wtorek, 29 sierpnia 2023

Sweter z kwadracikami babuni


Witajcie !


Po dłuższej wakacyjnej przerwie wracam do bloga. Wydziergałam na jesień długi sweter z motywem kwadracików babuni.


Początki















@@@@@@@@@@@@@


Nasze gopodarstwo rolne zostało nazwane przez wnuczkę Kozinówką. Od tej pory funkcjonuje ta nazwa w naszej rodzinie. Wnuczka Adelka ma już trzy latka i trzy miesiące.


 

Nazbierało się trochę zdjęć , sama nie wiem jak je sensownie przedstawić.


W tym roku w donicach małe begonie.




i aksamitki


















Przed wejściem pelargonie





Na oknach tradycyjnie czerwone pelargonie w skrzynkach z Galerii Zosi



























Kwiatek od sąsiadów na imieniny



















W altanie zawiesiłam firanki , aby ochronić się więcej przed słońcem w upalne dni.













Ostróżki moje ulubione kwiaty. Intensywne letnie wiatry bardzo je połamały.






Trochę miałam lawendy



















W lipcu był prawdziwy wysyp grzybów







W lipcu też urodził się nam wnuk Barnim , brat Adelki. Częściej niż zwykle Adelka przebywała u nas. 

Pieczenie ciasteczek to już nasza tradycja.









Długo  zbierałam się do napisania posta. 
Mam nadzieję , że w miarę regularnie tu będę .

Kochani , pozdrawiam Was serdecznie .

Miłe są takie powroty i do następnego wpisu wkrótce

Marysia

33 komentarze:

  1. Sweter marzenie!!! Marysiu u Ciebie tak zawsze klimatycznie. Z ogromną przyjemnością zaglądam do Ciebie, Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweterek i śliczne kwiaty. Nie ma to ja wspólne pieczenie ciastek to będą super wsp9mnienia z dzieciństwa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się włączać Adelkę do różnych kulinarnych prac. Pozdrawiam ♥️

      Usuń
  3. Super sweter. Kwadraciki dodają uroku - bardzo:) Cudne kwiaty i malowane skrzynki. Serdeczności Marysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próżnowałaś Marysiu. Sweter latem ciężko dziergać, a Ty dałaś radę, taki długi zrobić i jeszcze ukwiecić całą posesję, podziwiam. Bardzo mi się podoba Twój stolik ogrodowy. pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam kilka rzeczy . Teraz zaczęłam dziergać sweterki dla wnuczki na ten sezon zimowy. Pozdrawiam 🌺

      Usuń
  5. Dużo się u Ciebie dzieje:)))ogród piękny:)))sweter bardzo mi się podoba:)))u nas też ostatnio wnuki częściej bywają:)))Gratulacje z okazji nowego członka rodziny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie Marysiu, z przyjemnością tu zaglądam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z okazji narodzin wnuka, niech zdrowo rośnie.Obejscie masz bajeczne, pieńki, kamionki, ślicznie to wygląda.A sweter rewelacja , kawał roboty ,jakoś nie mam odwagi zabrać się za sweter a wloczka już 4 lata leży.Grzybow zazdroszczę.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drutach nie robiłam chyba z piętnaście lat. Przerzuciłam się na szydełko. Zamarzyły mi się takie długie swetry i tak się zaczęło , że przeprosiłam się z drutami. Dziękuję , że jesteś. Pozdrawiam 🌺

      Usuń
  8. Piękny blezer i śliczne kwiaty w Twoim RAJU a młodziutka gosposia wspaniała. Ģratulacje dla babci i rodziców ,zdrówka dla nowego członka rodziny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ninko. Jesteśmy szczęśliwi , że mamy nowego członka rodziny . Pozdrawiam 🥰

      Usuń
  9. Sweter super, akurat na jesienne chłody🍁. Pięknie u Ciebie, tak sielsko. Wnusia pięknie nazwała Waszą posiadłość. Gratulacje z okazji narodzin wnusia, oby szczęście go nie opuszczało☘️❤️. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kwiatek od sąsiadów to sandawilla, wymagająca w okresie zimowym, ale pięknie rośnie latem. Narodziny dziecka to wielkie szczęście.
    A sweterek cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ręki do przechowywania zimą kwiatów . Próbowałam z pelargoniami , i tak co roku kupuję nowe . Pozdrawiam 🥰

      Usuń
  11. Pięknie tam u Ciebie <3 a sweterek jest naprawdę przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Rodzinki maluszka. Marysiu sweterek bardzo ładny. Przy domu masz cudownie, a chwile z wnuczką niezastąpione. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam zacięcie ma długie swetry. Dzięki i pozdrawiam ♥️

      Usuń
  13. witam ponownie na blogu, chętnie zostanę na dłużej, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek bardzo ciekawy w sam raz na nadchodzącą jesień. Pięknie zdobisz dom i obejście kwiatami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. piękności u Ciebie i sweter i roślinki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Marysiu. Ale u Ciebie się dzieje, cudowne wieści... Gratulacje dla żony dziadka 😉😁 sweterek cudowny i śliczne kwiaty masz, jak i donice, piękne.. Jest co popodlewać. Moje ostróżki wylamały wiatr, więc też ciachnęłam do wazonu. A co tam, niech cieszą oko. Pięknych chwil z wnusią. Śliczna dziewczynka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie prezentuje się ten sweterek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie u Ciebie, Marysiu.
    Gratulacje z powodu narodzin wnusia.
    Sweter prezentuje się wspaniale. Właśnie coś takiego bardzo mi się podoba- długi jednobarwny ze ślicznymi szydełkowymi wstawkami.
    Urocze ozdoby i kwiaty, kurki i malowane skrzynki.
    Pozdrawiam serdecznie. Udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze że wracasz. Lato mnie tez rozleniwia i zapuszczam się w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. taki sweterek idealny na zimne wieczory!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się cieszę z Twojego powrotu. Tym bardziej, że z tego co widzę, to sporo się u Was dzieje. Pieczenie ciasteczek jednoczy pokolenia. I oczywiście gratuluję narodzin wnusia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń