środa, 21 lutego 2024

Poduszki odsłona pierwsza

 


Witajcie !


Ostatnio sporo szyję. Kończę prace , które odleżały swoje. Sterta haftów i przodów do poduszek jest duża. Dzisiaj prezentuję poduszki z haftem wełną   . Te hafty były już pokazywane na blogu dawno i znalazły wykorzystanie w poduszkach. 





































@@@@@@@@@@@

Jabłecznik to ciasto , które często piekę . Mam gotowe musy w słoiku . Wystarczy tylko zagnieść ciasto. Dodaję też dwa lub trzy świeże jabłka.














Po upieczeniu i posypaniu cukrem pudrem













Z resztek dziergam kolorowy pasiaczek . Kawa z pianką musi być.








Blokowanie







Wiosenny akcent w domu




Pogoda u nas deszczowa . Codziennie planuję wyjść i zacząć coś robić w ogrodzie . Brak słońca i wilgoć  zniechęca mnie. Czekam na jakiś słoneczny dzień. 
Kwiaty wiosenne budzą się z zimowego snu . Czosnek ozimy Harnaś  ładnie rośnie. Przebiśniegi kwitną i słychać żurawie.

Oby do wiosny jak najszybciej 🌷🌷🌷🌷

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie ślady jakie zostawiacie

Marysia

24 komentarze:

  1. Piękne te podusie, zwłaszcza pierwsza wpadła mi w oko. Przypomniałaś mi Marysiu, że mam pełno jabłek w słoikach, trzeba coś podziałać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu hafty są przepiękne co za tym idzie poduszki śliczne.
    Jak byliśmy razem z panem M
    Też piekłam a teraz mimo ze bym zjadła to nie chce mi się zmniejszać przepisów.
    Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Muy bonitos tus cojines bordados y ese tejido de colores se ve muy alegre. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszki są śliczne, niektóre jak na Wielkanoc, moja siostra też kiedyś haftowała wloczką, ja rzadko piekę chyba że na święta czy urodziny, jak mlodzi przyjadą to babki lub jabłecznik,pasiaczek piekny a na tulipany zawsze miło popatrzeć, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne poduchy, śliczne motywy. Kolorowy drób wygląda świetnie. Ten motyw w niebieskich kolorach jest bardzo efektowny. Bardzo ładnie wyglądają zestawione razem.
    Jabłecznik- pychotka. Z dużymi kawałkami jabłek ...
    Blokuje się sweter na wiosnę? zwróciłam uwagę na pudełko ze szpilkami w kształcie serca. Ja trzymam szpilki w plastikowym słoiku po balsamie. Może muszę znaleźć dla nich jakieś ładniejsze lokum, by przy okazji - tak jak u Ciebie- zyskać dekoracyjny drobiazg.
    Tulipany w czasie, gdy czekamy na wiosnę= radość!
    Pozdrawiam serdecznie, Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne poduszki ozdobią dom a ciasto na pewno pyszne do porannej kawy i nie tylko. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne poduszki Marysiu, przypominają dawne, dobre czasy... Bardzo przytulnie u Was. Dojrzałam piękną Maryjkę za bukietem kwiatów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tu u Ciebie przytulnie i ciepło:) Wspaniałe poduchy. Każda mi się podoba.
    Jabłecznik mniam - bardzo lubię:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marysiu znów zachwyciłaś swoją pracą. Poduszki, podobne do tej pierwszej haftowałam w dzieciństwie. Wiele tego było. Nic nie pozostało. Szukam wzoru na poduszkę taką na większe krzyżyki, bo takimi, ale pełnymi się wówczas haftowało. Chciałabym wyhaftować, by pokazać dzieciom co robiłam w dzieciństwie. Twoje poduszki są piękne, każda. Przypomniałaś mi o jabłkach w słoikach, przygotowanych na szarlotkę. Trzeba ją upiec, bo każdy lubi. Piękny akcent wiosenny. Czekam na końcowy efekt pasiaczka i serdecznie pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne poduszki, kwiaty, kawa i jabłecznik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. taką kawkę i ciacho proszę na wynos:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurki i kaczuszki na podusiach na Wielkanoc bardzo wskazane. Pasiaczek zapowiada się wspaniale. Na wiosnę czekamy co rok najbardziej. Powoli się zbliża, ale w końcu nadejdzie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podusie są wspaniałe! Piękna, porządnie wykonana praca ręczna, aż chce się przytulić do niej.
    Jabłecznika szmat czasu nie jadłam. I także czekam na wiosnę i ładne dni. Dziś było całkiem przyjemnie,a teraz lunęło...
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Podczas pieczenia jabłecznika unosi się piękny zapach, do tego kawka mniamm.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te poduszki, bardzo sympatycznie się prezentują.
    Jabłecznik chętnie bym zjadł, ale kawa działa na mnie… Nasennie. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne te poduszki...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. już do wiosny coraz bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne poduchy. Zwłaszcza te z motywem folk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszki niezwykłe, przepiękne. Uwielbiam ciasta z owocami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poduszki przepiękne. Wzorek w sam raz na święta ten z kurkami i gąskami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń