sobota, 6 marca 2021

Seria małych hafcików część trzecia


Witajcie !


Dzisiaj ostatnia , trzecia część hafcików. 
















































Hafciki wykorzystałam do małych ramek na ścianę. Wcześniej w tych ramkach miałam przez wiele lat  różne reprodukcje , które powoli mi się znudziły. Ściana nabrała świeżości . Mała zmiana , ale efektowna.

Tak było








Po zmianie
















i cała ściana

Będę musiała zrobić jeszcze jedną zmianę . Mianowicie muszę zmienić folię na bardziej sztywną , za pomocą której zabezpieczyłam hafty przed kurzem. W nietórych ramkach folia jest nierówna.

@@@@@@@@@@@@@@

Z początiem roku całowicie zepsuła mi się po raz kolejny  maszyna do szycia. Kupiłam nową z której jestem bardzo zadowolona.



Rozgryzam instrukcję obsługi



Ostatnio wpadł mi w ręce przepis na chlebek odrywany z czosnkiem i ziołami. 


Po upieczeniu



Chlebek bardzo smaczny i fajnie się odrywa kawałki.

To wszystko co chciałam dzisiaj pokazać.

Dziękuję wszystkim  za sympatyczne komentarze.

Życzę Wam udanego weekendu , pozdrawiam gorąco i do następnego spotkania .....

Marysia






33 komentarze:

  1. Super pomysł z oprawa małych haftow, ciekawie.Gratuluje nowej maszyny , tylko szyć.Chlebek bardzo ciekawy.Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może zamiast folii to cienka pleksi, można taką pozyskać z antyram ale jak to przyciąć na okrągło to nie wiem :)Hafciki czarujące:) Mniam:)Pozdrowionka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściana z kolekcją hafcików prezentuje się ślicznie:)))chleb wygląda bardzo smakowicie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają Twoje hafciki na ścianie. Maszyna do szycia musi w domu być, a markę wybrałaś najlepszą. Ja oprócz elektrycznego Łucznika, mam maszynę Singera,nie do zdarcia, po mojej prababci. Łucznik nie da rady czegoś grubszego przeszyć, a Singer owszem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maleństwa śliczne. A chlebek piekła kiedyś moja Synowa i był pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie te hafciki ożywiły ścianę. Stała się elegancka i kolorowa. Chlebek odrywany? Niesamowite:)Przykre, ze maszyna się zepsuła. Z drugiej strony, masz nową i pewnie bardziej funkcjonalną:)Ja mam Janome i bardzo sobie ją chwalę. Natomiast Singer to stara, dobra marka i jest duże prawdopodobieństwo, że maszyna będie Ci długo służyła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafty prezentują się pieknie w ramkach i tworza wspaniałą kolekcję na ścianie. Bardzo ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne te hafty. Lubię takie delikatne, kwieciste wzory :)
    Muszę przyznać, że poprzednia ściana była również bardzo ciekawa, ale obecna podoba mi się o wiele bardziej :)
    Pysznie wygląda ten chlebek.
    Super zakup!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale odmieniłaś ścianę. Świetnie wykorzystałaś hafciki.Ciekawy chlebek upiekłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna decyzja, hafty otrzymały piekną oprawę.
    Moja maszyna leży w szafie i chyba traci nadzieję,że ją wyciągnę.
    Chlebek wygląda apetycznie takiego jeszcze nie piekłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne te hafty, naprawde sa niezwykle,dziekuje za odwiedziny,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, według mnie zmiany na plus! :) Chciałabym tak umieć.
    Chlebek wygląda smakowiicie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda u Ciebie ta "nowa" ściana:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle ciekawostek u ciebie. Obrazki w nowej odsłonie śliczne. To był dobry pomysł. Chlebek wygląda apetycznie. Gratuluje zakupu i życzę miłego szycia.

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda , że trzeba czasami coś zmienić , super wyglądają te małe hafciki w ramkach. Maszyna do szycia da Ci wiele radości . Pyszny musi być ten chlebek . Miłego tygodnai:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten chlebek wywołał u mnie ślinotok do pasa:D a maszyna do szycia kurcze super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie się prezentuje ściana z hafcikami. Chlebek odrywany bardzo mnie zaciekawił. Nie natrafiłam jeszcze na taki przepis. Maszyna do szycia z pewnością Ci się bardzo przyda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. hafciki cudne :))) Świetnie razem się komponują. Gratuluję nowej maszyny do szycia, sprawia wrażenie fajnej. A chlebek poezja :)))
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne hafty. ja powoli zaczynam szyć to rozumiem radość z nowego sprzętu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wyglądają hafciki w tych ramkach. Chlebek z masłem czosnkowym uwielbiam. Piekę go troszkę w innej formie i zjadamy go błyskawicznie. Maszyna do szycia wygląda imponująco i na pewno szybko rozgryziesz instrukcję błyskawicznie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna metamorfoza, hafty wyglądają cudnie. Pozdrawiam Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne są te Twoje hafciki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne te hafty. Kojarzą mi się z obrusami, jakie miała moja babcia. Wyszywała na nich takie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ok dziękuję za cynk to będę szukać przepisu zatem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia , chlebek jest dobry i atrakcyjny 🌷

      Usuń
    2. jak jeszcze z ziołami to już w ogóle;D podejrzewam że zjemy go od razu po upieczeniu:)

      Usuń
  26. Super delikatne te kwiatuszki. Nadają fajny klimat pomieszczeniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna galeria haftów! Przedtem było ładnie, ale teraz jest cudownie! Każdy hafcik jest małym dziełem sztuki, a razem tworzą prawdziwą łąkę na ścianie :). Chlebek bardzo fajny, muszę spróbować taki upiec. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł miałaś.Świetnie te hafciki w ramkach wyglądają. Powstała ciekawa galeria :) Teraz jeszcze ten duży obraz na taką haftowaną łąkę wymienić. Sam w sobie jest bardzo ładny, ale jakoś teraz trochę nie pasuje do reszty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hafciki znalazły ciekawe miejsce, chyba ściągnę od Ciebie pomysł, tylko muszę dorobić hafcików. Ja też miałam duże problemy z maszyną i zakończyło się kupnem nowej. Chlebek wygląda smakowicie😁. Pozdrawiam cieplutko ❤️.

    OdpowiedzUsuń