niedziela, 22 października 2023

Jesienne bukiety

Witajcie !


Robótkowo u mnie zastój. Kończę kocyk i zaczęłam sweterek dla Adelki.


Dopiero mam tyle


 

@@@@@@@@@@@@@


Trochę ogrodowych fotek ....


Jak zaczynają kwitnąć rudbekie wysokie  w naszym ogrodzie   wtedy  jest to dla mnie znak , że powoli  idzie ku jesieni . W tym roku wyrosły na ponad dwa metry.




\






Cykałam fotki bukietom












Bardzo lubię wrotycz. Mam w ogrodzie dwie duże kępy. Szkoda , że po wysuszeniu nie jest ładny.






W altanie











i w domu




Bukiecik mieszany. Wrotycz , koper , hortensja i słonecznik.






Cynie i aksamitki kwitną cały czas do tej pory

















Przebarwia się hortensja






Słoneczniki same się rozsiewają wokół karmników dla ptaków . Ptaki rozsypują ziarna







Moje ulubione marcinki , uwielbiam





Niezłomne aksamitki , w domu też długo stoją





















Ostatnio mniej dziergam . Przetwory zabrały mi dużo czasu. Nadchodzi spokojny jesienny czas . Ogród na zimę z grubsza mam ogarnięty . Robienie przetworów i mrożonek zakończone . Piwniczka pełna słoików czeka na zimę .

Kochani dziękuję za komentarze i przepraszam  że ostatnio mniej u Was piszę .                                  
Pozdrawiam cieplutko i do następnego spotkania niedługo 

Marysia

16 komentarzy:

  1. Przepiękne kwiaty i bukiety. Wszystkie bardzo cieszą oczy. A sweterek zapowiada się zacnie. Serdecznie pozdrawiam Monika 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie , też lubię te kwiaty, wszystkie lubię,ten koper to super pomysł.To teraz czekać na Melki sweterek i kocyk.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrotycz piękna, ale ta serwetka pod srebrnym czajniczkiem z wrotyczem prześliczna. U nas rudbekie już przekwitły i ścięłam je do ziemi.
    Widzę, że coś różowego zaczynasz robić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wykorzystujesz dary ogrodu na bukiety. Kompozycja ze słonecznikiem najbardziej do mnie przemówiła. Ja muszę płacić w warzywniaku ok. 10 zł. za odrobinę koperku, a u Ciebie cały bukiet w wazonie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie u Ciebie Marysiu, śliczna Mateczka i wspaniałe bukiety. Nigdy nie pomyślałam by zrobić bukiet z aksamitek czy marcinków, może odgapię pomysł od Ciebie. Moje marcinki i cynie już przekwitły, aksamitki stoją dumnie i kwitną resztki motylków. Mam inną odmianę rubdekli. Niedługo zakwitną chryzantemy. Czasami żal mi zrywać kwiatów, bo w ogrodzie dłużej kwitną. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. El jersey rosa se ve bonito y las fotos de tus flores son preciosas, disfrútalas mucho y BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są Twoje jesienne bukiety:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kompozycje kwiatowe. Szczególnie zachwycił mnie bukiecik mieszany. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie. Piekne bukiety. Uwielbiam kwiaty, które pokazałaś. Kiedy rudbekie już zakwitają to znak zbliżającej się jesieni. Uwielbiam kiedy kwitną i ten żółty kolor w ogrodzie... Rozjqsniają ponure, jesienne dni. Piekne zbioru. Niech służą zimą... Będzie co zjadać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienne kwiaty są niezwykłe, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pęknie dekorujesz dom kwiatami. U mnie ogród ciągle czeka na porządki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze pięknie w Twoim ogrodzie Marysiu🤩. Sweterek dla wnusia zapowiada się ciekawie😁. Pozdrawiam cieplutko ☀️❤️☘️

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne bukiety. Tak masz jeszcze kolorowo, u mnie przeszedł pierwszy przymrozek, to i pusto w ogrodzie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak kolorowo i klimatycznie. Jesienne kwiaty tworzą taki klimat. Są przepiękne. Ja też mam w ogrodzie wrotycz, bo bardzo go lubię. Nieuchronnie zbliża się jesień. Sweterek zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam jesiennie 🍁☘️

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne bukiety ,bardzo lubię Rubdekię 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne bukiety kwiatów. Uwielbiam ich żółty kolor

    OdpowiedzUsuń