sobota, 13 lutego 2016



Witajcie !!!

Z okazji Walentynek nie przygotowałam czegoś wyjątkowego.
Przedstawiam prostą koronkę z motywem serduszek , aby podkreślić jutrzejsze święto. Kordonek jak zwykle Maxi i niezmiennie szydelko 1,5.

















Z kuferka Marysi ostatnia serwetka - bieżnik wykonany haftem richelieu. Do pokazania zostało jeszcze trochę prac , ale  robię dłuższą przerwę od "kuferkowych szmatek ".















@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Trochę słodkości przygotowałam na Walentynki.
Nieśmiertelne muffinki , proste bez ozdobień / zawsze mniej kalorii / .



Pierwszy raz skusiłam się na nowy przepis muffinek czekoladowych.  Urosły bardzo , ciasto wypłynęlo trochę z foremek i byłam zła . bo musiałam szorować piekarnik brbr...






Kochani dziękuję za liczne komentarze i miłe słowa.
Kończę ten wpis słowami Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego

.....Nie wystarczy pokochać , trzeba jeszcze umieć wziąć tę miłość w ręce i przenieść przez całe życie ..... 

czego Wam wszystkim życzę z okazji jutrzejszego święta i posyłam  moje zawieszkowe serca.


Dużo miłości i słodkości nie tylko na jutro, ale na  całe życie 
życzy

Marysia




23 komentarze:

  1. Bo miłość trzeba pielęgnować przez całe życie wtedy nie zwiędnie :)
    Serduszka urocze...ja też mam haft richeulie odbity na serwetce ,ale jakoś nie mogę się za niego zabrać :( i tak sobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rodzaj haftu wędruje ze mną od dłuższego czasu jakO "robótka torebkowa", lubie go niezmiennie od lat.
    Słodycze uwielbiam w przeciwieństwie do Walentego, wolę nasze czerwcowe puszczanie wianków:):):)
    Serduszka urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie pysznie jutro u Ciebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze jest co podziwiać.Dzisiaj zawieszkowe serduszka mnie urzekły,są urocze:)
    Dużo miłości Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychaaaaa:)Serduszkowa koronka piękna, a haft niesamowity, cudny:) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełkowa serduszkowa koronka jest piękna.A muffinki lubimy bardzo:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te serduszka,a serwetka cudna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koronka, prosta, ale ma dużo uroku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna koronka,lubię motyw serduszek nie tylko na Walentynki. Pozdrawiam serdecznie. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszka są ponad czasowe i powinny mam towarzyszyć każdego dnia:). Koronka urocza, ale zawieszki niesamowite:), Marysiu robisz cudeńka:)). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle piękne koronki! Też nienawidzę szorować piekarnika..wrrrr

    OdpowiedzUsuń
  12. Hiacynty i bieżnik przecudne, koronka zdecydowanie walentynkowa, widzę,że masz wdzięczne koronki na każdą okazję, mufinki bardzo apetyczne, miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna serduszkowa koronka:)))Dziękuję za piękne zawieszki serducha nacieszyłam nimi Walentynkowo oczy.:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysiu, to zdecydowanie najpiękniejsza serweta z kuferka, jakie dotąd pokazywałaś :)
    Serduszka mogą sobie wisieć na półce cały rok. A tak przy okazji, fajny regał :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cześć Marysiu :)
    śliczne koroneczki i wdzę, że mamy coś wspólnego znaczy się kordonek Maxi i szydełko 1,5 czasami też robię starym, wiekowym bodajże 1,7 czy jakoś tak;
    mufinkę jedną zgarniam i uciekam... hihi

    OdpowiedzUsuń
  16. Marysiu piękne te Twoje koronkowe serduszka, a na mufinki narobiłaś mi apetytu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne serduszka i koroneczka!!!Na mufinki chętnie bym się skusiła, wyglądają smakowicie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności ! Cudna koronka w serduszka - pięknie wygląda z książkami :-)
    Bieżnik cudny!
    Uwielbiam muffinki, ale tak, jak Ty nie lubię czyścić piekarnika...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale narobiłaś mi apetytu, mniam mniam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Koronki piękne są, a wypieki wyglądają apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koroneczka w serduszka jest przeurocza, muffinki mniamuśne, a kordonek Maxi też mój ulubiony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń