poniedziałek, 25 września 2017

Komplet poduszek z motywem ananaska



Witajcie !!


Pokazuję dziś komplet poduszek w szarym kolorze z motywem ananaska.






















@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

W tym roku   mieliśmy bardzo mało owoców.
Drzewa w sadzie świeciły pustkami.  Było po kilka dosłownie owoców na drzewach. 









Drzewka , które sadziliśmy w tamtym roku troszkę rozrosły się.










Brzoskwinia




Brzoskwinie za to były duże.





Wszystkie krzewy , które posadziliśmy wiosną przyjęły się.





Dzika jagoda miała troszkę owoców.




Parę kulek miała czarna porzeczka.




Borówka









Aronia





Często robiłam różne ciasta z owocami.







Kochani ,
dziękuję Wam za wszystkie wpisy i miłe słowa !!!

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania , pa

Marysia

23 komentarze:

  1. Praktycznie posadziłaś krzaki tak lepiej się kosi , chyba będę w tą jesień przesadzać większość w podobny sposób , eh to sobie roboty narobiłam ;)

    Ps. Poduchy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sadziliśmy tak , aby między nimi swobodnie kosić i potem przy zbieraniu owoców mieć dostęp z każdej strony krzaka. Pozdrawiam .

      Usuń
  2. Rzeczywiście z owocami krucho w tym roku. Na straganach są, ale często bardzo drogie. Teraz nastał czas jabłek i śliwek, więc korzystam. Nawet ususzyłam trochę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty mnie kusisz tymi swoimi podusiami :):):)

    Niestety u mnie również owoców w tym roku jak na lekarstwo. Mam 2 stare , poniemieckie czereśnie i w tym roku jak mieszkam tu 13-ty rok nie zjadłam ani jednej, nie wspomne o słoikach . Z owoców będę mieć tylko troszkę jabłek zimowych. Dobre chociaż to.
    Jaki ładną masz trawkę między drzewami, taka równiusia :):)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Marysiu, podusie piękne jak zwykle. A my wciąż tworzymy swój sad, wiadomo że bieżący rok to zaskoczenie pogodowe dla wielu.Za to na soczystą zieleń trawników nie może nikt narzekać.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. W naszym rejonie też mniej owoców niż poprzedniego roku.Podusie bardzo ładne:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. poduszki wyszły pięknie bardzo ładnie się prezentują.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnym wzorem zrobiłaś poduszki Marysiu. Ta szarość fajnie wygląda,a tło można zmieniać zależnie od przeznaczenia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola Marysia, cuanto tiempo, después de un verano caluroso aquí estoy viendo tus trabajos ...me gustan muchísimo esos cojines, son una preciosidad...y las fotos de los árboles frutales son tan bonitas...tu siempre alegrándonos la vista...te dejo besitos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne poduchy :). Brzoskwinek zazdroszczę, moje drzewko jest młodziutkie, mam nadzieję że może w przyszłym roku zaowocuje. Owoców wszędzie chyba było mało w tym roku, u mnie najwięcej było jagodowych - borówek amerykańskich, jagód kamczackich, czerwonych porzeczek i agrestu. Wiśni i czereśni - zero, wszystko wymarzło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalne wyszły Tobie te poduchy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne poduszki, jaki oryginalny kolor:)). U nas też krucho było z owocami, ale także starałam się piec ciasta z owocami, bo ze świeżymi są najsmaczniejsze:). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  12. POduszki.sa.piekn,a,drzewa.musza.czasem.odpoczac.od.owocowania,smaczne.ciasta,ciekuje.za.odwiedziny.i.komentarz,to.prawda.GROszek.jest.przeszczesliwy,pozdra
    wiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Lindas imagens e lindas rendas. Feliz fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszki świetne. Jeżeli chodzi o owoce to u nas też było ich jak na lekarstwo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Marysiu, ananaski w tym kolorze na białym tle świetne...ja sobie zrobiłam bluzkę ananasową:) z owocami u nas było tak samo...wręcz minimalnie, za to obrodziły jarzynki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne poduchy:) I jakie ciasta apetyczne:)Zazdroszcze Wam tych wlasnych owocow.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję kochane , może przyszły rok będzie łaskawszy dla drzew owocowych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne poduszki.U mnie nie ma ogóle nie ma owoców, wszystko zamarzło na wiosnę.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń