czwartek, 15 sierpnia 2024

Poduszki odsłona druga

 

Witajcie !


Uszyłam kolejną partię poduszek , wykorzystując przody zrobione dawno temu.









Prosty hafcik






Haft wełną




Kwadraty babuni



@@@@@@@@@@@@@@

Dzisiaj dalsza część zdjęć lata w ogrodzie.


Co roku na początku lata kwitnie żarnowiec.






Te pnącza dostałam w tamtym roku na imieniny od przyjaciół.




W tym roku od sąsiadów dostaliśmy niebieską hortensję.




Przy huśtawce





Na trawniku wysiały się rumianki











Malwy moje ulubione kwiaty , kwitną pięknie co roku





Te wyhodowałam z nasion , które wsadziłam bezpośrednio do gruntu jesienią




Juki





Rabata przy płocie




Jeżyny kupiliśmy w tym roku




Ostatnio piekłam takie chałki drożdżowe






















Wieczorem lubię zresetować się na hamaku.



Robię trochę przetworów. Mniej niż zawsze , ponieważ nie wszystkie warzywa i owoce obrodziły. Szczególnie mało mamy owoców. Trochę śliwek , wiśni i jabłek. Ogórki się prawie skończyły , pomidory w tym roku chorują . 

Zieleń straciła już swój blask . Porządkuję ogród . Szczególnie rano i wieczorem czuć już lekki powiew jesieni. 

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze.

 Życzę Wam miłego weekendu i do następnego spotkania

Marysia

25 komentarzy:

  1. Marysiu u Ciebie zawsze tak pracowicie i klimatycznie. Poduszki bardzo mi się podobają. I kwiaty wokół, a szczególnie malwy. Bardzo je lubię i wysiewałam kilkakrotnie. Pięknie rosły, a potem dopadała je rdza i poddałam się. Pozdrawiam serdecznie 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest prawie zawsze rdza. Od dołu obrywam liście i dlatego są łyse jak na zdjęciu. Pozdrawiam ♥️

      Usuń
  2. Pięknie u Ciebie. Też mam juki ale nie kwitną. Mam też jeżynę i obrodziłą w tym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też długo nie kwitły. Teraz są stare i kwitną co roku. Pozdrawiam ♥️

      Usuń
  3. Idziesz z szyciem jak burza. Fajne te poduchy:) Ta z wozem jest na czasie:):):):)
    Piękny masz ogród, aż się chce w nim przebywać:). Urzekły mnie malwy, to kwiaty mojego dzieciństwa. rosły przy ścianie domu i robiły kolorowy szpaler. Były większe (wtedy) ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poduszkę z wozem wnuczka Adelka mówi , że to ona siedzi na sianie a dziadek farmer Marek ją wiezie 😂😂 oj szycia to mam dużo. Pozdrawiam ♥️

      Usuń
  4. Cudowne kwiaty w Twojm ogrodzie poduchy prezentują się bardzo okazale .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie masz wokół. Poduchy śliczne.
    Serdecznie pozdrawiam Marysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta podusia z konikiem wszystko kładzie na łopatki, choć reszta prezentacji poduszkowo- kwiatowych też zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna galeria poduszek, wóz super a i aniolki cudne.Kwiaty cudne w ogrodzie, u nas też mało owoców, chociaż synowej obrodziła węgierka i wiśnia, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne poduszki, cudowne kwiaty, a zwłaszcza ten różowy powojnik (ja mam same fioletowe, więc tym bardziej się zachwycam). Też czuję już lekkie powiewy jesieni, oj nie lubię tego bardzo...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podusie śliczne i piękny ogród:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak cudownie klimatycznie jest u Ciebie. Te poduszki, śliczne hafty, malwy za oknem. Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jak u Ciebie pięknie. Piękne poduchy...jest kolorów, smacznie, pracowicie.i na relax czas też musi być. Pewnie a co. Piękne pnącze to powojnik. Przepiękny. Żarnowce dosadzam co roku. W mojej kolekcji brakuje jeszcze białego 🥰🥰🥰. Rzadki okaz...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne podusie. Aż miło się do takich przytulić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne te wzory na poduszkach, uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne poduchy! Podoba mi się Twój sposób wykorzystania szydełkowych i haftowanych wytworów. Najpierw je tworzysz, a potem w wolnej chwili z nagromadzonych prac tworzysz prawdziwe cudeńka.
    Ślicznie wszystko u Ciebie kwitnie. Na jednym zdjęciu, w głębi ogrodu wspaniały kącik do odpoczynku!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace i super wypieki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale u Ciebie Marysiu. Cudne poduszki, szczególnie podobają mi się te z kwadratami babuni, aż by się chciało cofnąć w czasie... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudne poduszki . Bulka pewnie pysznie smakuje z gorącą herbatą. Milego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marysiu! Poduszki są wspaniałe. Te z aniołkami szczególnie skradły moje serce!
    A ogród wygląda pięknie i dostojnie. Z pewnością doskonale się w nim odpoczywa.
    Chałki wyglądają obłędnie przepysznie!
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń