wtorek, 20 października 2020

Haft na szarym płótnie

 

Witajcie 


Dzisiaj przedstawiam haft na szarym płótnie .

































@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 Mój wrześniowy , marchewkowy dzień.







Niektóre marchewki miały śmieszne kształty.
Marchewka seksi 😄😄







Marchewka roztańczona









Marchewka prawie szpagat




Marchewka piruet







Marchewka trójnóg







Marchewka rogata







Wszystkie marchewkowe kształty obrałam







Część potarkowała maszyna







Użyłam worki strunowe







Druga część została pokrojona na talarki






Tak wszystko powędrowało do zamrażarki



Kochani to tyle na dzisiaj .

Dziękuję za wszystkie komentarze . 
Pozdrawiam Was serdecznie i bywajcie zdrowo !

Marysia

24 komentarze:

  1. Haft rowniutki jak na maszynie, zapewne piękne podusia będzie.Dzisiaj o ile nie będzie jeszcze za mokro wybierzemy resztę marchwi, część jest w kapuście kiszonej, część w słoikach a reszta do zamrożenia.Pozdrawiam.🥕🥕🥕🥕🥕🥕❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafy jak zawsze u Ciebie, śliczny. Ale chyba odwróciłaś koszyczek? Mnie się bardzo podobają hafty na innym tle niż biały. Ten szary kolor tła, nadaje rustykalnego charakteru haftowi. A marchewki- akrobatki są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft Marysiu.:) U mnie część marchewki pokrojona w kosteczkę i zamrożona. Czeka mnie dalsza "walka", bo sprzętu nie mam. Zastanawiam się czy kolejną część mrozić czy włożyć do słoika. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft bardzo ładny:)))zapas marchewkowy spory:))a kształty marchewek niesamowite:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Marchewki rosną u Ciebie osobliwe. Podziwiam precyzję ich obróbki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny haft . Marchewkowe stwory są zabawne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft bardzo mi się podoba. Muszę kiedyś spróbować haftu płaskiego. Marchewka u Ciebie cudna rośnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft bardzo ładny i ciekawa jestem jak go wykorzystasz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft! Marchewki zabawne i na pewno zdrowe, w przeciwieństwie do tych idealnie równiutkich z supermarketu, które wyglądają jakby je fabryka wyprodukowała. Gratuluję urodzaju, no i znakomitych zapasów na zimę :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale arcydzieło ;o piekny haft :)
    A marchewki cudaki :D
    Dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj,ale niezwykle te marchewki,bardzo ciekawe,myslalam,ze robisz jakies przetwory,a Ty mrozisz je,dziekuje za wizyte i pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy haft:) Moja mama haftowała tego typu wzory.
    Marchewkowe żniwa miałaś;) zamrażarka chyba taka osobna, w lodówkowej by się raczej tyle nie pomieściło. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. marchewka jaka fikuśna:) ale i zdrowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie prezentuje się ten haft, a marchewki faktycznie mają dosyć zabawne kształty :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. my marchewki gotuje z masłem i mamy super potrawkę do obiadów;) i też mrozimy marchewki jak za dużo nam wyjdzie z zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft Marysiu 😀u mnie marchewki było jak na lekarstwo
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Marcheweczka się przyda. Hafty zawsze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać Twoją pracowitość w tym wpisie. Moje marchewki w tym roku słabiutkie a pietruszki całkiem zniknęły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo zdrowia i uśmiechu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krásna výšivka, super úroda mrkvy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny haft🤩, przypomniałaś mi o moim nie skończonym obrusie na szarym płótnie. Musiałaś mieć duże marchewkowe pole przy takich okazjach. Pozdrawiam cieplutko i jesienne 🍁😘.

    OdpowiedzUsuń