czwartek, 18 lutego 2021

Seria małych hafcików część pierwsza


Witajcie !


Serię małych hafcików podzieliłam na trzy części , bo wykonałam ich ponad dwadzieścia. Wyhaftowałam je gdy byłam poza Polską  kiedy zamknięto granice. Nie mając żadnych już przydasi oprócz mulin i kordonków, pokroiłam prześcieradło na małe kawałki  . Tematem hafcików były zioła i kwiaty polne. Przekalkowałam motywy z tych dwóch książek.









zaczęłam pierwszy hafcik














































@@@@@@@@@@@@@@@@

Dzisiaj parę fotek , jak wygląda moja kuchnia w budynku gospodarczym. Jeszcze parę rzeczy jest w niej do zrobienia.


W kuchni postawiliśmy stół i krzesła z naszej starej kuchni. Obiliśmy go ceratą dla praktyczności. W dziurze , gdzie stoi taboret będzie zmywarka.




Wykorzystując stare nogi od maszyny powstał taki stolik.



Na stoliku postawiłam piekarnik do zabudowy , który może kiedyś zabudujemy. Na razie dobrze mi służy taki.











Kuchnia z cegieł , na której gotuję i równocześnie ogrzewa pomieszczenie.























Na naczynia kupiłam używany kredens.















W kuchni mamy jeszcze takie okienko  z luksferów. Jest to taki świetlik między moim atelier a kuchnią.



To  tyle na dzisiaj. 

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze.

Pozdrawiam serdecznie i oby do wiosny 
🌻🌻🌷🌷🌼🌼🌺🌺

Marysia



25 komentarzy:

  1. Ty wiesz, że ja uwielbiam takie hafciki, a ziołowe są mi szczegolnie bliskie. Zapragnęłam pod wpływem Twoich wyszyc sobie jakiś :). Potrzeba matką wynalazków jak mówią. Nie miałaś specjalnych materiałów ale sobie poradzilas 😊 ja tez czasem jako wzory wykorzystuję różne książki, z których kopiuje interesujacy mnie motyw..ciekawe jak wykorzystasz te hafty...moze na poduszki?
    Kuchnię już Masz piękną a co dopiero jak ją skończysz. Bardzo podoba mi się kredens na naczynia i stolik z części na maszynę, też taki mam na balkonie. Pozdrawiam i przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Marysiu, madry czlowiek nigdy sie nie nudzi i w przymusowym czasie wolnym tez znajdzie pomysl na swoje hobby,piekne te chafty ,takie delikatne, kuchnia wyglada wspaniale,.Patrzac na stara maszyne do szycia ,pomyslalam zbudowana tyle lat temu(moze 50 , a moze 80) i jeszcze dobrze posluzy przez kolejne lata.Jak kiedys solidnie tworzono rzeczy.Kuchna jest urocza ,wszystkie dodatki sa swietne.Pozdrawiam serdecznie i pozprosze o kilka zdjec Nikusia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo i hafciki a kuchnia powala.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Motywy polnych kwiatów są urocze i hafciki piękne. Kuchnia jest ważna, bo to serce domu, a Ty masz dwie? Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam dwie. Ta jest na większe kucharzenie , przetwory itp. Bardzo rustykalna i prosta . Pozdrawiam ⛄⛄⛄

      Usuń
  5. Świetna stylowa kuchnia z duszà, piec cudowny!wszystko mi się podoba.Hafciki urocze, ciekawe jak je wykorzystasz.Pozdrawiam.🥰😍💓💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wykorzystam pokażę w trzeciej odsłonie. Pozdrawiam ❤️

      Usuń
  6. Hafciki są śliczne a kuchnia z duszą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafciki. Podziwiam Twoją kreatywność, Marysiu! Bardzo mi się podoba kuchnia w budynku gospodarczym, tradycyjna z duszą.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne hafciki :)))kuchnia piękna i bardzo praktyczna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej Wasza kuchnia jest przepiękna:) bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne są Twoje hafciki. A kuchnia.... pozazdrościłam. Zwłaszcza tego pieca i starego kredensu i w ogóle kuchni gospodarczej. Bardzo przydatne pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowy Dobromir z Ciebie Marysiu🤣. Hafciki cudowne, chodzą takie za mną. Kuchnia ze stołem i kredensem, to spełnienie marzeń wielu pań domu, a Twoja jest bardzo klimatyczna😁. Pozdrawiam cieplutko ❤️😘❤️.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo Ty!!!Kuchnia jest odjazdowa:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak klimatycznie u Ciebie Marysiu... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te ziołowe hafciki. Ciekawa jestem jak je wykorzystasz.Kuchnia świetna . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Marysiu hafciki są śliczne! Bardzo lubię motywy polnych kwiatów, owoców itp. Kuchnia letnia rewelacyjna! Marzy mi się takie stolik z nogami od starej maszyny Singer. Już długo na nią poluję, ale wciąż bezskutecznie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie mieć taką letnią kuchnię, Twoja jest urocza. Bardzo podobają mi się takie drobne hafciki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Hafciki bardzo ładne, dopracowane i delikatne. Kuchnia jest z niezwykłym klimatem i ten kredens - bajka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne takie drobne hafty ziół. Co z nich zrobisz ? Może poszewkę na kołderkę dla Adelki ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Marysiu, wszystko cudne, też jestem zakochana w kredensach. Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń