środa, 11 stycznia 2023

Sweter z kawadratami babuni


Witajcie !


Odwiedzając Wasze blogi , weszłam na blog Janeczki - blog Janeczkowo. Janeczka zrobiła sweterek na zamówienie dla swojej siostry. Ten projekt bardzo mi się spodobał i zrobiłam podobny. Sweterek , który tam znalazłam był czarny z rękawami w kawadraty babuni. Zrobiłam trochę inny . Tylko  część rękawów zrobiłam z kwadratów babuni . Po nałożeniu ciekawie wygląda , tak jakby na sweterek były założone mitenki. Stwierdziłam , że mało mam swetrów szerszych i długich jak tunika , więc taki wydziergałam .

Dziekuję Janeczko za inspirację.


Pierwsze kwadraty 





Detale





























Zaczęłam dziergać drugi , żakardowy kardigan.













Przestałam  na razie haftować. Wzięłam się za druty i robienie swetrów. Przeważnie do tej pory robiłam coś do domu. Z Nowym Rokiem zaczęłam dziergać swetry. W najbliższym planie mam jeszcze szycie. Dużo rzeczy , które pokazywałam na blogu trzeba teraz wykończyć jak na przykład poduszki.





    Po świątecznym przesycie ciastowym , na Trzech Króli zamarzyła się nam babka czekoladowa.







Wzięłam pierwszy z brzegu przepis z internetu.







Wyrosła ponad formę






Z polewą














Po świętach zrobiło się prawie wiosennie . Stadko kaczek wypuściliśmy na trawkę do dołka biesiadnego.






Kaczuszka i kaczorek





Kaczorek






W sadzie





Dziękuję za wszystkie wpisy.    

                           
W tym roku będzie dziesięć lat jak prowadzę bloga. Sama się dziwię , że wytrwałam do tej pory. Wiele blogów , które czytałam zniknęły. Za wieloma tęsknię i jestem ciekawa  , co u tych blogerek słychać . Czasami tak jest , że życie weryfikuje i nie ma czasu lub zwykłej chęci do pisania. Ja piszę wtedy kiedy chcę. Czasami miałam przerwy w prowadzeniu bloga . Prowadzę go dla przyjemności i nic mnie nie goni . Blog to mój pamiętnik naszego życia na wsi plus moje rękodzieło , które wykonuję od szkoły podstawowej. Ślad , który  po mnie zostanie. 

Pozdrawiam Was serdecznie , zasyłam uściski 

Marysia

23 komentarze:

  1. Swetry wychodzą pieknie, kardigan zapowiada się ciekawie.Slodkosci cześć oddałam na spotkanie rodzinne a część nadal zamrożona, przyjedzie wnuk na tydzień ferii to zje.Cudnie wyglądają kaczki i kurki ,lubię takie klimat.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez będzie 10 lat blogowania, wciąż zaglądam do Ciebie Marysiu, ale z komentarzami ciężko, bo mi się pozmieniało coś w telefonie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest piękny i bardzo oryginalny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Swetry na pewno będą cudowne, przecież to widać na zdjęciach. Pogoda zwariowała, ale kaczkom jest super. Co do blogu, ja miałam 6 lat przerwy. Po 6 latach wróciłam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. El jersey negro con grannys es muy original y me encanta el que estás tejiendo en jacquard y con respecto a los blogs, me pasa lo mismos.
    Muchos blogs ya no están activos desde hace tiempo y los tengo en el recuerdo, yo llevo ya 11 años y mi intención es seguir adelante, me gustan los blogs y leer las historias que cuentan. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszedł ten sweterek Marysiu blog prowadzony przez Ciebie jest wspamiały a z częstością wpisów jest ostatnio u mnie bardzo kiepskawo bo jal piszesz żyvie weryfikuje nsze zamiary.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter super się prezentuje. Marysiu pisz dalej. Bardzo ciekawie pokazujesz otaczające Ciebie miejsce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne swetry Ci wychodzą. Bardzo podoba mi się kardigan.
    Mnie już minęło 10 lat blogowania, nadal trwam. Często wspominam entuzjazm z początków i ludzi, którzy już nie piszą, niektórych mam w znajomych na FB.
    Drób chyba szczęśliwy ,że nie ma typowej zimy?! Narobiłaś mi ochoty na babkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter cudny. Mój blog za miesiąc też będzie miał dziesiątkę:-) Pozdrawiam Marysiu i dziergaj dalej bo pięknie to robisz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z okazji rocznicy blogowania. Oby nadal Ci się dobrze blogowało.
    Sweter i babka... ekstra. Czarny z kolorowymi kwadratami bardzo stylowy.
    Kaczki urocze. Do szycia też się zabieram. I może jednak jakąś kamizelkę na drutach zrobię. Muszę zapasy włóczki zacząć upłynniać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem zachwycona dzierganym przez Ciebie żakardem i czekam na finał. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kardigan, babka tez ladnie wyszla

    OdpowiedzUsuń
  13. Marysiu, 10 lat blogowania, to naprawdę piękny wynik, wspaniała rocznica, bardzo Ci gratuluję <3 Uwielbiam do Ciebie zaglądać i zawsze czekam na nowy post :))
    Bardzo podoba mi się sweter, jest świetny, tak właśnie jak lubię, spokojna, stonowana, tu czarna podstawa i kolorowy, zaskakujący detal, który powoduje, że oczu nie można oderwać od całości :)))
    Babeczka wygląda pysznie, a kaczuszki przeurocze :))
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały sweter. Przypomniały mi się poduszki z kwadratowym wzorem w róże, niestety wysłużyły się i już ich nie ma. Gratuluję pięknej rocznicy blogowej. Życzę kolejnych udanych lat w blogosferze, wielu aktywnych obserwatorów oraz wszelkiej pomyślności Marysiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny sweter🤩, za mną też taki chodzi🤔. Mi też jesienią minie dziesięć lat blogowania, to swego rodzaju archiwum, do którego bardzo lubię wracać. Pisz Marysiu, jak najdłużej, uwielbiam Twoje wieści ze wsi i inspiracje rękodzielnicze ❤️. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko 😘.

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo Marysiu!! Cieszę się że mogłam Cię zainspirować. Gratuluję rocznicy, podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne wykończenie rękawów. Dobrze jest pomyśleć o sobie i zrobić coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale śliczny sweterek! Jeju :) a ptactwo godne i dostojne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek bardzo pomysłowy a na koniec tego wzorzystego czekam z ciekawością. 10 lat blogowania... wiem coś o tym bo w tamtym roku u mnie minęło. Dla mnie blog to też pamiętnik rękodzielniczy i właściwie to dzięki niemu jeszcze coś robię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję blogowego jubileuszu! Sweterek przepiękny, bardzo mi się podobają te wstawki z kwadratów babuni :). I ten żakard cudownie się zapowiada! Dawno nie robiłam nic na drutach i ostatnio tak za mną chodzi myśl, żeby coś wydziergać :). Zainspirowałaś mnie, pomyślę chyba o jakimś żakardowym sweterku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję dziesięciolecia istnienia bloga! I oczywiście życzę kolejnych owocnych lat. Śliczny sweterek, te kwadratowe wstawki nadają mu wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie blog to też rodzaj pamiętnika 🙂
    A sweterek wyszedł ekstra ,szczególnie te rękawy przyciągają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój blog ma klimat który bardzo mi odpowiada...sweterek jeden i drugi jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń