poniedziałek, 6 grudnia 2021

Getry numer dwa


Witajcie !


Udało mi się skończyć drugą parę getrów. Praca powolna , bo druty numer 2,5.




 













Przydatne na wszystkie spacery z kijaszkami.




@@@@@@@@@@@@@@@@@

W ostatnim tygodniu cieszyliśmy się pierwszym śniegiem. Wybrałam się z Nukim na spacer do naszego lasku i przy okazji zrobiłam parę zdjęć.


Nuki w niebieskim ubranku



Przechodzimy przez zaśnieżony sad






Piękny widok , ośnieżone srebrne świerki






Nuki






Nad stawem






W lasku













Nuki zadowolony






W oddali akurat przejeżdża pociąg . Szyny kolejowe to granica naszej działki.






Nasze gospodarstwo uśpione w białym puchu





Nuki zawsze zatrzymuje się przy kurkach





Towarzyszył nam kocurek












Potem jak zwykle przycupnął na ławce pod domem




Święta coraz bliżej. Powoli wprowadzam świąteczny klimat w domu. W tym roku zamiast adwentowego wieńca mam adwentowy świecznik













Podczas ostatniego wypadu do miasta na zakupy kupiłam skrzata w  kolorze szarym , aby mógł siedzieć na piecu przez cały rok nie tylko przez święta.









Dzisiaj umyłam dwa okna i powiesiłam nowe firaneczki , które uszyłam. Pokażę je w następnym poście. Od dzisiaj codziennie coś robię na święta. 

Adwent czas oczekiwania.....
W naszym kościółku zaczęły się rekolekcje. Dzisiaj po mszy każdy dostał czekoladowego Mikołajka. Właśnie wróciłam , zrobiłam sobie gorącą herbatkę i delektując się czekoladką zaczęłam pisać post. Jutro zakończenie.

Kochani dziękuję za wszystkie wpisy.            

 Życzę Wam spokojnego i miłego oczekiwania.                

Pozdrawiam przedświątecznie 🌲🌲🌲🌲🌲🌲

Marysia

11 komentarzy:

  1. Getry Super i już wykorzystane.Śnieg tworzy nam klimat świąteczny, inaczej jest, radośniej.Twoj świecznik adwentowy to bajka , ja mam z trzema ramionami to nie adwentowy.Życze owocnych rekolekcji i miłej pracy.Pozdrawiam. 🧑‍🎄🍩🍪

    OdpowiedzUsuń
  2. Długie porządne getry, w moich ulubionych kolorach zrobiłaś. Nuki ma fajne ubranko. Yoshi też ma nowe, zimowe, ale jeszcze za duże. Muszę chyba do sklepu z nią się wybrać, bo na oko, to jakoś trudno dobre kupić. U nas śnieg i mrozek jest cały czas. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Getry bardzo fajne:)))uroczy spacer z uroczym pieskiem:))))ja też w tym roku świecznik adwentowy zrobiłam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne getry, ciepłe i w moich ulubionych kolorach. Nuki też fajnie wygląda w błękitach. Śniegu macie ciut więcej niż u nas. Ładne zdjęcia zimowego krajobrazu.
    Tak właśnie lubię - przygotowania do świąt krok po kroku, codziennie coś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Getry bardzo przydatne i w moich kolorach. Jak Ty masz dobrze, że możesz spacerować w takim uroczym klimacie - lasku. Nuki uroczy w swoim ubranku. Zawsze lubię bywać u Ciebie w domu. Moje klimaty. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Getry bardzo ładne.Ja pierniczka niespodziewanie dostałam w Rossmanie gdy robiłam zakupy. To miłe :-).Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zima u Ciebie Marysiu 😍. Getry cudne i z pewnością cieplutkie. Ja też staram się każdego dnia przygotować coś do Świąt. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego tygodnia 😘❤️😘.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie getry nosiłam wieeele lat temu jak miałam "naście" lat.
    Zwierzaki urocze, zawsze z przyjemnością je podziwiam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciepłe getry zawsze się przydadzą. Masz gdzie spacerować, piękna okolica. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te getry, takie kolorowe. I ładna zima u Ciebie. Mieszkasz w pięknej okolicy. Bardzo podoba mi się świecznik, ma charakter:)
    Czekam na zdjęcia firanek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super getry :) Jakie fajne ma Nuki ubranko, z nogawkami :)
    Świecznik interesujący, ale bardziej mnie ten obrus pod spodem interesuje;)
    wszystkie zdjęcia świetne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń