wtorek, 26 marca 2024

Sweter pasiaczek i życzenia

 

Witajcie !


Skończyłam sweterek z resztek . Kolorowe , energetyczne paski takie  jak kolorowa jest Wielkanoc. Najwięcej pracy było z chowaniem nitek , ale jakoś dotarłam do końca. Swetry , które dziergam są przeważnie długie i obszerne.  Tak jak ten.


W trakcie robótki





Dekolt wykończylam szydełkiem . Ostatnio robię rękawy bez ściągacza .


































@@@@@@@@@@@@@

W minionym tygodniu robiłam kwiaty z krepiny . Nasz kościółek co tydzień sprząta jakaś rodzina , według harmonogramu. Akurat w Palmową Niedzielę przypadła nasza kolej. 



















Do dekoracji użyłam palmy również z kwiatkami z krepiny . Lubię takie tradycyjne , ludowe.















Wykonałam dużą palmę wykorzystując bukszpan , ostrokrzew , sosnę , cis, witki wierzbowe i kwiaty , które wykonałam. Pierwszy raz w życiu robiłam taką dużą palmę. Rdzeniem palmy był kij od szczotki .


Tak wyszło






Tu już w kościele . Trudno było zrobić wyraźniejsze zdjęcie , bo okna były naprzeciw.













Wykonałam jeszcze  drugą dekorację przed obrazem Matki Boskiej.







Nasz uroczy wiejski kościółek w środku.





Kochani zaczął się Wielki Tydzień i przygotowania do Świąt . Każda z nas ma sporo pracy. Wobec tego już teraz chcę Wam złożyć życzenia Wielkanocne , bo nie wiem czy później będę miała czas na pisanie .

Wielkanoc to wyjątkowy czas. Czas spokoju  , przemyśleń i zatrzymania . Życzę Wam rodzinnej i radosnej atmosfery .

Wesołych Świąt i błogosłwieństwa Zmartwychwstałego Chrystusa życzy 

Marysia z rodziną

17 komentarzy:

  1. Bardzo pięknie prezentują się te dekoracje. Lubię takie ozdoby. Radosnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia. Twoja ogromna palma robi wrażenie.
    Wesołych Świąt Marysiu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje Marysiu, cudne palmy, a i w domu masz przepięknie. Bardzo podoba mi się Wasz kościół. Życzę Tobie Marysiu i Twoim bliskim radosnych świąt oraz obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że sweter śliczny, pasujący do wielu ubrań.

      Usuń
  4. Bonito tu jersey y las flores preciosas. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swterek udany jak zwykle! A kwiaty i palmy są naprawę piękne! Szczerze podziwiać talent, ja niestety mam dwie lewę ręce to takiej pracy.
    Zdrowych spokojnych i rodzinnych świąt Wielkanocnych 🐑🐣🐇

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna palma a i pozostałe dekoracje w kościółku również:)
    Sweterek super, podoba mi się, jak zawsze wszystkie Twoje prace. Dziękuję za życzenia, Tobie i Twojej rodzinie również wszystkiego co najlepsze, zdrowych, szczęśliwych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam zapał i Twoje zdolności Marysiu:)
    Błogosławionych Świat Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  8. W te radosne Święta Wielkanocne życzę Ci mnóstwa uśmiechu, ciepła rodzinnego, pysznych przysmaków i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych. Niech będzie to czas pełen błogosławieństw i wzajemnej życzliwości!
    Wesołych Świąt! 🐣⛪🐇
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzajemne zdrowych, radosnych Świąt! Resztkowy sweterek cudny, a dekoracje z krepiny powalające.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały, kolorowy sweter!
    Śliczne kwiaty z krepiny, piękna dekoracja!
    Radosnych Świąt, pełnych zdrowia, spokoju, pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna ta palma, a za te kwiaty z krepiny bardzo podziwiam, ja raz miałem z tym tematem osobiście do czynienia i wcale nie było to proste zadanie.
    Zdrowych i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczny sweterek. Sama bym z przyjemnością taki założyła. Dekoracje wyglądają uroczo, już sobie wyobrażam jak musiał wyglądać przyozdobiony w ten sposób kościół. Dziękuję Marysiu za życzenia. I ja Tobie życzę wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek. I piękna palma jak i dekoracje. Jesteś niesamowita. Taka kobieta to skarb. U nas też robili wspólnie taka ogromną do nieba, znaczy do sufitu... Niestety nie mogłam w tym uczestniczyć.... Późne godziny a dzieci samych w domu nie zostawiam. Pozdrawiam. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za życzenia ♥️♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń