poniedziałek, 12 grudnia 2022

Różowy sweterek


Witajcie !


Dzisiaj przedstawiam czwarty sweterek dla Adelki. Prosty wzór urozmaicony warkoczami.






 



















@@@@@@@@@@@@




Wrzosy zdobią wejście do domu przez całą zimę.





















Osiemnastego listopada spadł u nas pierwszy śnieg. Rano za oknem zrobiło się bajecznie.














Kulki ostrokrzewu wykorzystałam do wianka adwentowego.























Z początkiem Adwentu wprowadziłam drobne akcenty świąteczne. Skromna dekoracja w altanie.








Wyciągnęłam białego renifera , który zabłyśnie w Wigilię. Postawiłam go na okno w sieni.












Winko w świątecznym ubranku.







Śnieżynki zawisły w oknie kuchni letniej. Przez okno widać zapas pelletu na zimę.






Skrzat usadowił się przy piecu.








Wykrochmaliłam filetowe serca.





Upięte są na steropianie.






Kiedyś dostałam od blogowej koleżanki Beatki takie dwa kawałki świątecznej tkaniny. Będą dwie poduszki.







Tydzień temu były u nas rekolekcje. Mamy świecę z Caritasu i opłatek. 









Nuki chodzi już w odświętnym ubranku.



Kochani dziękuję za komentarze.   

                   Nie odwiedzałam ostatnio Waszych blogów , bo złapałam przeziębienie. Pilnowałam chorą Adelkę i zaraziłam się. Zasypało nas śniegiem , a ja przez przeziębienie jeszcze nie mam umytych okien. Czekam na chociaż jeden dzień na plusie.

Dzisiaj upiekłam już dwa makowce. Powoli pachnie świętami w domu. 

Pozdrawiam Was serdecznie i ciekawi mnie jak u Was przebiega przygotowanie do świąt.

Trzymajcie się cieplutko 

Marysia

23 komentarze:

  1. Śliczny sweterek w sam raz na święta :-). U mnie w listopadzie spadł śnieg i się stopił ale za to teraz sypie bez przerwy. Wszystko zasypane białym puchem.Dzisiaj umyłam okna ale jeszcze dużo pracy przede mną. Już pieczesz makowce? Ja to dopiero w przyszłym tygodniu będę piekła ciasta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ochotę na pieczenie i trafiło na makowce. Pozostałe dwa ciasta będą robione na świeżo. Pozdrawiam 🥰

      Usuń
  2. Precioso jersey y maravillosas fotos esperando la Navidad. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek:)))dom bardzo świąteczny i w moich klimatach:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny, lawendowy kolor tego sweterka :). Jesteś babcią z krwi i kości ;). Dekoracje adwentowe też zachwycają. Czuć już święta w powietrzu. Życzę dużo zdrowia i jak najmniej kontaktów z zarazkami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie już w domku.U nas drugi dzień pada snieg.A co świątecznego? 3 rodzaje ciasteczek, karp się mrozi , prezenty kupione ,połowa okien umyta .Też bylam przeziębiona i umyje okna tylko od wewnątrz i dam czysta firankę.Sweterk cudowny. Pozdrawiam. 🌨🌨🌨🌩⛄⛄🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już trochę prac masz zrobionych. Ja w tym roku odpuszczam sobie ciasteczka , bo ostatnio piekłam często. Pozdrawiam ❄️❄️❄️

      Usuń
  6. Piekny sweterek domostwo już odświetnie ubrane i smakołyki też się zadomowiły🙂.
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest fantastyczny. Ja bardzo takie lubię, sama bym taki nosiła i taka prawda. :) Córcia nosi sweterki przepełnione magią miłości swojej mamy. :) Piękna zima na zdjęciach i każda ozdoba ukazana. Niech choroby od Was uciekają i nie wracają, przeganiam. <3 Mnie się wydaje, że dni mi uciekają. hehe Tyle roboty, praca, a jestem na zastępstwie od poniedziałku i będzie bieganina. Ogrom pracy w domu, ale cieszy mnie ten czas. :) Nuki wygląda obłędnie bosko. <3 Pozdrawiam i zdrówka życzę, miej fantastyczny czas z bliskimi. :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama nadzieję , że dasz radę. Ja wcześniej zaczynam przygotowania , aby święta nie były " biegane ". Pozdrawiam 🎄🎄🎄

      Usuń
  8. U Ciebie juz bardzo świątecznie. Nawet piesek wystrojony :) ja także czekam na plusową temperaturę, bo muszę okna przemyć. Jak jej nie będzie lub gdy
    nie dam rady zabrać się za okna, to mowi się trudno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek prześliczny, prawdziwie dziewczyński😁. Nas zasypało na biało, ale podobno do świąt się nie utrzyma☹️. Okna jeszcze przede mną. Już prawie świątecznie u Ciebie Marysiu, ja dopiero się szykuję. Dobrze, że choroba już za Tobą, oby nie wróciła. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko 😘❤️.

    OdpowiedzUsuń
  10. ach ale mi narobiłaś smaka na makowiec;) a sweterki śliczne, wnusia będzie pięknie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko takie piękne u ciebie. Sweterek cudowny. Ale i śnieg i wszystkie dekoracje -cudowności! Życzymy zdrowia i pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Adelka, to szczęściara. Sweterek cudny. Jaki klimat już w Twoim domu. Tak przytulnie, klimatycznie. Nie martw się ja też nie zdążyłam umyć okien. W najgorszym wypadku umyję tylko od środka i wypiorę firanki i zasłony. Muszę uważać na zdrowie. To najważniejsze. A świąteczny piesio Cudny. Pozdrawiam cieplutko<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek cudny i całe przygotowania pięknie idą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele zdrowia życzę. Pięknie, świątecznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny sweterek, z warkoczykami. Piękne dekoracje świąteczne. A ostrokrzewu zazdroszczę- tak pięknie owocuje. Zdrówka życzę, Marysiu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń