środa, 6 marca 2019

Komplet poduszek w szarościach i fuksji



Witajcie !

Pokazuję dziś komplet poduszek  , a w zasadzie komplet przodów do poduszek. Poduszki jeszcze muszę uszyć , bo maszyna dalej jest w naprawie. Szydeko nr 3,5 .
























@@@@@@@@@@@@@@

Zaczął się Wielki Post . Czterdzieści dni oczekiwania . Zawsze robię sobie jakieś postanowienie na ten okres.   
                                Dzisiaj Popielec. Jest to dzień , który szczególnie przypomina mi szczęście mojej mamy. Urodziłam się na Popielec. Byłam ostatnim piątym dzieckiem moich rodziców. Czwórka chłopaków i niedowierzanie , że może być piąta dziewczynka  .... i stało się.
Moja mama obiecała Matce Boskiej , że jak urodzi się dziewczynka to będzie miała na  imię Maria . Taka jest historia mojego imienia . Jestem szczęśliwa , że mam taką patronkę.
Maryjka jest zawsze w naszym domowym zaciszu.




Matka Boska z Lourdes



Mamy też taką małą domową kapliczkę , którą kupiłam kiedyś na ludowym jarmarku.



kupiłam też takiego Jezusa w cierniowej koronie.



Uwielbiam przydrożne kapliczki , przy których można się zatrzymać , skupić myśli.
Pomyśleć co w życiu jest najważniejsze.

Kapliczka , która sfotografowałam w dużym mieście.







Dzisiaj jemy śledzie z  czerwoną cebulką i śliwkami w oleju.       Pycha !



Kochani dziękuję za liczne komentarze !!

Dzisiejsze zdjęcia są trochę nieudane , bo w domu nie ma dobrego światła.

Czekam na słońce i pogodniejsze dni , aby poszaleć z aparatem na zewnątrz.

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego pisania ....

Marysia









61 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Marysiu. To pewnie miłe - być tak upragnioną córką i jedyną królową wśród braci.Poduchy są śliczne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Dzisiaj nie są moje urodziny , ponieważ Popielec w dniu moich urodzin przypadał w lutym . Buziaki.

      Usuń
  2. Nie wiem, czy to ten Popielec jest dniem Twoich urodzin, ale dobrych życzeń nigdy za wiele- samych dobrych dni, zatem:)Zestawienie szarości z fuksją bardzo mi się podoba. Poduchy są ekstra. Najbardziej urzekła mnie drewniana kapliczka. Śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne poduchy, aż żal na nich siadać. Wspaniałe dewocjnalia. Pozdrawiam i życzę owocnego przeżycia okresu Wielkiego Postu.

    OdpowiedzUsuń
  4. poduszki są do podziwiania nie do siadania:) przepiękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest Twoja historia Marysiu. Moja znajoma miała trzech synów i czwartą Marysię. Moja Mama nosiła to imię. W moim domu jest bardzo dużo symboli religijnych, z każdym jest związana jakaś historia. A kapliczki przydrożne kocham. Jesteśmy więc bardzo blisko duchowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu ja Ci życzę wszystkiego najlepszego i dużo weny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marysiu, spóźnione wszystkiego najlepszego:)
    Ja urodziłam córkę w Niedzielę Wielkanocną:) Szkoda, że Wielkanoc jest Świętem ruchomym, bo miałybyście urodziny w bardzo znaczące dni:)
    Poduchy świetne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne poduchy- stanowią udany komplet. Wszystkiego Najlepszego Marysiu- co za niezwykła historia!Dobrego przeżywania Wielkiego Postu!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego dobrego> Poduchyb fajne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszki są piękne i podoba mi się krzesło Marysiu, masz piękne imię i moja najmłodsza wnusia też ma na imię Marysia - życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie zgrane kolorystycznie te poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam na drugie Maria i też bardzo jestem szczęśliwa z tego powodu. Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli gdzieś w okolicach Popielca przypadają Twoje urodziny, więc wszystkiego , co piękne i nieustającej opieki Twojej i mojej, patronki Ci życzę. Śledziki wyglądają bardzo apetycznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne poduszki. Wytrwania w postanowieniu na te 40 dni :-).Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduchy szałowe!! ♥♥ Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. poduchy będą ślicznie kolorowe ,lubię oglądać kapliczki .
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne poduchy się szykują! Moja maszyna w naprawie już ponad 2 miesiące i zaczynam się poważnie nudzić.
    Historia imienia piękna, wzruszająca.
    Pozdrawiam i życzę owocnego Wielkiego Postu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie jest mieć taką uroczą historię imienia :).
    Te śledzie ze śliwkami mnie zaintrygowały, jeszcze nie jadłam takiej kombinacji. Śledzie lubię, więc muszę ten pomysł wypróbować.
    A poduchy będą superaśne, ten wzór zawsze się sprawdza, a kolory fajnie dobrałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bardzo lubię kapliczki :) Pyszne śledziki i fajne poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam. Ja i Pan Szycie ewidentnie za sobą nie przepadamy.

    Skoro fuksja, to może następnym razem magenta? :)

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Będą piękne poduszki, akurat na wiosnę:). Maryjki piękne:). Przepadam za śledziami w każdej postaci:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne podusie. Lepszej patronki mieć nie mozna ☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduszki super:) Wzruszająca historia imienia a i chyba fajnie jest mieć tylu braci:) Śledziki polecam również z rodzynkami- ja uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marysiu to pewnie Twój Chrzest był w Święta Wielkanocne:) piękna wspomnienia.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne będą poduchy z takim przodami. Ciekawa jestem efektu końcowego, więc chętnie pozaglądam do Ciebie.
    Maria, piękne imię i wspaniała patronka. Historia imienia ciekawa i bardzo radosna.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładnie zapowiadają się te poduszeczki. Oby maszyna szybko wracała!
    Jedzonko wygląda smacznie mimo, że to śledź. A ja za śledziem zbytnio nie przepadam :D
    Też już czekam na słońce oraz pogodniejsze dni:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale podusie,a te rozne Maryje bardzo piekne,mam na drugie imie Maria,jestem z pokolenia,gdzie nadawano dwoje imion dzieciom,pozdrawiamy Groszek i dziekujemy za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  28. Podusie są naprawdę świetne :D Kapliczka, którą sfotografowałaś ma swój urok :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne podusie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam połączenie szarego z fuksją :D Właśnie mam takie połączenie u siebie w saloniku :D
    Śledziem ze śliwką mnie zaskoczyłaś, nie próbowałam takiego połączenia, wydaje się bardzo smakowite, koniecznie muszę spróbować :D
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne poszewki! Muszę się nauczyć dziewiarstwa, na razie to z pokrewnych opanowałam jedynie materiałoznawstwo. Błogosławieństwa Bożego i żeby ten czas przyniósł zmiany na lepsze! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne podusie. Wspaniałą masz patronkę.Cudowną niespodziankę zrobiłaś rodzicom swoimi narodzinami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne podusie - zainspirowałaś mnie do zrobienia podobnych cudności na działkę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekne podusie. Cieply klimat wprowadzaja do domu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne poduchy,
    Też takie czasem dziergam, szczególnie kiedy nie mam pomysłu na włóczkę
    Chętnie wypróbuję te śledzie ze śliwką , robię z rodzynkami, ciekawe jaki będzie smak ze śliwką ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja babcia miała bardzo podobne poduszki. Aż mi się dzieciństwo przypomniało :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna opowiesc i piekne poduszeczki. Uwielbiam kwadraty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Marysiu, historia imienia jest wyjątkowa :) Poduszki bardzo mi się podobają, mam z tym wzorem bardzo miłe wspomnienia dotyczące mojej babci, miała ich mnóstwo. Mam jeszcze pytanie odnośnie śledzików, jaki jest przepis? :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Przepis jest prosty . W słoiku układamy warstwami cebulka czerwona , śledzie , śliwki itd ... Potem zalewamy olejem . Pozdrawiam.

      Usuń
  39. Dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarz,pozdrawiam cieplo a co u CIEBIE slychac?

    OdpowiedzUsuń
  40. Marysiu przyjmij proszę spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe - niech Ci się darzy, niech spełniają się marzenia, niech w życiu towarzyszą Ci dobrzy ludzie i czas płynie szczęśliwie. :)
    Napisałaś bardzo ciepły post. Dziękuję za podzielenie się kawałkiem Twojej historii. Jak to jest mieć tylu braci? :) Byli troskliwymi braciszkami, czy raczej przekornie dokuczliwymi? ;)
    Pięknie piszesz, pięknie dziergasz i na dodatek robisz śledzie ze śliwkami. :) Kiedyś jadłam - potwierdzam, pycha są. :)
    Pozdrawiam Cię Marysiu bardzo serdecznie wieczorową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim Konkursie. Szczegóły na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja wnusia też Marysia i skończyła pół roku - to piękne imię - wszystkie Maryjki są prześliczne - podusie urocze i krzesło fajne - pozdrawiam Marysiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne poduszeczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń