sobota, 20 maja 2017

Z resztek kanwy



Witajcie !

Maj to okres komunijny . Z resztek kanwy powstały takie małe hafciki z motywami religijnymi.

































Ostatnio haftuję. Wzięłam się za duży projekt.
Dostałam w prezencie komplet składający się z dużego obrusa i sześciu małych serwetek z nadrukowanym wzorem.
Materiał to gruby len . Komplet został kupiony bardzo dawno temu i przeleżał w szafie  długo. Został kiedyś kupiony przez mamę osoby , która mi go podarowała . 

Dziękuję Adrienne !!!!!!!!! 


Tak to wygląda









Odbity wzór na obrusie




Taki wzorek jest na serwetkach





Komplet mulin





Zaczęłam pracę













@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

U nas jest trochę nowości na wiosnę.
Mamy nowe pojemniki na kwiaty wykonane z drewna przez znajomych z naszej wsi.
















Ten pojemnik jest kolosem . Wykonany z wydrążonego pnia dębowego.














Jeszcze czekamy na nową budkę dla Filusia w tym stylu.
 Bratki  rozrosły się bardzo.
Powyższe zdjęcia robione były w weekend majówkowy , zaraz po posadzeniu.  Posadziliśmy też już pelargonie , ale to zostawiam na przyszłe posty.

Mamy też wiosenną miłą niespodziankę.
Nasz staw , który od dwóch lat zniknął pojawił się znowu.
Jest sens obecnie go pogłębić . 



Kochani dziękuję za Waszą obecność tutaj !!!

Pozdrawiam ciepło i życzę udanej niedzieli.
Do następnego spotkania

Marysia

18 komentarzy:

  1. Haftowane Twoje rzeczy i te małe i te duże zawsze mnie zachwycają. Obrus będzie piękny.Pojemniki na kwiaty rewelacyjne !. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Haftowany obrus z serwetkami zapowiada się pięknie Marysiu :)
    A drewniane korytka na kwiaty mnie zauroczyły, są prześliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.Marysiu,piekne.hafty.na.komunie,a.takze.uroczy.obrus,a.pojemniki.na.kwiaty.niesamowite,swietnie.komponuja.sie.z.ogrodem,pozdrawiam.cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Duży projekt zaczęłaś Marysiu,ciekawe ile Ci się z nim zejdzie.Podoba mi się wybrana przez Ciebie spokojna kolorystyka. Małe,tematyczne serwetki są urocze. Bardzo fajne pojemniczki na kwiaty Wam zrobiono. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z obrusem! Zawsze chylę czoła przed takimi projektami. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z obrusem, wielkie wyzwanie. Życzę powodzenia.
    Pojemniki na kwiaty - cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie piękny komplet. Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to duży projekt przed Tobą ale za to jaki efekt będzie!!!Pięknie u Ciebie w ogródku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A to Ci niespodzianka :))Lało i lało aż się nazbierało :). Projekt zapowiada się pięknie, jak wszystko co robisz swoimi zdolnymi rączkami :) Donica świetna uwielbiam takie klimaty:) Moc serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Motywy komunijne są urocze, ale obrus zapowiada się rewelacyjnie! Dobrałaś do niego piękne kolory nici:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne hafty. Bonice w ogrodzie mnie zauroczyly sa cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne hafty. Bonice w ogrodzie mnie zauroczyly sa cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze małe, komunijne hafciki; wielka praca znaczy się serweta... do pozazdroszczenia... a wiesz... kiedyś tylko hafciłam płaskim, bardzo lubię ten haft!
    donice... rewelacja ! pięknie się prezentują
    za wodą nie przepadam więc nawet oczka nie mam nie wspominając o stawie... hihi
    pozdrawiam Marysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marysiu widzę, że czeka Cię duzo pracy z haftowaniem obrusu, ale na pewno dasz radę. Ja mam taki piękny po mojej śp. Mamie. To wspaniała pamiątka dla mnie :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obrus zapowiada się pięknie, życzę dużo cierpliwości. Małe hafciki urocze. Donice fantastyczne:). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń