niedziela, 28 kwietnia 2024

Podkładka

 


Witajcie !


Maszyna do szycia ostatnio stoi cały czas rozłożona. Siadam do niej od czasu do czasu , gdy najdzie mnie wena. Wykorzystuję różne hafty , hafciki pokazywane wcześniej do różnych dekoracji i rzeczy użytkowych. 

Ten nieduży haft czekał długo na zastosowanie. Wymyśliłam taką podkładkę pod kawę na dzień dobry. 






































@@@@@@@@@@@@@

W końcu i u nas zrobiło się ciepło. Ogród nabrał wiosennych kolorów. Niedawne przymrozki zrobiły małe szkody. Kwiaty odbiją , ale mam obawy co do drzew owocowych.

W maju uwielbiam wszędobylskie mlecze.






Poziomki zaczęły już kwitnąć.






Przyszedł też czas na jabłonie













Ostrokrzew co roku nie zawodzi


















Z bieżących robótek to zaczęłam narzutę na łóżko. Wielkośc jej będzie zależała od zasobu włóczek.







Świętowaliśmy cztery latka Adelki . Jeszcze nie tak dawno informowałam Was o jej narodzinach. Im jestem starsza to wydaje mi się , że czas płynie coraz szybciej , ech życie.






Czas mija mi na pracach ogrodowych i smakowaniu  wiosennej aury. 🌷🌷🌷🌷🌷🌷 Jest pięknie .

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze , życzę Wam udanej majówki .

Do następnego spotkania , pa , pa...

Marysia

11 komentarzy:

  1. Marysiu, dużo szczęścia Waszej wnusi <3 To prawda, czas tak szybko płynie, pamiętam, gdy pisałaś, że kruszynka się urodziła, a tu już 4te urodzinki :))
    Podkładeczka super, jesteś niesamowicie pomysłowa i twórcza :)
    Trzymam kciuki za drzewa, oby zniszczenia mrozowe okazały się mniej straszne, niż na to wygląda i żebyśmy mieli co zbierać latem do koszyczków.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat Adelce, podkładka duper lubię taką krateczkę,co do czasu to prawda,ucieka strasznie szybko.Pięknie u Ciebie u nas Mróz sporo szkód narobił.Narzutę to już na wymiar zrobić, kiedyś córce zrobilam 240cmx200cm, bratowej też ale potem boki dorabiałam w jednym kolorze jako lekką falbankę, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat małej Jubilatce! Też mam wrażenie że przy dzieciach strasznie szybko czas zasuwa. Moje dopiero co się rodziły,a już 13 i 14 lat mają....
    Podkładka pod kawę super! Aż bardziej kawy się chce! Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Adelki. Super pomysł z wykorzystaniem haftu. Wiosna to czas prac w ogrodzie ale są tego piękne efekty. Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego dla Adelki, niech rośnie zdrowo.
    Piękna podkładka Marysiu, cudnie u Ciebie. Tak się zastanawiam czy używasz jeszcze pieca? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całuski dla Adelki,podkładka śliczna podziwiam pracę nad narzutą wykonałam 3 duże na podwójne łóżka i 2 mniejsze na okrycie w chłodniejsze dni dla moich córek wiem jaki to ogrom pracy kibicuję Ci bardzo i podziwiam
    Pozdrawiam z daleka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Adelki. Podkładka jest urocza. Pozdrawiam i życzę miłego długiego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wymyśliłaś z tą podkładką. u mnie też liście na drzewach pomarznięte...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla Adelki. Niech rośnie zdrowo. Widać, że wiosna u Ciebie pełną parą rozgościła się na dobre. Podkładka mnie oczarowała, zwłaszcza jej francuski akcent. No i narzutka zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna podkładka- haft połączony z pasującą idealnie obwódką!
    Narzuta zapowiada się śliczna. Oj, znowu podpowiedź od Ciebie, bo ja też ciągle szukam pomysłu na większą robótkę, żeby wykorzystać włóczki, które mam. A nie wszystkie nadają się na rzeczy użytkowe, które trzeba często prać.
    Ostrokrzew imponujący, pięknie prowadzony!
    Uwielbiam takie torty! Wizualne cudo i w smaku na pewno przepyszny!
    Dla Adelki wszystkiego co najlepsze! A czas rzeczywiście pędzi!
    Pozdrawiam. Miłego majowego weekendu, Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna ta podkładka, uwielbiam takie rustykalne, nieco old-schoolowe elementy w domu, jakoś można w nich zamknąć potem różne wspomnienia i dobrą energię. Kwiatuszki przecudne, dzięki nim wiosna i lato są moimi ulubionymi porami roku, kocham te kolory i zapachy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń