wtorek, 10 września 2019

Przód do poduszki



Witajcie !

Dzisiaj mała praca z resztek . Przód do poduszki z kolorowych elementów. Maszyna do szycia znowu ma awarię , chyba będę myślała o zakupie nowej. 













@@@@@@@@@@@@@@@@

Czas letni to okres , kiedy przygotowujemy się do zimy . Ostatnio uzupełnialiśmy zapas drewna.















Drewutnia zapełnia się



Często piekę ciasta . Bardzo lubię ciasta drożdżowe . Nawet nieświeże , podsuszone bardzo mi smakuje do porannej kawy . Upiekłam pyszną drożdżowkę z dżemem z czarnej porzeczki.










Ostatnio mniej do Was zaglądałam , bo mam ciągły niedoczas.     
                                         
Jeszcze dzisiaj muszę zając się pstrągami , które dostarczyl nam przyjaciel. Nie ma nic lepszego niż ryba prosto z wody.


Dziękuję z całego serca za wszystkie wpisy . U nas wczoraj i dzisiaj bardzo deszczowo. Prawie ciągle pada jak w piosence . Koniec tygodnia ma być lepszy .

Czy są u Was grzyby ? U nas tylko pojedyńcze sztuki można znaleźć . 

Życzę Wam samych przyjemności i do następnego spotkania pa , pa....

Marysia  




34 komentarze:

  1. Ależ cudna drożdżowa,tez uwielbiam, a podusua będzie śliczna ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykuje się śliczna podusia.:) Znów Marysiu kusisz smakołykami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szykuje się śliczna podusia.:) Znów Marysiu kusisz smakołykami...

    OdpowiedzUsuń
  4. poduszka zapowiada się śliczna, a drożdżówka mniam .Pstrągi wręcz uwielbiam takie pieczone w piekarniku z masłkiem w środku(orany aż dostałam ślinotoku pisząc to :):)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeszcze pytanie czy jadąc do Kołobrzegu jest gdzieś hodowla tych cudnych ryb???

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie przygotowania do zimy ograniczają się do zakupu ekogroszku i rozpalenia w piecu c.o., co już nastąpiło, własnie ze względu na ponurą ostatnio pogodę:)
    I placek, i ryby wyglądają apetycznie. Pewnie bardzo smakowały:)
    A grzybów u nas nie ma . Mieszkam na terenach osuszonych przez kopalnię węgla brunatnego, więc zawsze, gdy mam ochotę na grzyby, muszę gdzieś wyjechać:)
    Przyjemnej pracy życzę i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ intensywnie u Ciebie, to drożdżowe ciasto wygląda wspaniale. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pachnie w całym kompie:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasto wygląda bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mojej mamie najbardziej smakuje ciasto drożdżowe właśnie lekko podsuszone.Pozdrawiam ciepło. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ciasto drożdżowe choc nigdy mi się nie udaje;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ciepło i przytulnie u Ciebie Marysiu, tak domowo. Lubię tu bywać i twojej codzienności się przyglądać. Podusia będzie śliczna i mięciutka, drożdżówka bardzo apetyczna a pstrągi prosto z wody, to marzenie. Ja dzisiaj na obiad mrożoną mirunę serwuję.Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Same pyszności,ciasto i rybka.Drewutnia ma swój urok, szczególnie gdy napełniona drewnem.Widzę,że u Ciebie też resztkowo, ja w tym roku zakupiłam 20 dkg włóczki, cały czas zapasy (małe już są).Tak mi się juz jakiegoś zakupu, nie wiem jak długo wytrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysiu, ciasto wygląda obłędnie po prostu, zjadłabym z ogromną przyjemnością, tym bardziej, że drożdżowe robię dosyć rzadko, a bardzo lubię :))
    Zazdroszczę tego deszczu, u mnie nadal sucho i upalnie, jedynie ranki i wieczory chłodniejsze. Ale nadal na topie bluzeczki na ramiączkach i klapeczki :D
    Ilość drewna imponująca, ależ macie teraz pracę, nielekką, ale zimą będzie cieplutko i przytulnie:)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka widzę, ze zima Wam już nie straszna :)
    Bardzo lubię pstrągi nawet z samym masłem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam ciasto drożdżowe,są pyszne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podusia będzie ładna. Uwielbiam drożdżowe ciasto. Jest najlepsze ze śliwkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię drożdżowe ciasta i robię je z różnymi owocami i zawsze szybko znika. Podusia zapowiada się ślicznie:). Ja też mam problem z maszyną (identyczna, jak Twoja ), kolejny raz idzie do naprawy, a ja szyję ręcznie. U nas zaczynają się pojawiać grzyby, bo trochę pada, podobnie, jak u Ciebie. Pozdrawiam cieplutko:).Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę że zima Wam nie straszna:)))będzie piękna podusia:))))ciasto wygląda przepysznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapachniało mi drewnem bukowym. Lubie oglądać zapasy na zimę. Wszystko jedno, czy drewna, czy słoikowe. Podnosi to we mnie wiarę w ludzi, że chcą, że potrafią, że są gospodarni i zapobiegliwi.
    Niezmiennie podziwiam Twoje prace szydełkowe. Ostatnio próbowałam, ale moje palce nie lubią szydełka. Prędzej pogodzą się z drutami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma u nas grzybów. Teraz po tej okropnej awarii w Warszawie nie wiadomo skąd ryby brać. A drożdżówka wygląda przepysznie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietna praca ta z resztek,energetyczne kolory,kocham ciasto drozdzowe ale niestety sama go nie robie,cudowne ryby,zycze smacznego pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Drożdżowiec wygląda przepysznie, nie ma jak swoje domowe ciacho, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będzie kolejna super poducha:)
    U mnie dalej strasznie sucho i grzybów brak:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam zarówno pstrągi jak i drożdżówki, a w finale takie poduchy:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Can you buy buy Adderall online?
    Despite the fact that Adderall is viewed as a physician recommended tranquilize and most patients purchase Adderall on the web or purchase Adderall 30mg from an online drug store, a few patients will in general get dependent on the medication. For instance, if a patient takes the medication without having the side effects of sicknesses like absence of snoozing or nodding off during the daytime, they may get dependent on it gradually and steadily with every admission. In this way, hints of the medication can be found in the patient’s pee for around 72-96 hours after the last utilization. The following can likewise be found in the patient’s blood for as long as 46 hours, and in the patient’s hair for as long as 3 months. In any case, the nearness of the medication in the patient’s framework is reliant on an assortment of components.READ MORE about uses of Adderall

    OdpowiedzUsuń