poniedziałek, 2 września 2019

Pokrowiec na maszynę do szycia



Witajcie !

Powstaje moje atelier w realu .
Wykonałam więc pokrowiec - osłonę na maszynę do szycia . Maszyna nie będzie stała już w walizce . Bazą był kolor granatowy i resztki kolorowych włóczek oraz moje ulubione kwadraty babuni.































@@@@@@@@@@@@@@

Dzisiaj parę sierpniowych kadrów .

Drzewa w sadzie już bez owoców oprócz paru młodych jabłonek zimówek.



Begonia różowa powoli przekwita.




Czerwone mają się dobrze.









W tym roku wyjątkowe piękne mamy pelargonie , które muszę jeszcze sfotografować.






Sierpniowe bukiety z łąkowych kwiatów
S












Często siedzieliśmy przy ognisku





Przetwarzam ostatnie ogórki i owoce












Potarkowana cukinia idzie do zamrażarki





Pietruszka i marchewka również do zamrażarki



Natkę kroję




Korzeń tarkuję maszyną








Ostatnio zgłębiałam takie tematy



Dziękuję Wam , że zaglądacie do mnie i zostawiacie ślady. 

Następnym razem będą fotki remontowe .

Życzę Wam miłego pierwszego tygodnia września . Rano i wieczorem już czuć zapach jesieni.

Pozdrawiam Was cieplutko

Marysia


































21 komentarzy:

  1. Przepięknie i bardzo apetycznie u Ciebie Marysiu.:) Podziwiam też ilość wykonanych kwadratów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pokrowiec i te ogrodowe dary Marysiu ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeeeeee...no..bombowy pokrowiec :):) Masz cierpliwość do szydełka:)Zazdroszczę. Wygląda na to, że zima będzie u Ciebie pachnąca świeżymy jarzynami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że będziesz miała swoje miejsce na pracownie:))pokrowiec zapowiada się pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory pokrowca, takie jakie najbardziej lubię. Zachwyciły mnie bukiety łąkowych kwiatów, ale jesieni jeszcze nie wywołujmy. Ma czas! Bo potem to już tylko zima, którą nie za bardzo lubię:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pokrowiec. Na zdjęciach widać już, że jesień nadciąga... lubię takie zdjęcia z codzienności. Moc uścisków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Maszynie teraz mięciutko i cieplutko, a przy tym strojnie. Jesień na dobre próbuje się rozgościć, no cóż, taka kolej rzeczy, ale po upalnym lecie, trochę jesiennej nostalgii dobrze nam zrobi.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na maszynę!!!Przepiękne kwiaty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie zawsze tak swojsko i przyjemnie, tak relaksująco. :) Genialny pokrowiec stworzyłaś, no genialny. Niesamowicie mi się podoba! <3 Również życzę Ci fajnego pierwszego tygodnia września. Uściski. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu pokrowiec będzie cudeńko ja też lubię kwadraty babuni w różnych odmianach.Z tak dużego ogrodu masz na pewno bardzo dużo pracy:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki pokrowiec, praca pełną parą, u mnie śliwek nie było ale jabłek sporo i rozdaję, ogórki się skończyły a marchew i inne korzenne warzywka jeszcze w ziemi.Pomidory nadal jemy.Powoli nadchodzi czas sprzątania na działce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pokrowiec! Uwielbiam polne bukiety :) Też już czuję jesień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Napracowałaś się nad kwadratami, ale opłacało się, ponieważ efekt wyszedł cudny.Bardzo bym chciała, aby u nas mozna było palić ogniska, niestety grozi to karą. A kiełbasa całkiem inaczej smakuje niz z grilla.
    Marysiu czekam na post remontowy, jestem bardzo ciekawa jego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysiu, śliczny ten pokrowiec z kwadratów, bardzo lubię ten wzór i przedmioty z niego wykonane :)
    Niezwykle smakowicie u Ciebie, pyszności przerabiasz na zimowe łasuchowanie. Będzie pysznie i zdrowo, przez cały sezon, gdy nie mamy dostępu do świeżych, zdrowych owoców i warzyw :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny jest ten pokrowiec z kwadratow babuni,a kwadraty wyszly swietne i takie kolorowe,piekny ogrod ,ja ponownie wrocilam do szkoly podstawowej ale dla mnie nowej,jest dobrze,pozdrawiam Cie serdecznie i zawsze dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Marysiu, a u Ciebie jak zwykle ciekawie i pracowicie, pozdrawiam serdecznie, ciągle jeszcze letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z tym pokrowcem.Pięknie zdobi :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł na pokrowiec przedni:). Pięknie Ci kwitną begonie, u mnie królują astry i wrzosy. Pozdrawiam wrześniowo:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki pokrowiec też by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń