poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Poducha z elementów kwiaty afrykańskie

 

Witajcie !


Pierwszy raz robiłam elementy zwane kwiatami afrykańskimi. Wyszła mi taka kolorowa , wiosenna poducha .




















@@@@@@@@@@@

Wiosna w pełnej krasie . Codziennie zachwycam się nią. Uwielbiam  jak kwitnie sad . Cały rok czekam na ten widok.














Brzoskwinia





Świdośliwa







Moja ulubiona brzózka





Prace ogrodowe zaczęte. Posadziłam już do skrzyń marchewkę , buraczki i cebulę dymkę. Do gruntu szpinak i rzodkiewkę. Na parapecie rosną pomidorki i dynie. Posadziłam też pierwszy raz aksamitki. Zawsze wsadzałam w maju prosto do gruntu . W tym roku postawilam na sadzonki. Zobaczymy czy mi wyjdą.






W tamtym roku sadziliśmy czosnek neidźwiedzi. Ładnie się rozrósł.





W donicach bratki.





































Nowa ozdóbka. Mały domek , który ozdobiła synowa z Adelką.






Święta już poszły w zapomnienie , ale ja wklejam parę zdjęć na pamiątkę. Przy okazji jeszcze raz dziękuję wszystkim za miłe życzenia.







Palma moje rękodzieło






Mazurek




















Taki kwiatek ostatnio wyrósł. 





Kocurek wygrzewa się na studni





Ostatnio z Adelką robiłam babeczki. Jak przyjeżdża często z nią coś piekę . Bardzo lubi prace w kuchni moja mała kuchareczka.







Kochani bardzo dziękuję za komentarze. Ostatnio mało zaglądałam na blogi ze względu na zaczęte prace ogrodowe. Mam nadzieję , że zaraz nadrobię zaległości.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego wpisu

Marysia

17 komentarzy:

  1. Piękna kolorowa poduszka. Bardzo lubię wiosnę , też powoli zaczynam robić porządki. Zdjęcie z Adelką jest super. Pozdrowienia dla Ciebie i Twoich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle z przyjemnością obejrzałam Twoje zdjęcia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Jaka cudowna ta poducha! No jest tak urocza, że trudno oderwać wzrok!
    Ogród już pięknie wygląda. Kocurek śliczny, uwielbiam koteczki. I jaka urocza i dzielna pomocnica Ci rośnie 😀
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosa almohada y bonitas fotos. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, Adelka w fartuszku to miss kuchni:) Udana dziewuszka:) Poducha bardzo mi się podoba, taka elegancka i pogodna:) Ty sadzisz czosnek do skrzyń, a u mnie w lasku on dziko rośnie. Z przyjemnością obejrzałam Twoje "świąteczne" zdjęcia".
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo milutka ta podusia. Nic tylko się do niej przytulić. Wiosnę masz piękną, a pomocnicy w kuchni tylko pozazdrościć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Poducha śliczna, ale najpiękniejsza jest Adelka w swojej pracowitości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marysiu, śliczna jest Twoja podusia, zawsze bardzo podziwiam Twoje prace <3
    Wiosna w pełnej krasie, już tak kolorowo i soczyście, z dnia na dzień piękniej. Wspaniale rozrasta Ci się czosnek niedźwiedzi, też mam na niego ogromną ochotę, muszę kupić sadzonki i posadzić :D
    Jak wspaniale spędzasz czas z wnusią <3 Uwielbiałam takie kuchenne prace z moją córunią, gdy była mała, zresztą nie tylko mała, nawet teraz, gdy przyjeżdża do domu razem pieczemy ciasteczka :))
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Marysiu, piekna podusia, gratuluje , prace ogrodowe w pelni, pieknie wyglada ogrod,Brakuje tylko ukochanego psiaka,.Twoja wnuczka to wspaniala dziewczynka,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  11. Podusia bardzo efektowna. Masz piękny duży ogród to i pracy w nim dużo. Dobrze iż masz pomocnicę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna poduszka i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te zdjęcia. Wzoru na podusię nie znam...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysiu jak zawsze u Ciebie uroczo. Poduszka bardzo mi się podoba. Wiosenna, wesolutka. Na sad patrzyłabym nieustannie. Przypomina mi się nasz ogród w domu rodzinnym. Co to za widok kwitnące drzewa. Dla mnie najpiękniejszy. Jak masz dobrze z pomocnicą bardzo uroczą i pracowitą. Szkoda, że mój pomocnik jest tak bardzo daleko. Piękne zdjęcia Marysiu. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana Twój ogród to marzenie:) przepiękna aranzacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta poducha. Prace ogrodowe i na mnie czekają i jestem opóźniona z nimi bo było zimno. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń