poniedziałek, 18 września 2017

Czarna chusta z domieszką zlota



Witajcie !

Chustę wydziergałam z takiej włóczki.










Wzór prosty , bo sama włóczka jest bardzo atrakcyjna. 
Kolor czarny z domieszką złotej nitki. 















Tym wzorem była też zrobiona chusta kobaltowa , którą kiedyś pokazywałam na blogu.



@@@@@@@@@@@@@@@@@

Jesień zbliża się wielkimi krokami . 
Na wspomnienie odchodzącego lata parę letnich fotek .

Przez lato trochę remontowaliśmy nasz domek.
Prace jeszcze trwają , bo często padający deszcz uniemożliwiał szybkie zakończenie.
Latem wkoło domu był nieustanny bałagan.







Moje małe zacisze.









Huśtając się miałam widoki na betoniarkę , piasek , materiały budowlane .....




Goździki w tym roku słabo rosły , chyba przez te ciągłe deszcze.




Tak kwitła lawenda.




Begonie  też nie były imponujące.















Parę jeszcze różnych fotek z terenu.









Taka malwa urosła przy płocie sąsiada. W dali nasz mały kamienny kościółek.









W sierpniu  część naszej łąki koło stawu jest porośnięta takimi żółtymi kwiatami . W oddali za łąką sąsiada buduje się nowy domek.





Od strony ulicy mieliśmy widok na pole.
Teraz na tym polu też powstaje nowy dom.





Latem często lepiłam pierogi . Najczęściej ruskie . 
Takie pierogowe wspomnienie lata.







Następne moje posty będą ogrodowe . Nazbierało się trochę zdjęć , które są już nieaktualne . Opóźnienie powstało z powodu uroczystości weselnej o której  pisałam wcześniej.

Kochani ! Dziękuję , że zaglądacie i komentujecie.

Życzę Wam dobrego tygodnia .

Do następnego pisania

Marysia








16 komentarzy:

  1. Chusta piękna taka elegancka dzięki tej złotej nitce. U mnie kwiatki też nędzne przez ten ciągły deszcz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta piękna i już bardzo przydatna:))))Twój ogród tak ślicznie wygląda szkoda że lato tak szybko minęło:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna.chusta,bardzo.pracowita,piekne.zdjecia.lata,bardzo.piekna.okolica,tak.spokojnie,pozdrawiam.cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka włóczka domaga się prostego wzoru, bo sama w sobie jest pełna piękna. Świetnie sobie z tym poradziłaś.Mimo remontowego bałaganu udało Ci się wyczarować piękne miejsca do letniego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta. Czasami trzeba założyć czarną,a ta dzięki metalicznej nitce nie jest smutna. Jak sobie poradziłaś z blokowaniem? Z podobnej włóczki,miłej w dotyku mam ochotę zrobić małą chustę,pod szyję, tylko mam obawy,że będzie się zwijała.Pozdrawiam Cię Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta jest piękna i jesienny ogród również.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta wyszła Ci bardzo piękna,choć na pewno się namęczyłaś przy czarnej włóczce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Marysiu, wskoczyłabym na tą hustawke i pogawędziłybysmy razem troche, może pokazałabys mi wzó na ta chuste jak nietrudny,moze bym sobie zrobiła chociaz jedną, bo Twoja piekna jest. Masz duzą posesję i duzo kwiató w donicach...a te trzeba podlewać więcej, chociaz,jak mówisz Wasze lato było deszzczowe, a nasze upalne;)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta; u mnie w ogrodzie bardziej jesiennie niż u Ciebie :
    pozdrawiam Marysiu

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu piszesz, że kwiaty w tym roku miałaś mało udane, a wg mnie wyglądały imponująco :)
    A i wokół Twojego gospodarstwa działo się wiele dobrego, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie masz w ogrodzie, kwiatów mimo wszystko całkiem sporo. U mnie lawenda tak kiepsko kwitła, że nawet jej nie zbierałam, zostawiłam kwiaty dla pszczółek.
    Chusta śliczna, wyobrażam sobie jak ładnie się mieni, ja lubię takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie masz w ogrodzie, kwiatów mimo wszystko całkiem sporo. U mnie lawenda tak kiepsko kwitła, że nawet jej nie zbierałam, zostawiłam kwiaty dla pszczółek.
    Chusta śliczna, wyobrażam sobie jak ładnie się mieni, ja lubię takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna ta Twoja chusta, a z każdym dniem coraz bardziej przydatna. Wasza posesja i okolica przepiękne:). Pozdrawiam jesiennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne te chusty Marysienko. I ten zakatek, ktory tworzycie-jaki sielski!

    OdpowiedzUsuń