełnia spiżarkę. Pierniczki upieczone, szyneczki zapeklowane, jutro wędrują do wędzarni. Czytając wpisy na blogach właśnie podsmażam mięsko, kiełbaskę i bigosik juz pyrkoli . Niestety aktywność zawodowa zmusza do rozłożenia pracy na etapy.
    Pozdrawiam jeszcze w jesiennej aurze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia ze spaceru! Haft, jak zwykle spod Twoich rączek, fantastyczny!!!
    A te fragmenty budowli to jakiegoś dworku? Nie zabezpieczone? Piękne!!!
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafty sa prześliczne.Piekne jesienne zdjęcia.U mnie już jest aura zimowa.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykonałaś piękne zdjęcia ze spaceru:)Hafty są fajne a czy je oprawisz???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ruiny w lesie. Szkoda że zapomniane popadają w niebyt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce do spacerów, tylko szkoda, że niszczeje. Hafciki urocze, opraw je i stwórz galerię swoich prac:). U mnie święta jeszcze w lesie, zabieram się od przyszłego tygodnia:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo zdolna, wszystko, co wyjdzie spod Twojej ręki wygląda perfekcyjnie! Bardzo lubię spacery po takich opuszczonych miejscach, one mają wprost niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafciki śliczne,takie wiosenne. Spacer miałaś udany Marysiu,śniegu,ani chlapy u was jeszcze nie widać,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne.hafty,a.spacer.bardzo.udany,pozdrawiamy.tzn.ania.-ja,i,GROszek

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie Marysiu zblizające się Świeta znać po tym, że ogarniam wpierw porządki w domu. Poszalałam i ...okna umyte. Na resztę tez chyba czasu i zdrowia starczy, oby :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń