środa, 10 lipca 2019

Poduszka owalna



Witajcie !

Wyskoczyła kolejna poduszka spod maszyny , tym razem owalna. Długo leżała wyhaftowana kanwa zanim została wykorzystana do poduszki. Haft krzyżykowy .









Parę zbliżeń















Po uszyciu do poszewki włożyłam prostokątny jasiek .










@@@@@@@@@@@@@@

Wiosną pojawił się w naszym obejściu bardzo duży karmnik dla ptaków. Przeleżał prawie dwa lata w piwnicy , bo nie mieliśmy odpowiedniej podstawy do niego. W końcu doczekał się solidnej dębowej nogi .



















Zdjęcie z Filusiem



Na starociach za grosze kupiłam taką ciekawą serwetkę .



W poprzenim wpisie było naleśnikowo , a dzisiaj u nas pierogi ruskie.


Remont idzie pełną parą. W związku z tym prace robótkowe stanęły. Mam sporo rzeczy  wydzierganych , ale wymagających uszycia. Po remoncie jak dorwę się do maszyny to znowu zasypię Was zdjęciami poduszek i innych prac.

Życzę Wam samych dobrych letnich dni , pozdrawiam gorąco  🙂

Dziękuję za wszystkie wpisy 🌹 

Marysia

101 komentarzy:

  1. Cudownie u Ciebie Marysiu.:) Powodzenia przy remoncie. Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa podusia,ale TY jestes pracowita,swietny karmnik,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach!!! Świetne nowinki i mnóstwo fajnych pomysłów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Ty- remont, szycie i pierogi...wszystko wymaga czasu i spokoju, a Ty to łapiesz i realizujesz:) Poducha śliczna. Karmnik również, ale najfajniejszy jest Filuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filuś jest najmądrzejszym kundelkiem na świecie 😁

      Usuń
  5. Poduszka cudo uwielbiam poduszki . Karmniki zachwycające. Remont odkładam to i odkładam ale nie minie mnie ;)) Pogłaskaj Filusia po grzbieciku ode mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz remont poza domem , więc można jakoś wytrzymać ☺

      Usuń
  6. Podusia wyszła bardzo ładna:))karmnik to solidna budowla:))na pierożki narobiłas ochoty:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa podusia, jeszcze masz w zanadrzu robótki do pokazania? pracuś jesteś.Karmiki sa bardzo oryginalne , takie solidne.Siły i wytwałości przy remoncie.

    OdpowiedzUsuń
  8. wzór poduszki jest cudowny Marysiu kiedy Ty to haftujesz??(te maluteńkie krzyżyki to niesamowite zajęcie .
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele prac jest ze starszych okresów. Blog prowadzę szósty rok , a dziergam od zawsze i chomikuję.Stąd dużo mam do pokazania ☺

      Usuń
  9. Poduszka śliczna , a karmnik jest bardzo oryginalny i stanowi świetną ozdobę ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i budka i poduszka prześliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała poduszka, a na ruskie miałbym wielką ochotę! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduszka śliczna. Ja w gimnazjum miałam zajęcia krawieckie i tam uczyłam się właśnie haftować w ten sposób. Pamiętam, że bardzo mnie to odprężało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robótki odstresowują. Warto poświęcać im czas 😊

      Usuń
  13. Poducha bardziej współczesna od poprzednich, też ładna, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podusia pięknie w krzyżykach się prezentuje, karmnik super. Powodzenia w pracach remontowych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna śliczna poduszka. Karmnik dla ptaków rewelacyjny i dobrze, że wreszcie trafił na swoje miejsce. Robótki spokojnie poczekają, remont ważniejszy, jak skończycie, będzie pięknie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę doczekać się finału , a nie będzie to szybko 😊

      Usuń
  16. Witaj Marysiu🙂 Twoje prace zawsze oglądam z podziwem, podusia bardzo ładna.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj . Cieszę się , że pojawiłaś się po przerwie ☺💝

      Usuń
  17. produkcja pierogów pełna powagi :D też muszę je porobić bo chodzą za mną;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ptaszki mają bardzo fajny domek. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna podusia, karmnik również. Lubię pierogi, więc poleciała mi ślinka. Ja w tygodniu miałam z truskawkami i borówkami. Też były pyszne. Pozdrawiam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Filuś wygląda na bardzo sympatycznego i poczciwego pieska :). Fajny karmnik, bardzo oryginalny! Dużo się u Ciebie dzieje, jak Ty znajdujesz czas jeszcze na te różne robótki? Poducha śliczna, ten haft jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale jak się pięknie reprezentuje ta poduszka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki karmnik to ja rozumiem :) pięknie wygląda i jeszcze służy :).
    Podusia też jak zawsze na medal dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wowww!!!Jaki ciekawy haft na tej poduszce:) Ale narobiłaś mi smaka na pierogi:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ śliczny ten domek, piękna dekoracja ogrodu, a i ptaszęta szczęśliwe :D
    Pierogi bardzo apetyczne, dawno nie jadłam :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię lepić pierogi , robię je dosyć często w różnych wersjach ☺

      Usuń
  25. Piękny ten karmnik. Ja wystawiam tylko zimą bo mój nie jest taki efektowny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Poducha fantastyczna, ale i karmnik mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszy się, że do Ciebie trafiłam. Twój blog mnie rozczulił, gdyż wychowywałam się wśród dzierganych poduszek i wyszywanych serwetek. Moja babcia zajmowała się tym zarobkowo.
    Bardzo ciepło pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. awesome article..
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! good look!Love your blog, thank you for sharing.
    https://luxhairshop.com/blogs/lux-hair-shop-blogs
    The blog content is very good, I like it.
    (๑'ᴗ‵๑) I Loveγou❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyszła poduszka. Karmiki dla ptaszków są piękne. Dziękujemy za każde odwiedziny, za komentarz i ciepłe słowo.
    Uściski ślemy.

    OdpowiedzUsuń
  31. dziekuje Ci serdecznie za odwiedziny i komentarz,i chcialam prosic o wiecej zdjec pieskow,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna poducha i karmnik dla ptaszków super! Pierogi też czasami lepię, ostatnio robiłam je z farszem z soczewicy zielonej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pękna ta poduszka a karmink skradł moje serce jest przeuroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudna poducha♡ A pierogi mniam!!!serdecznie pozdrawiam Marysiu♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Poducha wspaniała. Karmik świetny, stołówka czynna cały rok, to jest to. Pierogi ruskie o każdej porze roku. Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Udanych prac remontowych życzę a i chwil wytchnienia też:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podusia i karmnik są urocze. Pierogi bardzo lubię jeść, ostatnio robiłam z jagodami, aczkolwiek nie lubię ich lepić.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię takie hafty witrażowe, więc poduszką jestem zachwycona!
    Karmik dla ptaków jest cudowny! A jak zamieszka tam krasnoludek to co powiesz, bo to domek jak z bajki!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych remontów!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna podusia, bardzo ładny i dokładnie wykonany haft.
    Pierozki az sie proszą o zjedzenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładnia ta poduszka...:)

    OdpowiedzUsuń
  41. i podoba mi się krzesło...:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podziwiam Cię Marysiu, że masz jeszcze czas na takie prace. Poduszka jest cudowna. Śliczne kolory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. I follow you on gfc186 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi,
    I follow you on gfc 187, follow back? :)

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Podziwiam wytrwałość przy wyszywaniu tego całkiem dużego obrazka. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziekuje za komentarz i odwiedziny,i chcialam prosic wiecej zdjec pieskow,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  47. kochana już sierpień:) czas na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super jest ten domek dla ptaszków :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ciekawy haft i fajna poduszka wyszła! karminik cudowny; niezwykła, całoroczna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Serdecznie dziekuje za odwiedziny,i komentarze,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajnie to wyglada:) Zazdroszcze talentu oraz pomyslowosci. Przyznaj sie. Ile Ci to zajelo? Ja chcialam zrobić sobie wlasnie poduszki aby urządzić pokoj dziecka ale nic z tego nie wyszlo:S

    OdpowiedzUsuń