poniedziałek, 10 września 2018

Zawieszki



Witajcie !

Przedstawiam dzisiaj dwie zawieszki z owocami.
Haft wykonałam wełną , ścieg łańcuszek.

















@@@@@@@@@@@@@@@

W powietrzu już czuć jesień.
Drzewa i krzewy  bez owoców. Powoli wszystko przekwita , a nam jest szkoda lata i tych pięknych dni. 

Letnie kadry z naszej zagrody.




































































Zagniotłam ciasto z gruszkami.


Przez wakacje nie było mnie w blogosferze . Sporadycznie zaglądałam do Was. 

Teraz będę miała więcej czasu i zacznę nadrabiać zaległości.

Kochani dziękuję wszystkim  , którzy śledzą mój blog. Pozdrawiam Was serdecznie 

Marysia 



13 komentarzy:

  1. Piekne zawieszki,gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalne zawieszki, interesujące zakamarki ogrodu i miła informacja, że znów będziesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszki są urocze. To ciasto z gruszkami - mniam, mniam chyba przepięknie pachnie, aż "ślinka leci".
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszki bardzo ładne:))lata szkoda:))u Ciebie jeszcze piękne letnie widoki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zawieszki . Hafciki takie inne jak do tej pory widziałam dodają uroku zawieszkom. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zawieszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz Marysiu rację a mimo wszystko szkoda lata .Było piękne chociaż dla mnie ciężkie
    (serce biedne moje):) ale za to cudowne -spędzone z moimi dziewczynami i o dziwo przekonałam się do Kołobrzegu. Serduszkowe zawieszki bardzo sympatyczne "zawsze coś mówią".pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczne zawieszki i piękne zdjęcia z tej Twojej zagrody:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawieszki śliczne, a gruszki bardzo smakowite, będzie pyszne ciasto. Dziwna jest jesień tego roku, ciągle nie ma chryzantem, a ja bardzo je lubię. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje Ci Marysiu,ze do mnie zagladasz,nie ma mnie tu czesto,ale staram sie czasem cos napisac,a Groszek i Pan bardzo,ale to bardzo sie kochaja,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również bardzo lubię robić zawieszki ale przede wszystkim takie z biżuterii. Dlatego chętnie zaglądam do https://pl.silvexcraft.eu/ gdzie bez problemu mogę dostać wiele półfabrykatów jubilerskich. Kiedy mam tylko chwilę czasu to od razu zaczynam pracować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe podejście do tematu zawieszek. Mi zawsze kojarzyły się biżuterią i wisiorkami np takimi jak na https://esclusiva.pl/wisiorki. Są to złote lub srebrne wisiorki ozdabiane różnego rodzaju kamieniami.

    OdpowiedzUsuń