środa, 16 stycznia 2019

Chusta biała jak śnieg



Witajcie !!

Dzisiaj przyszedł czas na pokazanie chusty w kolorze białym. Zrobiłam ją przed świętami .        Została podarowana drogiej osobie.

To już kolejna chusta robiona tym wzorem.
Pokazywałam już kobaltową , czerwoną , czarnozłotą i niebieską. Schemat publikowałam wcześniej. Lubię ten wzór , ponieważ chusta nie posiada dużo słupków , jest miękka i ładnie się układa.
































@@@@@@@@@@@@@@

Niedawno przeżywaliśmy święta , a tu już proszę jest połowa stycznia. Teraz będziemy z utęsknieniem wypatrywać wiosny.

W tym roku prezenty pod choinką wszystkie były trafione. Między innymi bardzo trafiony prezent dostał mój mąż.

Książka



oraz super poducha



a to nasz ukochany jack russell terrier Nuki , odpoczywający ze swoim panem















Czyż nie jest słodki ?


Zaczęliśmy nowy rok .
 Nie robię nigdy żadnych postanowień , ale mam marzenia . Wchodzę z nadzieją w ten nowy 2019 i chciałabym , aby przyniósł mi to czego nie przyniósł mi ten stary rok. Marzenia czasem się spełniają.

Kochani życzę Wam dobrego tygodnia i dziękuję za wszystkie wpisy .
Do następnego spotkania 

Marysia

55 komentarzy:

  1. Niech się Twoje marzenia spełnią,tego Ci z całego serca życzę:))śliczna chusta a psinka urocza:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta, piękne wykonanie i ta biel wygląda tak dostojnie. Zazdroszczę owocującego ostrokrzewu.Mój ma ładne listki, kwitnie,ale nie owocuje.
    Nuki jest uroczy,ładnie pozuje. Bardzo udane zdjęcia.
    Spełnienia marzeń Marysiu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu życzę aby się marzenia spełniły :) chusta jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta. Niech Ci się spełni o czym marzysz :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna chusta Marysiu. Głaski dla pieska i pozdrowienia dla Właścicieli.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy . Głaskany jest na okrągło , bo taka z niego ukochana przylepa.

      Usuń
  6. Marysia przepiękna chusta.Niech w Nowym roku spełnia się Twoje marzenia .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta taka delikatna i piekna,zycze spelnienia wszystkich marzen,planow na ten nowy 2019,ode mnie tez zycze duzo zdrowia,bo to jest najwazniejsze,Was Nuki jest cudowny,kolezanka ma dwa cudowne terriery,i gdy przyjade z GROszkiem,wtedy naprawde jest wesolo i dobrze sie bawia,pozdrawiam Cie Marysiu cieplo i sciaskam mocno,zyczac wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok,

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola Marysia, un chal precioso y muy bien hecho, ya te digo siempre que eres genial con la aguja, todo lo dejas impecable, y ese perrito es encantador, tu mascota se ve feliz y de lo mas cómoda, en tu casa, se ve que te gustan los animales, a mí, me encantan, una entrada, muy entrañable, como tú solo sabes hacer...besitos un montón.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta piękna i spełnienia niespełnionych marzeń życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka śliczna chusta jak marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta. Jak tak leży na stoliku to pomyślałam,że byłby tym wzorem ciekawy obrus 😁
    Piesio cudny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym wzorem zrobiła dla mnie czerwoną chustę moja koleżanka i muszę przyznać, że bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór przypadł mi do gustu i kolejną już chustę zaczęłam. Dziękuję za rewizytę.

      Usuń
  13. Chusta piękna. Biała włóczka zawsze podkreśla wzór. Nuki jest Waszym pupilkiem, dzięki tej książce będzie mu u Was jeszcze lepiej, bo nie popełnicie żadnego błędu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo nowych ciekawostek wyczytaliśmy w tej książce. Pozdrawiam Iwonko.

      Usuń
  14. To jeszcze raz ja,dziekuje za komentarz,droga Marysiu,mysle o powrocie do szkoly,dzis rozmawialam z p.dyrektor szkoly podstawowej,co prawda bylby to tylko drugi semestr od 11 lutego do konca zajec, czyli 21 czerwiec,ale to zawsze cos,a co slycgac,pisalas wczesniej,ze tez pracowalas w szkole a teraz tylko masz korepetycje?czy dobrze rozumiem,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Cię za cierpliwość, mi niestety do takich dużych rzeczy jej brakuje... piękna ta chusta zresztą jak wszystkie przez ciebie wykonane robótki i te na szydełku jak i te haftowane... Pozdrawiam cieplutko Gośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu spróbuj ją zrobić. Schemat podałam wcześniej . Robótka szybko przybywa , bo robi się ją podwójnymi słupkami . Będę wysyłała niedługo maila. Buziaki.

      Usuń
  16. Śliczna chusta!!!Słodka psinka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta robi wrażenie - wzór jest ciekawy, ale dość spokojny, więc nadaje się do różnych zestawień, a jasna włóczka ładnie go eksponuje. Psiak przeuroczy, nie znam osobiście żadnego pieska rasy jack russel, ale sporo o nich czytałam i mam wrażenie, to bardzo przyjacielskie i pogodne zwierzaki z radosnym ADHD :))).
    Spełnienia marzeń, Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek jest bardzo przyjacielski i do przytulania. Ta rasa wymaga długich spacerów . Baliśmy się ADHD , ale jest spoko. U nas ma przestrzeń do biegania i w domu jest spokojny. Mieliśmy dużo różnych psów , ale takiego przytulaka to nie mieliśmy. Pozdrawiam Małgosiu.

      Usuń
  18. Przesłodka psinka!
    Własnoręcznie zrobione prezenty są najlepsze, bo wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju :)
    Jestem pod wrażeniem tej chusty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki słodki piesek :) Piękne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna chusta :) Życzę wszelkiej pomyślności na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna..idealna na wiosenne spavery..oj tak ,ja już wypatruję..hihijiui..a tu śnieg ogromny za oknem...jeszcze kilka tygodni 🤗

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam za tę chustę, jest przepiękna... A piesiu przeuroczy, kochany! ♥ Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach szydełko, moje wieczne kulejąca noga, nigdy nie wyszłam ponad proste ściegi, ale już naprawdę nie mam czasu, by się tym zająć:) ale mam kilka starych serwet szydełkowych od mamy, wiec radość jest:), pieseł cudny, a my kociarze jestesmy, wiec mamy tyle kotów jak co najmniej byśmy mili 3 psy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna chusta i rzeczywiście ta biel aż bije po oczach :)
    Pieska proszę pogłaskać ode mnie za uszkiem, też jest śliczny. Moc uścisków :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nuki jest uroczy? (urocza?). Przepiękny piesek.
    Chusta też cudna. Podziwiam talent.
    Marzenia niech się spełniają i ustępują miejsca następnym

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna chusta - z pewnością miło będzie otulać się nią w chłodne dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chusta jest urocza, a piesio przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna chusta:). Nuki uroczy:). Marzyć zawsze trzeba, oby spełniły się Twoje Marysiu:). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń