środa, 25 września 2024

Ubranka zimowe dla lalek

 

Witajcie !

Nadszedł czas na zrobienie ubranek zimowych dla bobasków Adelki. Dzierganie bardzo przyjemne , bo efekt końcowy jest szybki. Bobaski są już gotowe na jesień i zimę. 


























@@@@@@@@@@@@


Dzisiaj ścięłam już wszystkie hortensje . Bardzo ładnie się przebarwiły. W domu postawiłam nowe bukiety , które stwarzają miłą atmosferę przez całą zimę.



W tamtym roku przed domem posadziłam hortensje , aby ożywić iglaki.








Na studni
















Na ścianie starej obórki




Z kotem w tle












Grabie ozdobne , które zrobił mąż



Latem wykonaliśmy wiele różnych drobnych prac domowych . Między innymi pomalowaliśmy deski od szopy na drewno. Została jeszcze jedna deska.




Do kawki piekłam ostatnio ciasteczka maślane











U nas od wczoraj pada i ochłodziło się. Sezon słoikowy mam zakończony , ogród do zimy przygotowany. Kocham jesienne wieczory . Mam więcej czasu na swoje robótki i zainteresowania. Zapewne częściej będę w sieci , aby nadrabiać zaległości. 

Kochani dziękuję za wszystkie wpisy i miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie , pa pa i do następnego spotkania

Marysia

6 komentarzy:

  1. Babcia skarb, ubrała lalelczki wnusi, też kiedyś robiłam dla siostrzenic i dla córki
    Hortensje śliczne, udekorowalas całe podwórze ,pięknie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ubrałaś lale. Hortensje mam i uważam że nie ma lepszych krzewów do ogrodu. Są mało wymagające i piękne przez cały okres wegetacji. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Esos bebés están muy guapos💗💗💗 y tus hortensias estupendas, el rastrillo me parece una bonita decoración. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu! Te ubranka dla bobasów są piękne, aż sama bym się pobawiła takimi lalami!
    U Ciebie Kochana zawsze wszystko piękne i dopracowane,na zimę już gotowa. Gospodyni godna naśladowania! Gorące uściski 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubranka dla lalek urocze:))piękne hortensje u Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ubranka. Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności w tym kierunku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń