poniedziałek, 11 marca 2024

Drugi sweterek z bałwankami

 

Witajcie !


Dostałam zamówienie na wykonanie drugiego sweterka z bałwankami. Wykonałam go w innej kolorystyce niż ten , który zrobiłam dla Adelki.





























@@@@@@@@@@@



Na Dzień Kobiet upiekłam babeczki.







Udekorowałam polewą i posypkami.








Do kompletu upiekłam jeszcze dużą babkę piegowatą z makiem.















Od męża dostałam szafirki , które później posadzę do ogrodu. Bardzo je lubię.






Dostałam też takie mini różyczki.





Przed niedzielą było parę cieplejszych dni. Pomyślałam , że czas zacząć myć okna na święta. Zaczęłam od sieni. 
Uszyłam nowy lambrekin do okna. Użyłam grubą gipiurę , którą znalazłam w swoich przydasiach oraz kawałek haftowanej bawełny.
















W oknie .                                                           Lubię wprowadzać różne zmiany w domu.




W sumie umyłam tylko jeno okno i miałam kontynuować dzisiaj . Niestety zrobiło się zimno i będę czekać na kolejne cieplejsze dni.

U nas już po rekolekcjach . Odnowiona czekam na wielkanocny czas. 

Czy zaczęłyście już jakieś przedświąteczne przygotowania ?

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze .

Pozdrawiam gorąco 

Marysia


14 komentarzy:

  1. Witaj Marysiu,piekny sweterek,gratuluje, swietnie wyglada i smaczne babeczki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny sweter i jakie pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek, kolorystycznie bardzo udany!
    Babeczki i babka - aż chciałoby się sięgnąć w głąb monitora, żeby je dostać. Co to znaczy dekoracja! Zaraz udane wypieki wyglądają jak malowane!
    Szafirki bardzo lubię.
    Co do porządków, to czekam na mycie okien aż pogoda się poprawi. U nas też zimno, nieprzyjemnie, cały dzień mżawka.
    Pozdrawiam serdecznie, Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek przeslodki, my świętowaliśmy w sobotę, tato synowej miał urodziny zatem były i słodkości i kwiaty.My też po rekolekcjach, korzystając z pięknej pogody upralam kapy i zasłony.Firanka do sieni rewelacyjna,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa sweterki z bałwankami są przeurocze. Lambrekin cudny. Dzień Kobiet był u Ciebie apetyczny, ale Ty się przedtem napracowałaś Marysiu, zamiast odpoczywać. Różyczki w wazie robią wrażenie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze ten sweter jest cudny! Sama bym w taki chciała 🤗 szafirki rzeczywiście piękne! A babka jaka dorodna!
    Co do przygotowań świątecznych póki co weny brak,i na sprzątanie i na ustalenie menu.
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałwankowe sweterki cudnej urody ,smakołyki napewno pyszniaste , kwiatki i lambrekin piękne Marysiu (ja póki co jestem nadal w stagnacji może jak wrócę w końcu maja to cusik się zmieni)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteśmy w trakcie rekolekcji. Jeden z Wnuków złapał wirusa w przedszkolu, więc mam opiekę do końca tygodnia. Ale części składowe do grzybków wielkanocnych wczoraj wieczorem upiekłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne aranżacje. Dzieciątko ubrany w sweterek z takim pięknym wzorem, będzie się wyróżniało z tłumu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu jaka Ty zdolna jesteś!!!! Sweterek śliczny i takaż firanka. Twoje babeczki i babka wyglądają bardzo apetycznie. Ciekawa jestem tej piegowatej babki. Każdy kwiat teraz cieszy, a Twoje są piękne. Ja też bardzo lubię szafirki i czekam aż wychylą się kwiatuszki. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek... Smakowite babeczki... Ja mam w planach mycie okien ale pogoda nie taka, zimno buro deszcz i wszystkie plany ogrodowe stanęły... To nie najważniejsze. Są ważniejsze rzeczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje wypieki wyglądają naprawdę apetycznie - aż na samą myśl mi ślinka pociekła😋😊. Sweterek jest naprawdę cudowny😊 -jestem pełna podziwu efektu końcowego :)


    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek i babeczki wyglądają wspaniale! Nic tylko się zachwycać i zajadać...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, piękny sweterek, wróciłam do pracy w szkole i przygotowania będą w ferie. Pozdrawuam

    OdpowiedzUsuń