sobota, 20 lutego 2016

Kocyk dla bobasa



Witajcie !!!

Pamiętacie kolorową narzutę , która zrobiłam na podwójne łóżko ? To była moja pierwsza duża praca i pierwsza narzuta .
Od tamtej pory polubilam dziergać różne pledy i kocyki. 
Dziś przedstawiam kocyk dla chłopczyka .
Włóczka 100% akryl.
















Wykonałam go z takiej włóczki.










Zostało mi troszkę włóczki i dorobiłam woreczek .








@@@@@@@@@@@@@@@@@

Przez szare i pochmurne dni ciężko zrobić jakieś fajne zdjęcia.
Czekam na wiosnę , słońce i na więcej optymizmu.
Na drzewach wieszam dzwonki wietrzne , może swoim pięknym dżwiękiem przywołają szybko wiosnę.











Pod daszkiem huśtawki.




W domu przy wejściu popularne dzwonki bambusowe.



W sieni  wiszą stare dzwonki gliniane , z motywem żołędzi.
Kupiłam je kiedyś na wystawie POLAGRA w Poznaniu.







Przy schodach na poddasze dzwonki pasterskie .



.... a przed wejściem gong z kogutem .
Wejście do domu czeka na remont.

To tyle na dzisiaj. Dziękuję za wszystkie komentarze !!!!!
Miłej niedzieli i do następnego spotkania , pa.

Marysia












39 komentarzy:

  1. wspaniały kocyk akolekcja dzwonków imponująca.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wychodzi Ci ten kocyk,a zbiór dzwonków imponujący:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zrobiłas zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu kocyk jest delikatny w sam raz dla bobasa:)Aż mi zadzwoniły Twoje urocze dzwoneczki...jest ich trochę:) Motyl zachwyca...czekamy na wiosnę, a u nas dziś śniegiem sypnęło.Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kocyk, pewnie do chrztu posłuży, a woreczek zawsze się przyda na smoczek lub buteleczkę, więc świetny pomysł miałaś. Pięknego masz koguta, rodem z "Historii żółtej ciżemki". Pozdrawiam Cię Marysiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kocyk, kolory rewelacyjnie dobrane.Ja też czekam już na wiosnę. Dzisiaj widziałam przebiśniegi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracam po dłuższej przerwie jaką sobie zafundowałam ostatnio.
    U Ciebie jak zwykle ciekawie. Zaklinanie wiosny dzwoneczkami;- to może się udać :)
    Kocyk ładniutki, idealny dla maluszka. Woreczek może się okazać bardzo przydatnym dodatkiem.
    Wpadła mi w oko koronka do kredensu w którymś z poprzednich wpisów;- świetny wzór.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocyk uroczy!
    Kolekcja dzwonków imponująca:)Podoba mi się gong z kogutem,super!
    Pozdrawiam Marysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnutki kocyk. Ale dzwonków nazbierałaś ja mam raptem dwa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu, kocyk milusi, na pewno będzie wspaniale służył malutkiemu chłopaczkowi :)
    Kolekcja dzwonków imponujaca. Te domowe dają niesamowity klimat Waszemu domowi :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola mi querida Marysia , me encanta la manta tan preciosa que nos presentas es un encanto y la bolsita igual, eres una verdadera maestra con el croché me encantan tus entradas con detalles de cada rincón de la casa, ese gallo es precioso como me gusta , y la entrada anterior me la perdí ,es preciosa como todo lo que nos presentas y esos dulces ¡¡ainsss¡ que ricos que los has hecho, siempre que haces algunos dulces me pones los dientes largos ¡¡jajajaja¡¡ eres toda una repostera fabulosa ya me gustaría a mi comerme aunque solo fuera uno de esos riquísimos dulces de chocolate ¡jajajaj¡ te dejo un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknykocyk,gratuluje,Twojedzwonki,sa,bardzo,ladne,itake,niezwykle,niesamowite,dajaitworza,bardzo,cieplaatmosfere,pozdrawiam,i,dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała kolekcja! - bardzo ładny kocyk i pod nim zauważyłam fajne krzesło - pozdrawiam Marysiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kolekcja! - bardzo ładny kocyk i pod nim zauważyłam fajne krzesło - pozdrawiam Marysiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocyk super.Zachwycam sie dzwoneczkami, szczególnie ten z kogucikiem jest przeuroczy.Miłej niedzieli i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocyk wygląda przepięknie.Masz sporą kolekcję dzwonków.Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kocyk :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne :) Zapraszam do siebie na candy http://www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Marysiu, widzę, że jesteś Kobietą wielu talentów, podziwiam koczyk, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocyk wymiata! Jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kocyk.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocyk śliczny i na dodatkowy schowek zostało włóczki:)
    Dzwonki masz nie dosyć, że piękne to jeszcze niektóre .... użytkowe:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pledzik sliczny , kolory urocze, ale masz tych dzwonków Marysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kocyk :-) Wspaniały prezent dla maleństwa :-)
    Fantastyczna kolekcja dzwonków. Uwielbiam je ! Nawet sama ostatnio dostałam stare, pięknie brzmiące dzwonki, ale póki co nie wiem, gdzie je powiesić...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Marysiu, pled dla chłopczyka piękny, a dzwoneczki - świetna kolekcja
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny kocyk!!! Wspaniała kolekcja dzwonków!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kocyk na pewno cieplutki i do tego fajny woreczek na różne różności:))
    Też lubię dzwonki i wieszam je w domu i w ogrodzie:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Hola mi querida amiga , gracias por tu visita ¡pero¡ sabes? se me perdió tu comentario sin leerlo no se a que le di pero así fue pero no importa se que estuviste en mi casita y por eso vengo a saludarte y dejarte un abrazo y desearte feliz semana.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczy kocyk. Pięknie wykonany ale niestety zakochałam się w Twoich dzwonkach. Ja niestety nie miałabym takich gdzie powiesić, więc sobie tylko powzdycham i pozazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kocyk, mały właściciel na pewno będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię Twoje kocyki z różami podziwiać :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Marysiu, zrobiłaś śliczny zestaw. Będzie nie tylko ciepło ale także wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzwonki super, też jestem ich fanką :-)
    U mnie za oknem cudne słonko, wysyłam Ci go trochę Marysiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Narzutki w Twoim wykonaniu zawsze pięknie wyglądają:) Ja również czekam z niecierpliwością na prawdziwą wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocyk jest prześliczny ! Wielkie brawa :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ mnie Marysiu długo nie było ale na razie mam możliwość pisania - więc jestem - kocyk jest cudowny i uroczy a całe twoje ozdoby są zjawiskowe - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziekuje.za.komentarz.i.komplementy.dla.pieskow,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń