czwartek, 10 września 2020

Girlanda z resztek

Witajcie po dłuższej przerwie


Prace remontowe i ogrodowe zabrały mi dużo czasu. Nim obejrzałam się , minęły dwa miesiące od ostatniego wpisu.


Dzisiaj przedstawiam girlandę , którą wykonałam  z pastelowych resztek. Elementy girlandy wydziergałam podwójnie.























@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


W tym roku posadziłam trochę kwiatów na rabatki. Do tej pory kwiaty miałam tylko w donicach i różnych pojemnikach. 


Na schodach przy wejściu zawsze stoją pelargonie. W tym roku kolor czerwony zmieniłam na różowy.













W donicach mieszanka gatunków















Altanę obsadziłam granatowymi ostróżkami. Nawet zakwitły.





































Przed starą obórką rosły różne krzewy. Wszystkie wycięliśmy . Zostawiliśmy tylko ostrokrzew.
Obok posadziłam hortensje .



Przez remont trawa zniszczona i puste miejsca będziemy obsiewać.










Pięknie zakwitły .






Ostróżki miały być granatowe , a zakwitły na fioletowo i biało. 











Wśród ostróżek zaplątał się słonecznik ozdobny.







Podczas mojego pobytu zagranicą , urodziła nam się wnuczka 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡 i to było to bardzo radosne wydarzenie o którym Wam pisałam. Zobaczyłam ją dopiero po dwóch miesiącach. Musiałam przetrawić słowo babcia. Trochę potrwało zanim się przyzwyczaiłam . Ja i babcia ?? czy to możliwe ?? przecież wydaje się , że niedawno mój syn był jeszcze malutki ........ i tak mija życie . Nim się obejrzymy , a tu już zaczynają siwieć włosy.

Nasza wnuczka Adelajda













Na parapetach okiennych jak zwykle czerwone pelargonie. W sieni pojawił się wózek Adelki.




Kochani dziękuję , że mimo mojej nieobecności zaglądacie . Zasyłam Wam moc uścisków i pozdrawiam gorąco

Marysia

46 komentarzy:

  1. Gratulacje dla babci-Marysi!!!!!!
    Niech będzie zdowa i dobrze się chowa malutka!!!!!Serdeczne pozdrowionka!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Marysiu :) same dobre wieści od Ciebie i miło znowu Cię czytać 😊. Przede wszystkim gratulacje z narodzin wnusi to ważne przeżycie dla Ciebie.
    Remont się opłaca bardzo pięknie wygląda Twoj dom aż zazdroszczę Ci 😊 girlanda będzie pięknym uzupełnieniem dekoracji.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęśliwej Babci.:) Niech Adelka zdrowo rośnie i będzie Waszą radością. Miło czytać dobre wieści od Ciebie Marysiu i podziwiać tyle piękna. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację dla szczęśliwej babci! Urocza dziewczynka, ma ładne imię. Mnie też początkowo było dziwnie z tą babcią. Kalinka ma już 9 lat, więc się przyzwyczaiłam.
    Śliczna girlanda, wymagała sporo pracy( i łączenia elementów)
    Podziwiam rośliny i sposób w jaki prowadzisz ogródek!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewuszka o ślicznym imieniu- Gratulacje:)Piękne masz kwiaty. Ostróżki:) Miałam różne ostróżki, lubię je. Bardzo podoba mi się donica pień:) No i Twoja girlanda wymiata. Bardzo fikuśna ozdoba.
    Jeszcze raz gratulacje dla rodziców i dziadków, a szczególnie dla babci:) Śliczności panienka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ostróżki. Mam nadzieję , że w przyszłym roku będą pięknie kwitły. Dziękuję ❤️

      Usuń
  6. Gratuluję szczęśliwej babci :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla babci.Adelka cudowna.Obejscie prześliczne urzadzilas, pięknie i kolorowo się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest dużo pracy . Szczególnie trawnik jest zniszczony w niektórych miejscach. Postanowiliśmy radykalnie zmienić otoczenie. Krzewy tak się rozrosły , że nie było innego wyjścia. Dziękuję 🌹

      Usuń
  8. Tyle działo się w Twoim życiu ostatnio , że trudno się dziwić brakiem wpisów na blogu. Śliczna dziewczynka z Twojej wnuczki😊 Fajna ta girlanda. Pozdra
    Wiem serdecznie😊🌹

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję babci, pięknie imię ma Wnuczusia, przed Wami wspaniały czas! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnusia urocza:)))mnie urodziła się wczoraj mała Ania:))))mam już dwoje wnucząt:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje Reniu. Ania śliczne imię jak moja synowa. Dziękuję 💖

      Usuń
  11. Gratulacje. :) Jak Boga kocham...ja myślałam, że Ty jesteś bardzo młoda, bardzo. hehe Może góra 21 lat. hehe Nie wiem skąd mi się to wzięło, czy to chwilowa amnezja, no nie mam pojęcia. ;D Cieszę się, że jesteś. Piękną girlandę stworzyłaś i pięknie ozdabiasz swoje miejsce na ziemi, przemiło popatrzeć. :0 Pozdrawiam najserdeczniej. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Ci Marysiu prześlicznej wnusi. Możesz być z niej i jej mamy dumna. Dla mnie każda mama, która donosiła i urodziła dzidziusia w pandemii jest bohaterką. Musiało być jej ciężko. Jeszcze trochę czasu minie, zanim usłyszysz "babciu", ale zapewniam, że sprawi Ci to wielką przyjemność. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Babcia to najpiękniejszy tytuł :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!:)) Pięknie u Ciebie, zawsze miło się tu zagląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wykorzystałaś resztki włóczki. Gratulacje wnusi :-))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Marysiu! Babcia to następstwo bycia Mamą, taka kolej życia. Najważniejsze, żeby była zdrowa, o resztę zadbają Rodzice i Dziadkowie. Pomysłowa girlanda i wspaniałe nowości w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam cieplutko. Małgosia 😘.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna ciekawa girlanda:) Fajniusia malusia,żeby zdrowo rosła :) Jak ja lubię takie ogrodowe kwiaty, przypomina mi się ogródek mojej babci :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku trochę posadziłam nowych. Mam nadzieję , że w przyszłym roku będzie piękniej. Pozdrawiam cieplutko 💖

      Usuń
  18. ten Wasz ogród zaskakuje mnie coraz bardziej:) ile tam serducha włożone;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo proszę:) pewnie teraz u Was sezon grzybowy:D

      Usuń
    2. Właśnie pojawiły się grzyby. Pozdrawiam 🙂

      Usuń
    3. u nas zbierane są po całe kosze :D cieszymy się tym sezonem :)

      Usuń
  19. Witaj Marysiu,Jak u Ciebie pieknie,Twoj dom ma taki niesamowity klimat,piekne kwiaty rosna swietnie, gratuluje kochanej wnuczki,chcialam tez pogratulowac pieknej girlandy,pisz nam czesciej, a jak tam kochana psinka,dziekuje za odwiedziny i pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psinka ma się dobrze. Teraz największą uwagę przykuwa wnusia. Nawet robótki poszły na bok. Pozdrawiam Aniu 🙂

      Usuń
  20. No tak, my jesteśmy ciągle młodzi, tylko dzieci nam się starzeją :))). Gratuluję wnuczki, Marysiu!
    Piękne masz kwiaty :). Ja wolę mieć kwiaty na rabatkach, bo jednak mniej kłopotu z podlewaniem, ale muszę przyznać, że takie kwiatowe dekoracje przy wejściu, w donicach, wspaniale wyglądają :).
    Girlanda prześliczna, urocze kolory, takie pastelowe :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje z okazji narodzin wnusi :) Macie fajny kawałek ziemi i nie próżnujecie :) Pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń