wtorek, 6 czerwca 2023

Szydełkowe serca

 

Witajcie !


Dzisiaj ciąg dalszy serc , które udało mi się zrobić.


Serce z kogutem w kolorze żółtym

















z sową













z aniołkiem











@@@@@@@@@@@@@

Parę zdjęć z warzywnika ........

W tunelu sałata i pomidory bawole serce 




Te wyhodowałam sama pierwszy raz. Sadząc do tunelu dopiero zorientowałam się , że są to pomidory gruntowe. Będą rosły w tunelu przez moją pomyłkę.








Z nowości to zrobiliśmy jeszcze jedną skrzynię na poziomki






Poziomki już rosną.

Moje zioła
                                                                               Mięta , bazylia , tymianek , lubczyk. Wsadziłam też trochę cebuli.













Dzisiaj zerwałam miętę do suszenia















Zerwałam też melisę






W tym roku mąż posadził pierwszy raz pomidory do gruntu i dynię olbrzymią na macie. Ciągle eksperymentujemy.





W donicach bratki już przekwitły. Resztki zawsze ścinam i wstawiam do wazonu i wtedy jeszcze trochę stoją i cieszą oczy.

Kubek super mama to prezent na Dzień Matki.










Zachował się jeszcze jeden krzaczek bratków mini.















Chyba wszyscy kochamy bukiety z polnych kwiatów. Mój pierwszy w tym roku , rumianki i koniczyna












W domu frezje . Bukiet bez okazji od męża.







Bukiet majowy z Maryjką





Dzisiaj trochę pracowity obiad. Krokiety z mięsem królika.














Własne nowalijki do tego











Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze , które motywują mnie do pisania . Cieszę się , że jesteście. Blog będę dalej prowadzić . Jak czasem bywa na pewno będą zdarzały się jakieś przerwy. 

Chciałam jeszcze dodać , że u nas z soboty na niedzielę był przymrozek . Ogórki przykryliśmy i są w porządku . Natomiast cukinia  i część fasoli ucierpliała.

Życzę Wam dobrego tygodnia pa pa

Marysia

16 komentarzy:

  1. Piękne serduszka, też mam w planach kogucika, warzywnik masz wspaniały, a polne kwiaty są przecudne😁. Pozdrawiam cieplutko 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam te wpisy, teraz jeszcze bardziej jak nie mam już działki, cudnie rośnie i oby tak dalej.Cukinie i fasolke nadal można sadzic.Serducha cudna.Pozdrawiam serdecznie.Bukiet polnych kwiatów to rewelacja.⚘️🥀🌸🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dużo się u Ciebie dzieje:)))serwetki serduszka przepiękne:)))w ogrodzie wszystko rośnie jak na drożdżach:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne piekne serduszka, gratuluje pieknych prac, a warzywnik jest swietny, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. Serca piękne. I bogate grządki pełne roślin oraz śliczne kwietne bukiety.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka piękne ogród imponujący.
    Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te szydełkowe serca. Pięknie wszystko u Ciebie rośnie. U mnie susza doskwiera :-(. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wykonane serca. Motyw koguta najbardziej mi się podoba. Lubię wszystkie kwiaty, konwalie i frezje szczególnie, za ich piękny zapach. Podziwiam Twoją aktywność w ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i misterne serduszka. Widać pracę w ogrodzie i włożone serce, dlatego ogród dziękuje w postaci pysznych i zdrowych warzyw i owoców, a kwiatów nigdy za dużo, szczególnie tych od męża.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowe kwiaty zawsze wprawiają mnie w zachwyt. A te ze zdjęcia z Maryjką wspaniale z nią się współkomponują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dużo świetnych zdjęć z ogrodu :)
    Serduszka bardzo ładne. Mnie nie zawsze równo wychodzą te kwadraciki .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracowicie i niezwykle kolorowo u Ciebie! Mam nadzieję, że całe lato ogród będzie Cię tak hojnie obdarowywał. A kogucie serducho przepiękne!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne serca! Zioła aż tu mi pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny masz ogród. To nic ze pomidory gruntowe rosną w szklarni... Będą owoce. Pięknie wszystko rośnie, zwłaszcza teraz po tych deszczach. Wspaniałe pracę. Podziwiam bo ja takiej cierpliwości nie mam... Jesteś bardzo kreatywna osobą,nawet bukiety tez piękne, takie od serca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Very beautiful photographs of all good things. Is incredible to have the hability to do that clothes. Have a nice summer.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwety są przepiękne, uwielbiam takie ręcznie robione cudeńka. A plony są wspaniałe. Krokietów z królika jeszcze nie jadłam 🤔
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń