czwartek, 14 września 2023

Siateczkowy kardigan

Witajcie !


Podczas wakacji wykonałam siateczkowy kardigan w kolorze czarnym. Bardzo dłużyła mi się ta robótka , ponieważ ciężko dzierga się w tym kolorze  . Powoli dotarłam do końca. Szukałam ściegu w internecie . Spodobał mi się jeden . Najpierw wypróbowałam go na białej włóczce. 



Próby









Początki





















@@@@@@@@@@@@@@@@

Malwy to jedne z moich ulubionych kwiatów. W tym roku pięknie zaczęły w końcu kwitnąć. Kupowałam sadzonki i nie miałam dobrych rezultatów. Zaczęłam sama zbierać nasiona i sadzić do gruntu.



Czekam na kwiatki











Pojedyncze kwiatki , ale śliczny kolor





Drugą grupę malw posadziłam koło domu

























Pojedyncze egzemplarze sadziłam też na rabatach




W tym roku pierwszy raz kupiliśmy sadzonki arbuza.

Pierwszy zerwany , Adelka przeżywa







Był słodki i kruchy choć pestki nie wszystkie były czarne




Posadziliśmy dwie sadzonki i wyrosły trzy arbuzy. Jeden z nich był bardzo dojrzały , miał wszystkie pestki czarne. Jestem wielką miłośniczką arbuzów , dlatego posadzimy więcej w przyszłym roku.






Teraz coś słodkiego. Mam starą tortownicę .






Upiekłam w niej ciasto ucierane dwukolorowe










To tyle na dzisiaj .

Dziękuję , że komentujecie i jesteście .

Życzę wszystkim udanego weekendu 

Marysia

34 komentarze:

  1. Kardigan przepiękny. Bardzo dopracowany. Malwy też bardzo lubię. Jak na pierwszy rok z " własnych" nasion są śliczne. A własnych arbuzów zazdraszczam, równie uwielbiam. I szczerze podziwiam że taki dorodny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przyszły rok posadzimy więcej arbuzów , bo u nas się sprawdziły. Pozdrawiam 🍉🍉🍉

      Usuń
  2. Bosko dziergasz i mam nadzieję, że to wiesz. :) Uwielbiam malwy, cieszę się, że tak ładnie Ci wyrosły, no i tan karmnik...cudo. Big Brawo za arbuza. No patrz, a mnie się chce takie ciasto, dziękuję za kawałek, czy mogę kolejny? hehe Bardzo lubię Twoje posty, pomagają mi poczuć się, jak w domu. Pozdrawiam Cię i Twych ukochanych. dużo radości dla Was. :******

    OdpowiedzUsuń
  3. Malwy cudne ,kardigan pięknie wykonany i ten Twój piękny ogród
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kardigan cudowny, jakoś za duże formy nie mogę się zabrać.Ogrodek masz śliczny, mały uwielbiam tylko ze one się potem wszędzie rozsiewają, do mnie przywędrowała kiedyś różowa i tak się rozsiała ze trudno było ją wtepic ,najgorzej ze weszła w piwonie.Ciasto apetyczne, fajna formą do ciasta.Pozdrawiam.🌸🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym roku też malwy się rozsiały. Na razie mam je gdzie sadzić. Trzy lata czekałam , żeby zakwitły. Pozdrawiam 🪻🙂

      Usuń
  5. Kardigan piękny:))ogród bardzo zadbany i plony olbrzymie:)))ładnie u Ciebie i smakowicie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i bardzo apetycznie u Was. Malwy piękne, ale potrafią być bardzo ekspansywne jak się same wysieją. Ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się podpisać pod Lenką, bo w inny sposób nie potrafię skomentować. Marysiu, wszystko to są cudności, nad cudnościami, a najśliczniejsza jest Twoja wnuczka:)
      Może to Cię zainteresuje?
      https://mentootlet.blogspot.com/search/label/d%C3%ADszp%C3%A1rna
      Serdeczności ślę:)

      Usuń
    2. Dziękuję Lenko. Dziękuję Jaskółko za polecenie stronki. Byłam tam. Niesamowite pomysły , parę już przygarnęłam. Pozdrawiam serdecznie ♥️

      Usuń
  7. Tejer con color negro resulta todo un reto..... tus flores son maravillosas y la sandía un verdadero regalo de la tierra, es tan sabrosa. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze, miło spędziłam u Ciebie czas Marysiu. Gratuluję - kardigan cudny. W tym roku tez mam na działce arbuza:) Wysiał się sam na pryzmie kompostowej. Tam wyrzucam wszystko co kuchenne:) Ma 4 wielkie owoce, ale nie wiem czy zdążą dojrzeć. Jednego zerwaliśmy, dopiero zaczął różowieć w środku. Jeszcze nie był do zjedzenia dobry. Malwy piękne. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując sadzonkę arbuza myślałam , że nie będzie dobry. Zdziwiłam się , bo był kruchy i słodki. Pozdrawiam 🍉🍉

      Usuń
  9. Sweterek przyda się jesienią. Malwy ślicznie zdobią ogród a arbuz aż ślinka cieknie :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ścieg swetra robiony na drutach, a przypomina szydełkowy i bardzo pasuje do czerni. Pięknie Ci malwy kwitną Marysiu. Adelka urocza, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marysiu u Ciebie zawsze tak klimatycznie, pięknie. Sweter bardzo ciekawy i przyda się niebawem. Malwy pięknie zakwitły. Bardzo je lubię, bo są to kwiaty mojego dzieciństwa i są takie piękne, dostojne i sielskie. Niestety kilka prób zakończyło się fiaskiem, bo dopadła je rdza. Zniechęciłam się i już ich nie wysiewam. Nie próbowaliśmy też uprawiać arbuzów. Nie mam doświadczenia w tym temacie. Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też w pierwszym roku była rdza na malwach , ale mąż kupił jakiś środek specjalny i je spryskał. Teraz jest ok. Dzięki. ♥️

      Usuń
  12. Cudowny kardigan. Mam taki, robiony wmtym szlaczkiem jak ja to mówię... I też czarny, długi. Uwielbiam go... Mały piękne. Też bardzo je lubię... Arbuzy wspaniałe i ciasto pycha. Smacznego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wszystkie czarne ażury , ale nie lubię dziergać w tym kolorze. Pozdrawiam 🪻🙂

      Usuń
  13. Kardigan cudny, faktycznie czarną włóczkę przerabia się ciężko, ale było warto😁. Też lubię malwy, są takie majestatyczne. Arbuzy, to najlepsze owoce latem, pięknie u Was urosły. Domowe ciasto najlepsze😁. Pozdrawiam cieplutko ☀️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję za miły komentarz , pozdrawiam 🥰

      Usuń
  14. Fajny kardigan, a malwy piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kardigan z ciekawym wzorem, chociaż faktycznie z czarną włóczką praca idzie mozolnie. Piękne kolory malw :)

    OdpowiedzUsuń