sobota, 22 lutego 2014

Zawieszki w kolorze blue



Witajcie !!!

Powstały kolejne zawieszki z przewagą koloru niebieskiego.
Różne ścinki materiałów i resztek kordonków wykorzystuję zawsze robiąc zawieszki , które zdobią mieszkanie i często są dodatkiem do prezentów.

























**************************************
Wiosna powolutku nadchodzi , chciałam zrobić parę zdjęć ze śladami wiosny ale pogoda nie za bardzo sprzyja spacerom.
Do ciepłych dni jeszcze daleko ale marzą już mi się takie dni.
Ostatnio przeglądałam zdjęcia z lata i znalazłam zdjęcie które zrobiłam przygotowując rodzinnego grilla.
Wklejam to zdjęcie może i Wam zrobi się cieplej .







Robótkowo siedzę we włóczkach , na tapecie są  ciągle poduszki , które szybko znajdują właścicieli wśród znajomych i rodziny.
Zawieszki które pokazałam robiłam jakiś czas temu i powiem Wam że to jeszcze nie koniec , bo inne czekają też na pokazanie się.

Na koniec witam nowych obserwatorów , dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa które tu zostawiacie i za rady jak walczyć z kretami pod ostatnim postem.. jeżeli wszystkie metody będą nieskuteczne to pozostanie nam tylko polubić krety.
Pozdrawiam cieplutko wszystkich , życzę udanej niedzieli i dobrego przyszłego tygodnia.

Marysia



















30 komentarzy:

  1. Marysiu, wiem, że się powtórzę, ale przepięknie tworzysz :)) Miłego weekendu! Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne drobiazgi i zmieniłaś kolorystykę domu na bardziej wiosenną, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak milutko się zrobiło patrząc na twe letnie fotografie - serducha i ptaszki są śliczne w twoim wykonanie zresztą wszystko jest piękne wiem bo mam przecież twoje i serduszko i ptaszki tyle że w czerwieni - Marysiu piękny ten pojemnik w którym leża kawałki drzewa opałowego - buziaki ślę i słonecznej niedzieli ci życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne niebieskości... przeliczne zawieszki.
    Ptaszek wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zawieszki w kolorze blue,a szczególnie ptaszki:))
    Piękne zdjęcia przypomniały o miłych letnich spotkaniach: ))
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wykorzystanie resztek,efekt super.Podobają mi się te zawieszki.Letnie wspomnienie...hm...chciałoby się ,żeby to było znów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zawieszki, szczególnie ptaszek przypadł mi do gustu.
    Rzeczywiście powiało wiosną dzięki tym delikatnym niebieskim odcieniom.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnogo lepo,divni su svi!!!
    Prijatan vikend!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zawieszki Marysiu a pomysły na forografowanie ich jeszcze piękniejsze :)))
    buziaki zasyłam wieczorową porą :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszki takie jakie lubie;)super pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zawieszki, bardzo lubię takie twórcze sposoby wykorzystania resztek, a jeśli jeszcze wychodzi coś tak ślicznego jak u Ciebie to już w ogóle rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się Marysiu Twoje zawieszki. Jak z babcinego strychu. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekny dodatek do prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło na takie rześkie kolory popatrzeć!!! Urocze zawieszki!!! I śliczne zdjęcia!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Szczególnie te w niebieskie kwiatuszki mmm ;o))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zawieszki, uwielbiam taką twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zawieszki sa boskie :) Marysiu a ja aż poczułam zapach tych smolnych szczapek :))
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne! Najbardziej podobają mi się te ptaszki, są przesympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja prostestuję poproszę Filusia następnym razem na fotce;) a co do dekoracji sa wspaniałe;) a najbardziej co lubię to naturalne zdjęcia przez duże N. Buziaki Marysiu

    OdpowiedzUsuń
  20. Ptaszory super , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawieszki przecudne ,piękna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie śliczne! i jak niebieściutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne zawieszki do tego niebieskie-tak jak lubie :-) co do kreta proponuje polubic, ja tak zrobilam i mam mniej nerwow i robactwa w ogrodzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawieszki urocze Marysiu! I takie wiosenne:) Pozdrawiam ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawieszka to zawsze fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zawieszki:) Ten niebieski kolorek kojarzy mi się z wiosennym niebem i niezapominajkami nad strumykiem. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zawieszki!!!

    w ogóle to czuć u Ciebie wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hola Marisy, has hecho unos trajos preciosos, me encantan esos corazones y los pajaritos son lindos, las fotos me parecen muy bonitas y alegres y ya vendran los días de primavera alegres y llenos de sol, te dejo un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zawieszki!!!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń