poniedziałek, 19 lipca 2021

Zbieramy owoce

Witajcie !


Dzisiaj parę migawek z ostatniego tygodnia. Pogoda sprzyjała dojrzewaniu owoców. Zerwaliśmy ostatnie truskawki . Część truskawek zamroziłam . Zrobiłam także z nich  musy . 


Mamy jeden krzew świdośliwy. W tym roku po raz pierwszy było dużo owoców.






Z jednedgo krzewu zebraliśmy prawie trzy litry owoców.





Owoce poszły  do zamrażarki


Zebraliśmy jeszcze wiśnie .




Chwile relaksu


Czarna porzeczka czeka na zbiór i borówki amerykańskie też zaczynają dojrzewać.

Mamy nowe  gadżety  ogrodowe . Pierwszy to prezent  . Nowy komplet narzędzi ogrodniczych. 

Mimo , że z plastiku sprawuje się bardzo dobrze.

Drugą rzecz znalazłam na Allegro. Jest to ławeczka do pielenia . Bardzo ułatwia pracę . Pielenie chwastów jest o wiele mniej męczące. Ławeczka jest poręczna i lekka.


Ławeczka z boku ma dwa pojemniki na przydasie.


Po odwróceniu ławeczki mamy gąbkę , jeżeli lubimy pielić na kolanach. Nóżki ławeczki służą jako podpórki przy wstawaniu.


Jest to bardzo przydatna rzecz w ogrodzie , bardzo ułatwia pracę. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.

Ostania fotka to zdjęcie naszego kota śpiacego pod sosną podczas ostatnich upałów.


Kochani dziękuję , że zaglądacie i komentujecie. 

Moje robótki leżą odłogiem. Jesienią i zimą wznowię swoją działalnośc rękodzielniczą . Teraz wyżywam się ogrodowo 🍎🍒🍓🍏🥭

    Życzę Wam dobrego tygodnia , miłych letnich dni  

Marysia



 





15 komentarzy:

  1. Piękne zbiory owocowe i dobre przydasie. Szczególnie podoba mi się ławeczka do pielenia. Ładna fotka kota. Moje koty też lubią lato i spanie na powietrzu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam u Was, tyle owoców i tyle dobroci od Matki Natury no coś wspaniałego. Ławeczka do pielenia bardzo fajna, nigdy wcześniej o takowej nie słyszałem, a szkoda, bo naprawdę mogłaby się przydać.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to owocowe poszalały, a Wy razem z nimi. Taka ławeczka przydałaby mi się. Ja mam podkładkę pod kolanami i też sobie chwalę, ale ona już się dosyć zużyła.
    Moje robótki leniwie, oj bardzo leniwie robią się. Częściej leża odłogiem, bo też ogród teraz bardziej mnie potrzebuje.
    Dużo pogody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta ławeczka i na pewno pomocna w pracach w ogrodzie. Kot jest śliczny. Udanego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaowocowało, co robisz z tej swidosliwy ? U mnie wiśnie w przerobie i zaczynają się ogórki.Zaraz poszukam tej ławeczki do pielenia i chyba kupię.Pozdrawiam
    🍒🍒🍒🥒🥒🥬🥒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystam do ozdoby tortów i ciast , jako dodatek do lodów itp. Pozdrawiam 🌞

      Usuń
  6. Piękne kadry Marysiu, miło było gościć w Twoim ogrodzie. Nigdy wcześniej nie słyszałam o ławeczce do pielenia. Niestety nie udało mi się jej znaleźć na allegro. Czy mogłabyś podać link? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://allegro.pl/oferta/ogrodowy-klecznik-podkladka-kolano-i-taboret-do-pr-10717356764

      Usuń
  7. Ale pracowicie spedzasz wakacje,letnie miesiace,wspaniale zbiory owocow,zima jak znalazl,laweczka wspaniala, ktos mial glowe,zeby taki gadzet wymyslic, a ta mata pod spodem jest wspaniala, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowałaś mnie Marysiu świdośliwą. Mieszkam w stolicy nauk ogrodniczych, a nie wiedziałam,że coś takiego istnieje. Życzę Ci obfitych zbiorów i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zbiory Marysiu. A ławeczkę muszę nabyć, dla 60 + obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że dużo owoców czeka na przetworzenie. Będzie co smakować zimą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze nie odpoczywasz. Świdośliwa zaintrygowała mnie bardzo - nie znałam tej rośliny, ale od razu poczytałam co i jak. Zbiory obfite. Przetworzone zimą będą smakowały i urozmaicały jadłospis.
    Robótki na pewno spokojnie poczekają na swój czas.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam owoców świdośliwy, ciekawa jestem ich smaku. Ławeczka do palenia jest świetna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń